POV Louis William Tomlinson
'Ik ga die beer voor je winnen.'
'Je hoeft dat niet te doen, Harold,' antwoord ik met een lach. Eleanor ging naar de wc en dit is het eerste moment dat Harry en ik met z'n tweeën zijn. De andere zijn bij een ander spelletje een paar meter verderop.
'Jawel.'
'Waarom?'
'Omdat je mijn Boo Bear bent.'
Ik moedig Harry aan terwijl hij de ballen gooit. Ik kijk naar de spieren in zijn armen die bewegen zodra hij een bal gooit. Ik probeer weg te kijken van de knappe jongen, maar het lukt niet. Uiteindelijk lukt het Harry.
'Welke beer wil je?' vraagt Harry met een trotse glimlach op zijn gezicht.
Ik rol mijn ogen. 'De witte met de rode strik.'
Harry zegt het tegen de man van het kraampje en binnen een paar seconden krijg ik de witte beer met de rode strik in mijn handen. Het is een grote beer, maar hij is zacht.
'Bedankt, Harold. Hoe kan ik iets terug doen?' zeg ik dramatisch net alsof ik net gered ben door een prins. Als antwoord zou de prins zeggen, trouw met me. Harry, mijn prins vraag alleen voor iets simpels.
'Geef de beer een naam.'
'Mr. Sniffles.'
'Mr. Sniffles? Waarom Mr. Sniffles?' vraagt Harry met gefronsde wenkbrauwen wanneer hij de naam probeert te begrijpen.
'Omdat mijn prins me heeft gered toen ik ziek was.'
Mijn hoofd kleurt rood wanneer ik hem mijn prins noem. Het was de bedoeling dat ik dat alleen in mijn hoofd zei. Wanneer Harry naar een bruiloft ging en hij er zo netjes uitzag, leek hij echt op een prins. Met zijn lange haren en mooie handen, een natural prins.
'Je prins? Je weet, dat je flirtacties niet de subtielste zijn vandaag.'
'Houd je mond en koop churros voor me.'
'Kunnen we eerst in het reuzenrad gaan?' vraagt Harry met puppy ogen.
Ik rol mijn ogen naar hem, maar ik geef snel op. 'Oké, maar je moet me vertellen wat je eerder wilde zeggen in de auto.'
Harry's hoofd wordt lichter voordat hij zijn hoofd knikt. Niall, Liam en Zayn lopen naar ons toe. Allemaal met een lachend gezicht, maar ze hebben geen prijzen in hun handen.
'Zozo, kijk wat jij hebt. Louis heeft een grote beer gewonen,' zegt Niall met een lach.
'Eigenlijk, is Mr. Sniffles gewonnen door Mr. Styles,' zeg ik.
'Hij is schattig,' geeft Zayn toe met een lach als hij op de neus van de beer drukt. 'Ik wil er ook een!'
'Ik zal er later een voor je winnen als je samen met mij in die enge achtbaan gaat,' zegt Liam tegen Zayn met een lach op zijn gezicht. Ik denk dat Liam nu overdonderd is met de schattigheid van Zayn. Zayn knikt snel zijn hoofd. Hij pakt Liam's hand in die van hem.
'Ben ik niet te groot voor deze dingen,' probeer ik uit te leggen voordat Eleanor er aan komt.
Oh my gosh, we zijn weggelopen van de plek waar we zouden staan. Ik vergat mijn eigen vriendin.
'Hey, El. Wil je in deze?' zeg ik aardig tegen haar. Ik hoop dat ze niet boos op me is, omdat we weg gingen.
'Yeah! Let's go,' roept ze blij voordat ze naar de rij rent. Ze is blijkbaar niet boos op me.
'Louis en ik gaan achteraan staan,' zegt Harry tegen de jongens als Eleanor weg is. 'Vertel Eleanor dat ik me niet goed voel en dat Louis me helpt.'
'Wat gaan jullie twee echt doen?' zegt Niall met een lach op zijn gezicht.
'We moeten even praten,' antwoord ik.
'Oh,' antwoordt Niall teleurgesteld.
Liam, Niall en Zayn lopen naar Eleanor die al in de rij staat. Het plan werkt makkelijk en Eleanor zwaait naar me als ik en Harry weg lopen. Ik houd Mr. Sniffles dicht tegen mijn lichaam als we lopen. Harry leidt mij en Mr. Sniffles naar het reuzenrad. We gaan niet in de rij staan, maar we lopen om de attractie heen. We lopen naar een rustig plekje. Waarom wil Harry zo'n privé gesprek?
'Wat is er, Hazz?' vraag ik nerveus.
Hij haalt een hand door zijn haar voordat hij begint met praten. 'Ik weet dat je problemen hebt. Ik snap dat, Lou. Maar ik maak me zorgen om je.'
'Wat? Ik snap het niet.'
'Je leeft in een kleine ruimte, die geen ruimte heeft om te koken. Je eet zo weinig.'
'Ik heb jouw maaltijden. Ik eet best vaak met jou,' probeer ik uit te leggen.
'Het is niet genoeg. Ik ben bang dat je jezelf uithongerd, Louis,' zegt Harry. Zijn ogen verlaten die van mij niet.
'Wat?'
'Eet je ook echte maaltijden als we niet samen zijn?'
Ik denk even na, maar hij weet mijn antwoord al. 'Umh nee, denk het niet echt. Wow, ik realiseerde me dat niet eens. Ik heb niet zo veel gegeten.'
'I-ik knuffelde je eerder vandaag en je voelde kleiner, Lou. Ik ben bezorgd.' Harry zet een stap naar voren.
'H-Harry, wat doe je?' vraag ik als ik een stap terug doe.
'Ik probeer geen stap te maken, Louis. Het is gewoon... ik zag je zonder shirt toen ik je zoende. Ik kon je niet goed zien in de straatverlichting. Ik vroeg me gewoon af of ik mocht kijken of je dunner bent geworden,' zegt Harry.
'Weet je nog hoe ik er toen uitzag? Het was een kort moment,' zeg ik. Mijn gezicht wordt rood, elke keer als we het over die zoen hebben.
'Ik heb goed naar je gekeken die avond. Ik wilde weten hoe je eruit zag toen je onder me lag. Ik weet nog precies hoe je eruit zag.'
'Oke, Harry, nu probeer je een stap te maken,' zeg ik met een lach en ik bloos. Ik bloos elke keer wanneer Harry zoiets zegt. Ik weet nog precies hoe hij eruit zag toen ik hem moest schilderen. Hij is gewoon iemand waarvan ik wil zien hoe hij eruit ziet.
'Sorry voor dat. Alsjeblieft, Lou? Ik wil zeker weten dat het goed gaat met mijn Boo Bear. Als je je er niet goed bij voelt vertel je het gelijk, dan zal ik stoppen.'
Ik knik. Harry zet een stap naar voren. Ik laat Mr. Sniffles vallen op de grond, waardoor het voor ons allebei makkelijker wordt. Harry's handen gaan naar de onderkant van mijn shirt. De herinnering van de ene nacht komen weer terug. Hij trekt mijn shirt langzaam uit terwijl hij me in zijn ogen aan blijft kijken. Ik zie hem fronsen.
'Wat is er verkeerd?'
Harry laat het shirt vallen en hij kijkt naar me. Ik kan het verdriet in zijn ogen zien. 'J-je bent zo klein, Lou. Je heupen zijn smaller geworden. Kijk naar de manier waarop je broek hangt. Je kan je ribben ook zien.'
Ik trek mijn shirt omhoog zodat ik het kan zien. Hij heeft gelijk. Ik denk dat ik de laatste tijd niet echt aan eten heb gedacht. Ik was druk met Eleanor en het maken van schilderijen. Nu de vakantie eraan komt heb ik veel bestellingen.
'Wat gaan we hieraan doen, Hazz?'
'Ik wil alles doen, Lou. Ga samen wonen met Zayn, mij, Niall, Liam of zelf Eleanor. Ik wil dat je meer gaat eten en ik wil dat je gaat eten met iemand die om je geeft,' zegt Harry. Ik zie hoeveel hij om me geeft.
'Oke, Oke. Wat vind je ervan als ik heel vaak langskom voor eten?' vraag ik, maar de woorden proeven zuur in mijn mond. Ik houd er niet van als mensen me helpen.
'Dat is perfect. Ik kook toch meestal te veel voor mezelf. Dat is goed om te horen.'
'Hey, Haz?'
'Yeah?'
'Bedankt voor dat je je zorgen over me maakt.'
Nieuw hoofdstuk. Ahw Harry maakt zich zorgen. Vergeet niet te stemmen!
Loveyouuuuuuu
x Iworkinabakery
JE LEEST
Pride // Larry Stylinson DUTCH
FanfictionLouis Tomlinson heeft zo hard geprobeerd om niet te zijn wie hij is. Hij heeft jarenlang geprobeerd niet de persoon te zijn die mensen niet accepteren. De muren die hij heeft gebouwd worden langzaam afgebroken door een lange jongen met groene ogen...