POV Louis William Tomlinson
'Ik houd van je, Harry.'
Harry kijkt weg van het vuurwerk. Hij kijkt een verward, maar hij reageert gelijk. 'Ik houd ook van jou.'
'Nee, Ik houd van je. Ik houd zo erg van je, Harry, en ik wil dat de rest van mijn leven aan je laten zien,' vertel ik hem. Ik hoop dat hij niet merkt dat mijn hand trilt als ik die van mij op die van hem leg. Harry kijkt nog steeds verward. 'Ik wil elke dag naast je wakker worden. Ik wil ontbijten met ons gezin voordat we de kinderen naar school brengen. Ik wil een huis met je. Ik wil een huis vol met kinderen.'
'Louis...' Harry's ogen staan wijd open. Hij heeft door wat ik probeer te zeggen. Het vuurwerk is nu het achtergrond geluid. We kijken beide alleen naar elkaar.
Ik laat zijn hand los. Ik pak het doosje uit mijn zak met mijn trillende hand. Ik kijk naar Harry en ik zie dat hij zijn handen voor zijn mond legt als hij begrijpt wat er gaat gebeuren. Ik zie tranen ontstaan in zijn ogen. Dit is de tijd. Dit is het moment.
Dit is het moment dat ik aan Harry Styles ga vragen of hij met me wilt trouwen voor het Cinderella's Castle.
Ik ga op mijn knie zitten en ik vraag me af hoe we hier zijn gekomen. Hoe is hij van een vreemde die ik moest schilderen veranderd naar mijn hele wereld?
'Ik blijf liever hier, pretty boy,' antwoordt Harry met een grote lach op zijn gezicht.
'Nu ben jij gek op mij.'
'Oh, ik weet het. Het enige verschil tussen ons is dat ik niet bang ben om het te laten zien.'
Mijn gedachte gaat terug naar onze kus. De kus voor de kerk met een jongen die versierd was met verschillende kleuren.
Ik werd verliefd.
Eleanor zorgde voor obstakels in onze relatie, maar ik heb Harry altijd boven haar gekozen. Ik zou altijd voor hem kiezen.
'Hij houdt van je eten. Als de manier waarop je kookt zo slecht is als de manier waarop je je kleedt, hebben we een probleem,' zegt Eleanor met een lach. Niemand lacht mee. Ze staren allemaal naar mij of haar. Ik hoef niet hun gezichten te zien om te weten wat ik moet doen.
'Eigenlijk, heb ik Harry ontmoet toen ik hem moest schilderen en ik kan met volle zelfvertrouwen zeggen dat hij zich beter kleedt dan iedereen die ik ooit heb gezien,' vertel ik haar.
'Het is grappig, en het is een stuk beter dan wat jij draagt.'
De brand heeft ons samen gebracht. Het heeft ons laten realiseren dat dit het is. Vervelende dingen zijn gebeurd, maar ik zou Harry nooit laten gaan na dit.
'Je hebt me bang gemaakt. Zayn belde me. Hij is degene die je vond. Je bent flauw gevallen door de rook. Je zag er zo klein uit in dit bed. Ik was zo bang. Ik had gelezen dat sommige mensen in coma vallen nadat ze rook ingeademt hadden. Ik zou niet weten wat ik zou doen als je niet meer wakker werd.'
Halloween was een nacht waarin we beide wisten wat we nodig hadden. Ik bleef bij hem. Ik zou met hem blijven.
We liggen samen in bed. De radio speelt zachtjes terwijl ik met mijn hoofd op zijn borst lig. Zijn handen bewegen in mijn haren. Twee cowboy laarsjes en twee cowboy hoeden liggen naast elkaar op de grond.
Ik werd verliefd. Ik kon niet ontkennen dat ik verliefd was geworden op een jongen die schildklierproblemen had en foto's maakten van alles.
Het was onvermijdelijk. We waren onvermijdelijk.
