Bölüm 60 -Normalde seviye kavramı

2K 260 33
                                    

Aptallar uzun çabaların ardından beni topraktan çıkarmayı başardılar. Şimdi her birini öldürebilirim ama yinede bekleyeceğim. Nasıl olsa bana zarar veremiyorlar. Tahminimce kendileri zarar veremediği için beni köylerine götürecekler. O yüzden hareketsiz durmaya devam ettim beleş taşıma daha ne isteyeyim. Köylerine gidince her birini öldürüp intikamımı alacağım.

Tahmin ettiğim gibi de oldu. Her ayağımı bir kişi omuzlayıp beni kaldırdılar ve yürümeye başladılar. Kabul etmeliyim güçleri idare eder. Sadece sekiz tanesinin beni kaldırabiliyor olması inanılmaz. Acaba bu bedenim kaç kilo. Her neyse tek bildiğim küçük bir değer olamayacağı, sonucunda dış kabuğu demire benzer bir şey.

Sonunda yolculuğa başladık. Hadiyin köleler yürüyün 

...

Ahh çok yavaşlar ne kadar geçti bilmiyorum hala yürüyorlar. Bu arada gözlerimden bir tanesini çaktırmadan açtım zeki canlılar değiller nasıl olsa fark etmediler. 

Ahh çalılarda bir şey var. Ben daha yukarıda olduğum için çalının diğer tarafından birazını görebiliyorum. Hımm büyükmüş. Orkları mı avlıyor acaba? Heyy dur bir dakika beni bedava taşıyorlardı ne güzel.

Roarrr...

Bir anda kükreyerek orklardan bir tanesinin üstüne atladı. Beni taşıyanlar değilde ön safta yürüyen birini öldürdü. Tek hamlede öldürebildi idare eder. 

Şekline bakarsak bir tür kaplan. Yeşil renkli ve üstünde siyah çizgiler var. İlginç yeşil renkli bir kaplan ha. Hafızamda olmayan canlılardan galiba. Sonucunda her tür hakkında her şey hafızamda yok. 

Hafızamda çok bulunanlar veya güçlü olanlar var.  Ahh bide değerli olanlar var. Bazı türlerin özellikleri onları değerli yapıyor. Örneğin ölümsüz kristal. Bu garip canlı kristalden oluşmuş ve imha etmesi çook zor. Ömürlerinin çoğunu gezegenlerin veya yıldızların merkezlerinde geçiriyorlar. Yüksek sıcaklık ve basınçla dayanıklılıklarını arttırıyorlar. 

Ölümsüz değiller elbette isminde bunun olmasının sebebi öldürmenin zor olması. Galaksi fatihi seviyesindeki kişiler için kolay olsa da onun altında olan canlılar için bu çok zor. 

Yeri gelmişken seviyelerden mi bahsetsem. Şimdiye kadar hiç ihtiyacım olamadığından pek düşünmemiştim. Ama yakında evrimimi tamamlayıp gerçek maceraya başlayacağımdan kafamda oturtmak iyi olur. 

O bunları düşünürken kaplan orkları parçalamaya devam ediyor.


Seviyeler:

Vücut geliştirme: Bedeni güçlendirdiğin bir seviye. Benim gibi canavarlar bu seviyeyi geçmiş şekilde doğuyor. Normal hayvanlar ve insanlar bu seviyede oluyorlar. 10 seviyesi var. Bana gereksiz bir süreç

Enerji bağı: Vücuda enerjinin alındığı ve yeteneklerin kulanılabildiği seviye. Potansiyeli düşük canavarlar ve Yavru canavarlar bu seviyede oluyor. Bende buradayım. 10 seviyesi var. Canavarlarda yazan tehlike seviyeleri bunu ifade ediyor. (Avcı bu seviyede) Potansiyeli olmayan canılar bir seviyede takıldıkları için tehlike seviyesi var. Normalde yavrularda bir seviyede takılır. Bedenleri müsayit olmadığından güçlenemezler. Ben onlardan değilim.

Mesela yavru bir boyutsal yılan 2. Seviye oluyor. Gerçi yavruluğu bittiği gibi Kraliyet seviyesine ulaşıyor.

Kraliyet seviyesi(Bölge lideri seviyesi):İnsanların dediğinin aksine canavarlar bu seviyeye bölge lideri diyor. Bu seviyeye ulaşan kişiler tüm evrende; bir gezegenin üstündeki, bir bölgeye hükmedebilecek nitelikli kişiler olarak görülüyor. (Avcının babası bu seviyede) Evrim sonrası bu seviyeye ulaşacağım.

