POV Louis William Tomlinson
Olivia is een leuk meisje. Als ik haar zie dansen moet ik gelijk aan mijn zusjes denken. Ik herinner me dat ze altijd de radio harder deden en daarna gingen dansen in de kamer. Olivia heeft de leefdtijd dat ze niet nadenkt over wat andere mensen van haar vinden. Haar kleine jurk draait rondjes wanneer Harry haar leert hoe ze rondjes moet draaien onder zijn arm. Olivia's ogen zijn helder als ze naar me kijkt. Haar ogen zijn wonderbaarlijk. Ze zijn precies dezelfde kleur als die van Harry.
Olivia kijkt weg van me en haar ogen glinsteren als ze de bruid naar haar toe ziet lopen.
'Diana!' roept ze vrolijk. De bruid, Diana, leunt naar voren en vervolgens tilt ze Olivia op. Ze leunt het kind op haar heup als ze haar een kus op haar voorhoofd geeft.
'Hey, Olivia. Heb je een paar nieuwe vrienden gemaakt,' vraagt Diana als ze naar mij en Harry kijkt. Er is een vrolijke lach op haar gezicht te zien.
'Dit zijn Harry en Louis. Ze hebben vandaag mooie foto's van je gemaakt,' zegt Olivia met een schattige lach op haar gezicht als ze naar mij en Harry kijkt.
'Jij bent vast de fotograaf, Meneer Styles.' Diana laat Olivia met een hand los waarmee ze Harry's hand schudt. 'We hebben elkaar nog nooit persoonlijk ontmoet, maar ik vond je werk fantastisch. Ik had vertrouwen in je dat je vandaag mooie foto's zou maken.'
'Je bruiloft was fantastisch,' zegt Harry. 'Het was makkelijk om mooie foto's te maken, omdat alles gewoon perfect was. Jullie hebben het echt geweldig gedaan.'
'Dankjewel,' antwoordt Diana. 'Bedankt dat jullie op Olivia hebben gelet. Ze is zo sociaal dat het moeilijk is om haar bij je te houden.'
'Het was geen probleem,' zeg ik. 'Ze is fantastisch.'
Diana kijkt naar het prachtige kind in haar armen. 'Ja, dat is ze zeker.'
'Kan ik nog met Harry en Louis dansen?' vraagt ze aardig. Het is moeilijk om nee tegen dr te zeggen. 'Harry was me aan het leren om te draaien.'
'Dat klinkt als een leuk idee,' antwoordt Diana. Ze heeft haar nog een kus op haar voorhoofd en dat zet ze haar weer terug op de grond.
Ze pakt gelijk Harry's hand en hij leidt haar in makkelijke draai. Diana zegt ons gedag. Ik zie haar naar Olivia kijken met een verdrietige lach. Het is zo moeilijk om een kind te zien zonder een echte thuis. Ik zou willen dat ik wat voor haar kon doen.
Olivia's energie wordt steeds minder. Na een paar dansjes voelt ze de lange dag die ze al gehad heeft. Er komt een rustig liedje van Ed Sheeran op en ik voel dat een klein meisje op mijn tenen staat wanneer ik rustig beweeg. Ze is zo klein dag het geen pijn doet. Ik heb alleen pijn in mijn hart. Er is iets met dit kleine meisje. Ik wil haar veilig houden.
'Zullen we naar buiten gaan?' vraagt Harry aan Olivia. 'We kunnen naar de mooie lichtjes kijken.'
Olivia knikt moe haar hoofd en daarna houdt ze haar armen in de lucht. Harry begrijpt het en hij tilt haar op. Ik volg hem naar buiten waar hoge tafels staan zonder stoelen. Iedereen is nog steeds binnen aan het dansen. Er staan wat kaarsen die een goede sfeer geven.
Olivia leunt haar hoofd op Harry's schouder en ik kijk naar haar ogen die eindelijk sluiten. Haar ademhaling gaat langzamer wanneer ze in slaap valt. Ik hoor het zachte geluid van de natuur. Als ik naar Harry kijk voel ik de rust nog meer.
'Yes.'
'Wat?' vraag ik verbaasd als Harry antwoord geeft op een random vraag die ik niet meer herinner.
'Je vroeg me eerder vandaag of ik wilde trouwen,' zegt Harry terwijl hij naar Olivia kijkt. 'Ik wil dit. Ik wil wakker worden met iemand naar me waarvan ik houd. Ik wil diegene kussen. Ik wil dat onze kus wordt onderbroken door ons kind die op het bed springt. Ik wil de geur van pannenkoeken ruiken wanneer er een verjaardag is. Ik wil filmavonden met popcorn. Ik wil verhalen vertellen totdat ze haar ogen sluit. Ik wil dat allemaal. Wil jij dat ook?'
Iedereen heeft het idee van een familie in zijn hoofd. Maar nu Harry dit heeft vertelt weet ik wat ik wil.
'Ik wil dat ook. Dat klinkt perfect,' zeg ik terwijl ik naar Harry en Olivia kijk. Harry drukt een kus op haar voorhoofd.
'Ik zou willen dat we dr konden hebben,' mompelt Harry. Ik kan het verdriet in zijn ogen zien.
'Je kan adopteren,' zeg ik. 'Ik bedoel je bent gay dus je gaat geen kind krijgen. Adoptie is Florida gaat best makkelijk. Je kan getrouwd zijn of vrijgezel. Je zou een geweldige vader zijn.'
'Denk je?'
'Ik weet het zeker,' zeg ik terwijl ik naar Harry kijk die het haar uit Olivia's gezicht haalt. Ik laat een zucht horen. Ik denk dat iedereen die nu langs loopt denkt dat we een gezin zijn. Een deel in mijn zou willen dat dat ook zo was.
Een nieuw hoofdstuk! Vergeet niet te stemmen en ons account te volgen!
Loveyou
x Iworkinabakery
JE LEEST
Pride // Larry Stylinson DUTCH
FanfictionLouis Tomlinson heeft zo hard geprobeerd om niet te zijn wie hij is. Hij heeft jarenlang geprobeerd niet de persoon te zijn die mensen niet accepteren. De muren die hij heeft gebouwd worden langzaam afgebroken door een lange jongen met groene ogen...