''İntikam; en iyi soğuk sunulan bir yemektir.''
Eski Klingon Atasözü
Özgür'den...
''Havva Martinez, Fransa'dan dün gelmiş. Uçaktan indiği sırada esrarengiz bir şekilde kaybolmuş. Şimdi ise bir hastanenin önünde ölü bir şekilde bulunuyor.''
Derin bir nefes aldı, genç polis memuru. Belki de yeni atanmıştı. Bana doğru koşar adımlarla gelen uzun esmer adama baktım.
''Özgür, uzun zamanlar ortada yoktun.''
Gülümsedim. Yerde yatan genç kadın cesedine baktım. Sarı saçları, küçük yüzü ile oldukça masum idi.
Olay yeri incelemede gelmişti. Polisler küçük çaplı bir arama yapmıştı sıra incelemede idi.
Yürümeye başladık.
'' K.B. 21. Kurbanı da aynı şeyi yaptı. Bacağına etiket koyarcasına ''K.B.'' işaretini kazıdı. ''Kurban'' demekten başka bir şey aklıma gelmiyor.''
''Hayır. Savaş Melek bu kadar basit bir izlenim arkasında bırakmaz.''
''O zaman bu işretin anlamı ne?''
''Kusura Bakma.''
''Benimle dalga mı geçiyorsun Özgür?''
''Hayır Mehmet. Bu bizimle alakalı değil cesetlerle özür diliyor. Annesine aynı şeyi yapmıştı.''
Babasının ifadesini bana kendin okutmuştun.
''Kızı tanıyordu o zaman.''
''Evet. Küçük yaşından beri tanıyordu. Olmaması gereken bir yaştan önce...''
Mehmet'in kaşlarını kaldırmasından hiçbir şey anlamadığını biliyordum.
''Havva Martinez. Melek'in ilk psikolojik doktoru. Sevk edilmeden önceki doktoru.''
''Biliyordun değil mi? Bu yüzden polislerden önce hastanede oldun. Kahretsin bana neden haber vermedin?''
''Bilmiyordum Mehmet. Sadece tahmin ediyordum hamlelerini.''
Mehmet bana ters bir bakış attı ;
''Bundan sonra tahminlerini de duymak istiyorum.''
''Emin ol hepsini duymak istemezsin.''
Diyerek sırıttım.
''Hepsini duymak istiyorum.''
Diyerek bana ciddiyetini gösterdi. Yüzümde hala o sinir edici sırıtış vardı. Mehmet arabasına binerek uzaklaştı.
Asıl sorun bunlar değildi. Asıl sorun Melek'in sırasını bozmuş olmasıydı.
1.Grup Annesi
Ve ona çok benzeyen 6 kadın.
2.Grup Büyük annesi
Ve 6 yaşlı kadın
3.Grup Fahişeler
Aynı ayda doğan 6 kadın
İşte bu sırayı bozuyordu. Bir fahişe daha gerekliydi bu dönence için ama onun yerine doktorunu öldürmüştü. Acaba Hava Martinez de böyle biri miydi? Yoksa önüne çıkan bir engel miydi?
Bunu bulmam için sessiz bir ortama ihtiyacım vardı. Polis karakoluna doğru ilerledim. Eskiden kendime ait bir ofisim vardı. Şimdi Mehmet hatırına Savaş Melek ile uğraşıyordum. Bana ayrılan küçük odaya girdim.
Ceketimi çıkartarak koltuğa koydum. Az önce yanlış mı görmüştüm? Yoksa koltukta birisi mi oturuyordu? Kafamı çevirerek koltuğa baktım. Tahminen benim yaşlarımda idi. Yeşil gözleri ile bana bakıyordu. Bu kızı tanıyordum. Savaş Melek'in ablası Ahu Melek idi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATİL
Mystery / ThrillerO yıl, bahar fırtınaları çok uzun ve şiddetli geçti. Birçok ceset bulundu. Ve hepsinde K.B. işareti vardı. O, bir katil... Kahverengi gözlerinin ardında karanlık düşünceler besliyor. Karanlık zihnini aydınlatan tek şey kan. P...