77. // Disney

1.6K 82 21
                                    

POV Louis William Tomlinson

De reis naar Disney World is maar een halfuur als het verkeer mee zit. Ik ben nog nooit in Disney World geweest terwijl het een bekende attractie is in Florida. Mijn ouders hadden het geld makkelijk, maar mijn ouders hadden geen tijd om een dag in Disney door te brengen. Zelfs Harry is er heel gegaan vanuit Vermont. Harry en ik hebben genoeg geld gespaard zodat we 5 hele dagen in Disney World kunnen doorbrengen.

De prijs is hoog. Ik heb nooit geweten dat het zo duur was, maar het is het waard. Harry blijft me maar vertellen dat het zijn favoriete herinnering is van zijn jeugd. Ik denk gewoon dat hij die van mij goed probeert te maken. Ik bedank hem voor het proberen, maar het hoeft niet. Ik probeer de dingen die ik heb gedaan en de dingen die gebeurd zijn te vergeten.

Ik heb mijn moeder vergeven. Ik heb haar zelfs verteld dat ik Harry ga vragen of hij met me wilt trouwen. Ze was trots op me en ze zei dat ze honderd procent achter me stond. We proberen beide het verleden te vergeten. Vader John is vergeten, maar ik heb nog steeds soms nachtmerries. Harry moet me dan wakker maken zodat ik stop met schreeuwen. Sommige gedachtes gaan niet weg.

We komen aan in het hotel rond vier uur. Ik weet dat Disney duur is. Maar ik kon niet eens naar de cijfers kijken toen Harry zijn creditcard gebruikte om de kamer te betalen. Hij blijft me gerust stellen, maar ik weet dat deze reis het geld waard is. Weggaan is niet iets wat Harry en ik vaak doen. Vijf dagen met alleen ons tweeën klinkt zo goed.

'Ik weet dat we naar de goedkoopste kamers hebben gekeken toen we de reis aan het regelen waren, maar misschien dat ik dat veranderd heb,' zegt Harry als we met de lift naar de derde verdieping van het hotel gaan.

'Wat bedoel je met de kamer veranderd?' vraag ik. De lift stopt en Harry loopt de lift uit met een koffer en onze tassen zonder te antwoorden. Ik volg hem door de gang. 'Harry? Wat bedoel je?'

Harry gaat verder met lopen en hij stopt bij een deur die waarschijnlijk van onze kamer is.

'Mijn moeder belde zomaar,' zegt Harry en ik word gelijk bleek. Alsjeblieft vertel me dat ze niks heeft gezegd over de verloving. 'Ze bood aan om de reis te betalen. Ik probeerde haar tegen te houden, maar ze zei dat we alleen het geld gingen splitsen als we de kamer zouden veranderen.'

Ik ontspan als ik hoor dat ze niks heeft gezegd over de verloving. Waarschijnlijk wilde ze gewoon een perfecte reis, omdat ze weet dat dit een reis wordt die we beide nooit gaan vergeten.

'Dat is aardig van haar,' zeg ik met een lach. 'Maar welke kamer wilde ze waar we in gingen slapen?'

'Ze wilde dat we het beste uitzicht hadden.'

Harry doet de pas van de kamer in de deur. Er brandt een groen lichtje waarna hij de deur open doet. Ik zie de mooiste hotelkamer die ik ooit heb gezien. Er staat een groot bed in de kamer. De TV is grooter dan die van Harry en al de houten meubels in de kamer laten me denken aan mijn oude huis. Ik loop de badkamer in en ik zie een heel groot bad.

Ik loop naar de glazen deuren waar de zon van Orlando door heen schijnt. Ik maak de deur open en ik stap vervolgens op het balkon. Ik zie dat elke euro die we meer hebben betaald voor de kamer het waard is.

Ik zie de voetpad langs het water die leidt naar meer winkels en restaurants. Er hangen overal lichtjes die aan gaan als de zon onder is. Ik zie een grote golfbal wat volgens Harry de Epcot is. Het is prachtig.

'Harry,' ik draai me om zodat ik hem in de deuropening kan zien met een lach op zijn gezicht. 'Het is prachtig. Ik houd van dit uitzicht.'

'Ik houd persoonlijk meer van dit uitzicht,' zegt Harry verlegen als hij alleen naar mij kijkt.

Ik bloos en ik loop naar hem toe. Ik zoen hem.

'Dankje, Harry.'

'Onze vakantie is nog niet eens begonnen.'

We pakken onze koffers en daarna beginnen we met het uitpakken van onze spullen. Harry wilt mijn koffer uitpakken zodat hij mijn kleding in de kast kan leggen. Maar ik word gespannen als ik weet wat Harry zou kunnen vinden in mijn koffer.

'Nee, ik doe het.'

'Lou, het is oké. Ga maar lekker op het balkon zitten. Ik kan je koffer uitpakken.'

'Nee, Harry. Ik zei dat ik het kon doen,' antwoord ik en ik merk gelijk dat ik het te hard zei. Harry heeft het ook door.

'Is er iets aan de hand, Lou?' vraagt Harry zachtjes

'Wat bedoel je?' vraag ik. Ik ben nerveus.

'Ik bedoel dat je raar doet,' antwoordt Harry. Ik hoor de vermoeidheid in zijn stem voordat hij naar het bed loopt en daar op gaat zitten. 'Je bent stiller. Je bent vaker weg. Je bent vaker op je telefoon. Het lijkt alsof je meer nerveus bent als je met me bent.'

'Het spijt me, Harry. Het was niet mijn bedoeling om raar te doen,' antwoord ik.

'Ga je vreemd?' vraagt Harry.

'Wat?!'

'Ben je met iemand anders, Louis?' vraagt hij opnieuw. Ik zie dat het een eerlijke vraag is. Hij denkt echt dat ik vreemd ga. Al die dingen zijn omdat ik hem wil verrassen, daarom ben ik zo nerveus. Het is het tegenovergestelde dan iemand anders. Ik maak plannen om hem elke dag van mijn leven te zien.

'Nee, nee, dat is niet waar, Harry. Ik zweer het.' Ik ga naast hem zitten. Ik probeer zijn hand te pakken, maar hij trekt zijn hand weg. Het voelt pijnlijk dat hij niet wilt dat ik hem aanraak, omdat hij denkt dat er een ander is. 'Het is alleen jou, Harry.'

'We hebben niet.'

'We hebben niet wat?'

'We hebben lang geen seks gehad. Is hij beter dan ik?'

'Harry, Love. Kijk me aan.' Harry kijkt me aan. Ik pak zijn hand vast. Hij trekt deze keer zijn hand niet weg. 'Ik houd echt alleen van jou. Ik heb nog nooit naar een ander persoon gekeken zoals ik naar jou kijk. Het spijt me dat ik raar deed. Ik denk gewoon heel veel na.'

'Ik heb het gevoel dat je niet alles verteld wat er in je gedachte omgaat.'

'Wil je weten wat er nu in mijn gedachte omgaat?'

Ik fluiter in Harry's oor. Zijn gezicht wordt rood en hij staat op van het bed. Hij loopt naar de glazen duren waar hij de gordijnen dicht doet.

Hij kijkt me aan met lust in zijn ogen. 'We hebben een reservatie om 6 uur.'

Ik sta op van het bed en ik loop naar hem toe. Ik leg mijn handen op zijn heupen voordat ze naar zijn riem gaan die ik vervolgens los maak.

'Misschien moeten we dat afzeggen.'

Nieuw hoofdstuk! Vergeet niet te stemmen!

Loveyou

x Iworkinabakery

Pride // Larry Stylinson DUTCHWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu