15. // Kus

2.1K 95 17
                                    

POV Louis William Tomlinson

Eleanor en ik hebben nu bijna een maand een relatie. De weken waarin ik aan het wachten was om Harry zijn voorbij gegaan door Eleanor en het schilderen van veel schilderijen. Zayn en ik hebben nu een rust. Het gaat moeilijk met het geld, maar dat wil ik Eleanor niet laten merken. Ik denk ook niet dat het haar zou uitmaken. Ze gaat door met het vragen van dates en kadootjes. Ze hoopt dat dit me fixt en ik eindelijk besloten dat ik klaar ben. Dit is waarschijnlijk het beste hoe ik kan zijn, maar er is nog een ding wat ik moet doen voordat ik Harry weer zie.

Eleanor en ik lopen terug van de bioscoop. We hebben een rare romantische komedie gekeken. Eleanor vond het verschrikkelijk, maar ik weet wel iemand wie het helemaal fantastisch had gevonden. De genre spreekt me steeds meer aan.

Ik laat een zucht horen. Ik pak Eleanor's hand. Ze lacht naar me en vervolgens gaat ze dichter tegen me aan lopen door de straten van Orlando. Ik probeer de kerk te negeren die ik aan de zijkant van de straat zie. Ik heb een jongen gezoend voor die kerk. Ik probeer de hand te vergeten die me door deze straten mee trok. Ik vond dat gevoel veel beter dan het gevoel wat ik nu heb.

'Heb je er al over nagedacht om binnenkort naar je thuis te gaan?' vraagt Eleanor.

'Misschien kunnen we jouw en mijn familie bezoeken voor Thanksgiving. Ik denk dat ze het leuk vinden om te horen dat we weer samen zijn.'

Ik haal mijn schouders op. 'Zayn en ik gaan eigenlijk al wat samen doen voor Thanksgiving.'

'Wat gaan jullie twee doen? Naar clubs gaan en dronken worden?' zegt Eleanor met een lach.

'Nou nee. We rijden een paar uur om Zayn's familie te ontmoeten. Ze behandelen me alsof ik een van hun ben, dus ik vind het leuk om daar feestdagen door te brengen,' antwoord ik. Ik probeer haar woorden te negeren die klinken als een belediging.

'Je zou feestdagen moeten doorbrengen met je echte familie.'

'Ik kijk wel hoe ik me voel wanneer de tijd er aan komt.' antwoord ik om het gesprek af te ronden.

Eleanor heeft een appartement boven een supermarkt. Het is een paar straten verder op dan mijn huis, dus ik loop met haar mee naar haar huis. Het is onhandig om te rijden wanneer je ook overal naar toe kan lopen. 

'Ik zie je morgen, Lou,' zegt Eleanor met een glimlach als we buiten de deur staan die haar naar haar verdieping leidt. Ze ziet er mooi uit in de lichten van de straat. Ze is een aardig en mooi meisje (behalve wanneer ze mijn beste vriend bijna een terrorist noemt). Ze verdient dit.

'Tot dan,' antwoord ik met een lach.

Ik kom dan pas tot de conclusie hoe dicht we tegen elkaar aan staan en dat weet ik dat dit het is. Het is raar dat ik haar nog niet heb gezoend. We hebben al bijna een maand een relatie. Ik heb gewoon nog niet de dapperheid gehad. Ik kijk in haar bruine ogen en ik besluit dat het tijd is. Het is tijd om mezelf te fixen.

Haar lippen zijn zacht. Ze voelen fijn, en ik doe mijn best om ze niet te vergelijken. Ik probeer ze niet te vergelijken met de andere lippen die ik ooit gevoeld heb.

Het is een korte zoen. Wanneer we terugtrekken en gedag zeggen, realiseer ik me dat ik niet meer wil.

Ik ga terug naar de studio en daar ga ik op mijn bed liggen. Met de lichten uit, kan ik zijn lichaam inbeelden die over me heen hangt. Ik kan zijn handen voelen op mijn heupen. Ik kan zijn lippen op de mijne voelen en op mijn nek. Ik voel hem overal terwijl hij niet bij me is. 

Ik zou in slaap moeten vallen en dromen over mijn vriendin, maar dat deed ik niet.

Ik viel in slaap met een jongen in mijn gedachte.

Een jongen die ik niet kan hebben.

Nieuw hoofdstuk! Hopelijk vinden jullie dit boek leuk. Vergeet niet te stemmen en te reageren als je het leuk vind. 

Loveyou

x Iworkinabakery

Pride // Larry Stylinson DUTCHWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu