Adrar tersenyum apabila mengingati peristiwa yang berlaku di kantin tempoh hari.
Yuya Irdina.
Comel je budak ni. Dengan kulit dia putih kemerahan, mata bulat dan paling penting bibir dia yang comel.
Tinggi dia 149 cm. Pendek je, tak sampai paras bahu aku pun.
How I know about her height?
Aku ternampak borang PJSK dia. Aku ingat kan budak Form 3 tapi dah Form 5 rupanya.
Dan yang paling penting aku cikgu matematik dia. Minggu ni aku dah start mengajar kelas dia, 5 Alpha.
Boleh la aku jumpa dia tiap-tiap hari.
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
"Assalamualaikum , cikgu" ketua kelas 5 Alpha yang bertanggungjawab lagi berdedikasi memberi salam .
Cikgu Adrar menjawab salam dan terus membenarkan pelajar-pelajarnya duduk.
First, orang yang dicari ialah Yuya Irdina.
Dia sedikit hampa apabila orang yang dicarinya tiada.
Kemudian , Adrar memperkenalkan dirinya dan menyuruh semua pelajarnya memperkenalkan diri.
"Hai, saya Tengku Delisha. Cikgu boleh panggil saya Elish", Elish memperkenalkan dirinya dengan gaya divanya.
Adrar hanya senyum dan sesi perkenalan diteruskan sehingga selesai.
Tiba-tiba pintu kelas diketuk oleh seseorang.
Adrar berpaling dan terus dia tersenyum apabila melihat orang yang dia cari tadi ada di hadapannya.
Eby masih tercegat di hadapan pintu. Dia tidak percaya yang Cikgu Adrar akan berada di kelasnya.
"Awak tak nak masuk ke? Kalau tak nak cikgu nak tutup pintu."
Tegur Adrar sambil mengacah untuk menarik daun pintu.
Eby cepat-cepat melangkah masuk ke dalam kelas.
'Mampus aku. Kenapa cikgu ni ada dalam kelas aku pulak?'desis hati Eby.
"Ok kelas, mulai sekarang cikgu yang akan mengajar subjek matematik kelas awak semua."
Eby ternganga apabila mendengar kata-kata cikgu Adrar. Oh no ! Maknanya aku akan selalu jumpa dengan dia?? Tak nakkkkk!!
Adrar tersenyum melihat gelagat Eby, terkejut sampai ternganga. Tutup mulut tu sayang nanti lalat masuk.
Eh..eh..ter'sayang'kan anak dara orang pulak.
Eby rasa dia ingin melarikan diri dan tak nak balik ke kelasnya itu.
Sesi pembelajaran berjalan dengan lancar walaupun Eby rasa dirinya selalu diperhatikan.
YOU ARE READING
Daniel's Girl
Teen FictionPenulisan untuk story ni agak kebudak-kebudakan pada awalnya, but chap 30+ dah ada perubahan. Thanks for reading,vote and comment this story💜 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Eby a.k.a Yuya Irdina, seorang gadis yang brutal. Dalam kasar ad...