'Nee, nee, nee. Ik weet dat we elkaar leuk vinden, maar Harry Edward Styles. Ik ben helemaal weg van jou. Je gaat niet meer uit mijn gedachte. Ik kan niet ademen zonder jou.'
Harry's groene ogen ontmoeten mijn blauwe. Ik zweer dat ik tranen kan zien in zijn ogen.
'Je hebt me mijn zin niet af kunnen maken,' zegt Harry met een lach voordat hij verder gaat. 'Ik weet dat je van me houdt, want ik zie het wanneer je me aanraakt, vasthoudt of zoent. Ik kan me geen tijd meer voorstellen zonder jou. Je bent beter dan woorden en meer dan een gevoel. Ik vind je nu al een tijdje leuk en ik ben blij dat we dat nu tegen elkaar kunnen zeggen. Het maakt em niet meer uit wat mensen zeggen als we samen zijn. Ik weet zeker dat ik degene wil zijn die jou vasthoudt in je slaap. Ik wil jou en ik voor altijd. Ik houd van je, Lou.'
Harry is de reden waarom ik weer tegen mijn moeder ben gaan praten. Harry is de reden waarom ik het verleden vergeten ben.
De helderen kleuren zorgen ervoor dat ik me ga voelen alsof ik opnieuw in de Pride Parade ben. De Pride Parade zorgde ervoor dat ik de jongen leerde kennen die mijn hele leven heeft veranderd. Ik denk nog steeds na over die avond. Ik denk dan na over wat er was gebeurd als ik Harry niet had ontmoet. Misschien zou ik nog steeds een relatie hebben met Eleanor. Misschien zou ik met een ander meisje hebben om te proberen mezelf te fixen.
Maar ik hoef mezelf niet te fixen als ik niet gebroken ben.
Harry is van mij. Harry is de perfecte jongen voor me. Ik wil niet van iemand anders houden. Ik wil zijn groene ogen elke dag kunnen zien. Ik wil hem elke dag kunnen zoenen.
'Is het raar als je me volgende week helpt met het uitzoeken van een ring?' vraag ik. 'Harry en ik willen in Mei naar Disney. Je weet hoe veel hij van die films houdt. Ik dacht dat dat de perfecte plek was.'
En hier ben ik. Op mijn knieën voor Harry.
De mensen om ons heen hebben door wat er gaande is. Ze zijn allemaal benieuwd wat het antwoord van Harry gaat zijn.
'Neem mijn hand,' begin ik als ik het doosje openmaak. De silveren ring die een beloofte voor altijd laat zien wordt zichtbaar. 'Neem ook mijn hele leven. I can't help but I have fallen in love with you. Harry Edward Styles, wil je met me trouwen?'
Iedereen kijkt naar Harry, inclusief ik. De vlinders in mijn buik verlaten me als ik wacht op zijn antwoord. Harry's ogen staan wijd open door verbazing. Ik voel tranen opkomen als ik weet wat het antwoord is.
Dit zorgt ervoor dat ik voor altijd met hem ben.
'Ja, ja, natuurlijk, ik wil met je trouwen,' zegt Harry met zelfvertrouwen. De mensen klappen als Harry zijn linkerhand aan me geeft. Zijn hand trilt net zoals die van mij als ik de ring om zijn vinger schuif.
'Ik wil voor altijd met je zijn, Harry.'
'Voor altijd,' zegt Harry als hij de tranen van zijn wang wegveegt. 'Ik wil voor altijd met je zijn.'
'Alles wat ik wilde was jij.'
Omg sooo freakin cutee.
Loveyou
x Iworkinabakery
JE LEEST
Pride // Larry Stylinson DUTCH
FanficLouis Tomlinson heeft zo hard geprobeerd om niet te zijn wie hij is. Hij heeft jarenlang geprobeerd niet de persoon te zijn die mensen niet accepteren. De muren die hij heeft gebouwd worden langzaam afgebroken door een lange jongen met groene ogen...