Gezgin seviyesi: Bu seviyeye ulaşan kişiler gezegenler arası seyahat yapabilecek seviyeye ulaşmış kabul edilir.

Gezegen fatihi seviyesi>Sistem fatihi seviyesi>Galaksi fatihi seviyesi şeklinde devam ediyor.

Kraliyet ve ileriki seviyelerde, içeride 10 seviyeye ayrılmaz. Hangi kraliyet seviyesinin güçlü olduğu hükmettikleri alanın boyutu ve kalitesinden anlaşılır. 

Ben bu on seviyenin neresindeyim doğduğumdan beri bilmiyorum. Bunun sebebi bilinmeyen bir tür olamam ve kabul edilmiş seviye ve güç sınırlarına uymamam. Sistem bu seviyelere göre çalışmıyor. Onun seviye sistemi daha farklı. Ayrıca bu isimleri ve seviyeleri çoğunlukla insanlar kurdu. Onların güç seviyeleri arasında kesin ayrımlar var. 

Canavarlar böyle bir şeye hiç ihtiyaç duymadı. Herkes zaten gücüne göre alanlara hükmediyordu. Birisi gezegen fatihi diye gezegene hükmetmek zorunda da değil. Bu insanlar hep karmaşık şeyler peşinde oluyor. 

Aslında yaptıkları seviyeler çok saçma. Bir boyutsal yılanı -yavru bile olsa- Gezgin seviyesi altında kimse yakalayamaz. İnsanlarda bile bazı yetenekli kişiler kendilerinden yüksek seviyelerdeki kişileri öldürebiliyor. Yani bu seviyeler kesin kazananı belirlemiyor. 

(Bir dövüş düşünün kaslı olan her zaman kazanır mı? Kazanabilse dövüş sanatlarının anlamı olmazdı. Elbette Kaslı bir adamla bir çocuk çok bilgili olsa da kapışamaz. Yani Kraliyet seviyesindeki birisinin Gezegen fatihi seviyesi birisini yenmesi çok düşük bir ihtimal.)

Bu arada tüm orklar öldü. Bedava taşıma sona geldi. Kaplan önüme geldi beni kokluyor. Sen kim olduğunu sanıyorsun. 

Bir anda gözlerimi açtım ve ayaklarımdan birisini keskinleştirip kaplana sapladım. Sapladıktan sonra zehirli ayağı da aktifleştirdim. Elbette oda boş boş bakmadı. Refleks olarak bana bir pençe attı. 

Çınn...

Metalin metale vurma sesi geldi. Zırhım da bir pençe izi oluşturmayı başardı. Bir miktar kanda akıyor. Gerçekten güçlüymüş. İkinci pençeyi atacak kadar yaşayamaması üzücü. 

Parçalayıp kalp, beyin vb. organlarını yedim. Tüm bedenini yiyecek kadar büyük bir midem olmaması üzücü. Normal canlılar buna nasıl dayanıyor lanet olsun. 

Her neyse yürüdüğümüz süreyi düşünürsek ork köyüne fazla bir mesafe olamaz. Her ihtimale karşı bir yere saklayıp iyileşmem gerekecek. Kesik yerden biri kılıç felan saplarsa çok canım yanar.

Bir ormanda olamam iyi bir şey. Yoğun ağaçların olduğu bir yere gidip yere yattım. Birisi görse bile bu oramanda bana zarar verebilecek pek fazla canlı yok. Şimdi yediklerimi sindirip iyileşme vakti. Sonra orkların tüm köyünü yok edip. Soylarını kurutup. Bana çektirdikleri zihinsel işkenceyi her birisine ödeteceğim. 

Acaba ne yaparsam daha fazla acı çekerler. Bir anda ölmelerini istemiyorum, o kadar iyi kalpli değilim.

...

İki gün kadar sonra yerimden kalktım. Birkaç canlı çevremden geçse de bana yaklaşmadılar. Kim gördüğü bir demirin yanına gidip ona saldırır ki.

Yattığım bu süre boyunca ayaklarımla titreşimleri algıladım. En çok titreşimin gittiği yönde ork köyü olmalı. İntikam zamanı.

Yılan (Bilinmeyen mutasyon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin