51. // Pride

2K 110 45
                                    

POV Louis William Tomlinson

'Um Harry en ik hebben een relatie,' zeg ik tegen Niall. Zijn mond staat nog steeds open. Ik weet niet wat ik ervan vind dat hij ons gesprek gehoord heeft, maar zijn reactie is geweldig. 'Ik wilde het aan je vertellen, maar ik vond het gewoon nog niet het goede moment. Ik was bang en-'

'Mijn ship is zojuist waar geworden,' mompelt Niall als hij naar mij en Harry kijkt.

'Je wat?' vraag ik aan Niall terwijl ik de fles uit zijn hand pak voordat hij op de grond valt.

'Mijn ship. Ik wacht al zo lang op jullie. Al sinds dat ik die foto heb gemaakt bij de Pride Parade wil ik dat jullie samen zijn,' zegt Niall. 'Waarom heb je het ons niet gewoon verteld? We accepteren je, Lou.'

'Louis moest leren om comfortabel te zijn met zijn keuzes,' antwoordt Harry voor mij als hij mij aankijkt. 'Hij moest leren om zichzelf te accepteren en ik heb hem geholpen.'

'Awww,' zegt Niall. 'Nou, ik laat jullie twee wel alleen om te eten. Maar morgen wil ik alle details horen. Diner bij jou, Harry?'

Harry knikt. 'Zayn en Liam zullen dan ook thuis zijn. Je kan Cheyenne meenemen als je niet zo alleen wilt zijn.'

'Ik zal erover nadenken,' antwoordt Niall blozend voordat hij wegloopt. Het eten is fantastisch. Cheyenne is een geweldige kok. 

Het is raar om zo met Harry in het openbaar te zijn. Het is niet slecht, maar het is gewoon anders. We zien er romantisch uit als we samen eten. Sommige mensen kijken ons raar aan, aangezien we twee mannen zijn die samen eten. Maar we krijgen ook heel veel leuke reacties. Ik negeer alle blikken en ik focus me op Harry. Harry heeft me geleerd om dat te doen.

'Dit gerecht was vullend. Wat vind je ervan als we nog een dessert bestellen en daarna gaan dansen op de dansvloer?' vraagt Harry terwijl hij naar de dansvloer wijst waar stelletjes staan te dansen.

'Dat klinkt leuk.'

'Willen jullie een stukje chocoladetaart?' vraagt een meisjesstem. We kijken beide op om Cheyenne te zien. Ze draagt een kokshoed en een witte outfit. Ze staat met een lach op haar gezicht. 'Ik heb gehoord van Niall dat jullie twee een relatie hebben. Gefeliciteerd, maar doe het de volgende keer met minder mensen om jullie heen. Hij sprong op me en ik sneed mezelf bijna met een mes die ik vast had.'

Ik moet lachen om haar verhaal. Natuurlijk moest Niall haar aanvallen met zijn blijdschap. 'Sorry voor dat. We zullen het de volgende keer anders doen als we voor Niall uit de kast komen.'

Cheyenne rolt haar ogen, maar haar grijns verdwijnt niet. Klinkt chocoladetaart goed? Het is geweldig met-'

'Ik weet zeker dat het perfect is,' maakt Harry haar gedachte af. 'We nemen een stukje.'

'Klinkt goed. Ik zal dat voor jullie bestellen.'

'Goed om te horen. Nu ga ik dansen met mijn vriendje,' zegt Harry voordat hij opstaat. Hij steekt zijn hand naar me uit en we lopen hand in hand naar de dansvloer. Ik kijk over mijn schouder en ik lach naar Cheyenne. Ze kijkt blij als ze naar ons kijkt. Ik zou willen dat Niall haar al had gevraagd. Ze is een aardig meisje.

Harry drukt me steviger tegen zich aan. Zijn ene arm gaat om mijn heupen en met de andere hand houdt hij mijn hand vast. Ik druk hem dichter tegen me aan waardoor ik met mijn hoofd tegen zijn borst leun. Ik hoor zijn hartslag en dit keer gaat die sneller dan normaal. Ik vraag me af of dat komt omdat ik zo dicht tegen hem aansta.

Harry leunt naar beneden waardoor zijn lippen bij mijn oor komen. Hij zingt zacht naar me 'I've got a crush on you, sweetie pie. All the day and night-time give me sigh. I never had the least notion that I could fall with so much emotion.'

'Ik wist niet dat je zo'n groot fan was van Frank Sinatra,' zeg ik tegen Harry.

'Mijn moeder vindt hem leuk. Ze speelde hem altijd af wanneer ze aan het koken was en ze danste met mijn vader zoals dit,' zegt Harry met een lach. 'Niall vroeg me een paar maanden geleden wat mijn favoriete artiest is om naar te luisteren in een restaurant. Hoe heb ik dit niet zien aankomen?'

Ik moet lachen. 'Natuurlijk heeft Niall hints gegeven, maar we waren te blind om het te zien.'

'Ik ben niet blind. Ik werd gewoon afgeleid bij jou,' zegt Harry. Zijn lach verandert in een serieus gezicht. 'Mag ik je kussen?'

'Ja.'

Ik weet dat het anders is voor ons. Iedereen kan ons zien. Er dansen veel stelletjes om ons heen, maar daarvan zijn geen een twee mannen. Sommige mensen kijken heel kort naar ons, maar andere blijven echt staren. Niks kan me stoppen vanavond als ik mijn hand op zijn wang leg. Ik ga op mijn tenen staan en onze lippen ontmoeten die van elkaar. De zoen zit voor passie. 

'Laat je horen voor de man die dit allemaal heeft gedaan, Niall Horan!' roept de zanger wanneer het liedje is afgelopen. 

We trekken terug en Harry en ik kijken naar de zanger die weggaat. Nu staat Niall op het podium met een microfoon in zijn hand. Wanneer het applause afneemt begint hij te praten.

'Ik wil iedereen hier bedanken. Ik heb hard aan dit restaurant gewerkt en ik kan niet geloven dat het nu eindelijk af is. Ik wil iedereen heel erg bedanken.'

Er klinkt een ander applause. Ik kijk naar Harry en ik zie een trotse lach op zijn gezicht als hij naar zijn beste vriend kijkt. 

'Ik wil al eerst Louis Tomlinson, mijn artiest, bedanken. Hij heeft alle schilderijen gemaakt die hier hangen. Hij is hier vanavond met zijn vriendje, Harry,' zegt Niall tegen het hele restaurant. Er wordt geklapt wanneer Niall naar ons wijst. 'Ik wil ook mijn chef, Cheyenne, bedanken. Ze heeft heel veel gedaan voor dit restaurant. Ik vraagde me af of je op deze speciale avond met mij wilt dansen.'

Iedereen zoekt om zich heen totdat we allemaal kijken naar een meisje in een wit uniform. Ze bloost. Ze loopt naar Niall toe. Cheyenne zet haar hoed af en dan pakt Niall haar hand vast. 

Come fly with me begint te spelen en Niall brengt Cheyenne naar de dansvloer. Iedereen op de vloer maakt een rondje om de eigenaar en zijn chef als ze dansen. Ze staan dicht tegen elkaar aan als ze dansen op de muziek. Zelfs met de muziek en de afstand tussen ons kan ik hun gesprek horen.

'Je hebt een paar keer met me gedanst in de keuken, maar je danste alleen met me omdat er niemand keek,' zegt Cheyenne. 'Waarom dans je nu met me?'

'If the whole world was dancing, I'd still dance with you,' antwoordt Niall met een grote lach op zijn gezicht zoals gewoonlijk.

Harry en ik besluiten om Cheyenne en Niall wat ruimte te geven en daarom gaan we terug naar onze tafel. We delen onze taart en we genieten van de muziek. Dit is een Thanksgiving die ik nooit ga vergeten.

Nieuw hoofdstuk! Bij de 23 stemmen staat er morgen weer een hoofdstuk online!

Loveyou 

x Iworkinabakery

Pride // Larry Stylinson DUTCHWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu