İKİNCİ HİKÂYE

15.1K 485 399
                                    

Gel gelelim dananın kuyruğunun koptuğu yere. İkinci hikâye ile ilgili bir açıklama yapacağım demiştim ve bazılarınız ikinci hikâyeye başlamadan önce ara vereceğimi tahmin etti. Ara vereceğim ve bu ara iki üç ay kadar kısa bir süre olmayacak. Moralinizin bozulduğunu ve bana sinirlendiğinizi biliyorum ancak KATİL uzun bir süredir devam etmekte olan bir hikâyeydi. Gerek bölüm uzunluğu gerek bölüm sayısı açısından zaman alan bir yapı oldu. Hayliyle karakterler ve bende çok yorulduk, yıprandık.

Önümüzdeki yıl gireceğim YGS ve LYS sınavlarında bu yaz tatili içinde odaklanmak yerine hikâyeme odaklandım. Akranlarımın da gerisinde kaldım. İkinci hikâyeye hemen başlayamamamın bir sebebi de bu arkadaşlar. Bu sınavlardan sonra önümüzdeki yaz hala benimle birlikte olacaklara bir kötü haberim daha var.

KATİL adlı hikâyemi yazabilmek için geriye kalan tüm hikâyelerimi ara verdim ve bu arayı verirken de diğer okuyucularıma bir söz verdim. KATİL'i yazmayı bitirince diğer hikâyelerimi yazmaya başlayacağım dedim, ben sözlerimi tutan birisiyim. Bu yüzden gelecek yaz mevsiminde ikinci hikâye çalışmalarına başlamayacağım.

O tarihe kadar birçok şey değişebilir fakat aklımdaki plan bu ve gerçekleşmesi en muhtemel tablo da bu. İkinci hikâyeyi yazmaya başladığımda yanımda kimler olur bilemiyorum lakin en azından bana saygı duymanızı umuyorum.

Peki, ikinci hikâyeye ne zaman başlarsın diye sorarsanız bir tarih veremeyecek kadar kafam karışık ama taslak bir sıralamam var. İlk önce Kötü Kız Olmak İstiyorum adlı hikâyeme devam edeceğim ve sonra KATİL'in devamı olacak olan KAÇAK'a başlayacağım.

Evet, ikinci hikâyenin ismi KAÇAK olacak. Uzun bir bekleme süresi olduğunu bildiğimden en azından ikinci hikâyenin ismini sizinle paylaşayım dedim. İleriki zamanlarda sosyal medya hesaplarımdan daha fazlasını paylaşabilirim. Alıntıları, bölüm isimlerini, yapacağım videoları veya kolâjları vaktim oldukça sizinle buluşturmaya özen göstereceğim.

Görüşmek üzere...

Görüşmek üzere

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
KATİLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin