43. // Kom met me vliegen

2.2K 100 58
                                    

POV Louis William Tomlinson

Ik probeer zo vaak mogelijk in mijn eigen bed te slapen. Ik denk dat het goed is als we af en toe gescheiden zijn, want we moeten ook zonder elkaar kunnen functioneren. Ik vind het soms moeilijk om in slaap te vallen als ik weet dat Harry wakker ligt een kamer naast me. Soms hoor ik hem huilen als hij een nachtmerrie heeft gehad, maar dan ga ik naar hem toe om hem te troosten. Hij doet hetzelfde voor mij. We hebben beide nachtmerries over de brand. Harry droomt over het verliezen van mij. Ik droom dat hij de brand meemaakte en niet ik.

De brand is iets kleins in deze grote wereld, maar het heeft mij en mijn vrienden erg geraakt. Zayn houdt me iets steviger vast. Liam heeft vrienden verloren door vuur, omdat hij een brandweerman is. Hij weet dat ik blij ben dat ik nog leef. Niall lacht niet wanneer we het over de situatie hebben, en hij lacht altijd. Harry houdt me steviger vast wanneer we erover nadenken.

Gisteravond sliep ik niet alleen in mijn bed. Als ik wakker word in de ochtend ligt mijn arm over Harry's blote bovenlichaam. Ik heb ervoor gezorgd dat hij gister zijn shirt niet meer heeft aangedaan nadat ik hem getekend had. Ik gaf hem kleine kusje en ik vertelde net zo lang hoe mooi hij was totdat hij het geloofde. Ik weet dat ik dit vaker moet herhalen, maar ik zal elke dag aan hem vertellen hoe bijzonder hij is.

Ik haal mijn arm van Harry af als ik mezelf omdraai. Mijn telefoon en mijn schetsboek ligt op het nachtkastje. Ik ga rechtop zitten in het bed en ik open het boekje. Ik kijk naar de nieuwste tekening. Harry ligt in bed met zijn haar over zijn gezicht. Hij ziet er fantastisch uit in de tekening en ik weet zeker dat ik deze ga bewaren.

Ik hoor niet wanneer Harry wakker word wanneer hij zijn armen om mij heen wikkelt en me weer terug duwt in het bed. Mijn lichaam ligt tegen die van mij en ik laat een lach horen. Hij wilt altijd knuffelen in de ochtend en dat vind ik super schattig.

'Hallo, slaapkop,' zeg ik zachtjes. Ik geef hem een klein kusje op zijn voorhoofd. Hij lacht slaperig voordat hij zijn ogen opent. Mijn schetsboek heb ik nog steeds vast en die is nu tussen ons in. Hij gaat een beetje omhoog zitten en hij legt mij op zijn borst als hij mijn schetsboek opent.

Harry bladert door mijn tekeningen zonder iets te zeggen. Hij bekijkt elke schets even. Hij ziet een tekening van Zayn met de rook die uit zijn mond komt. Hij ziet een schets van Niall die verkleed was als een Leprechaun bij Halloween. Hij lacht wanneer hij die ziet, maar hij is stil als hij een tekening van hem bekijkt.

'Waarom zijn er zo veel van mij?' vraagt Harry als hij een tekening bekijkt van hem en zijn blote bovenlichaam. Ik werk die steeds bij als ik meer tattoo's vind op zijn lichaam.

'Ik heb je het al verteld, Harry. Je bent een stuk kunst,' zeg ik eerlijk. 'Jij bent mijn favourite ding om te tekenen.'

Hij bloost en hij leunt naar mij om een kus op mijn lippen te drukken. Het zorgt ervoor dat mijn tenen krullen. Ik wil dat hij de hele dag in dit bed blijft liggen ik wil elk stukje van hem kussen. Ik wil alles van hem. Ik wil voor altijd in deze kamer blijven en dit bed nooit verlaten.

'We moeten werken, Boo Bear,' zegt Harry.

'Lunchen bij Niall?'

'Klinkt goed.'

***

Niall vindt het niet leuk om te praten over zijn restaurant. Hij wil het houden als een verrassing. Hij wil ons niet eens het thema vertellen. Het enige wat ik weet is dat hij een Frozen Yogurt plaats opent. Wat ik niet verwacht is een restaurant die Kom met me vliegen heet. Harry klopt op de deur en een blije blonde jongen opent de deur.

'Kom binnen! Kom binnen! De lunch is bijna klaar voor ons!' zegt Niall snel. 'Mijn chef is bezig met maaltijden proberen dus we zijn de testers van vandaag.'

Ik kijk naar het restaurant en ik zie gelijk dat dit geen Frozen Yogurt winkel is. De stukken steen passen perfect bij de donkerbruine houten bar. Er staat maar één tafel. De andere tafels moeten nog neergezet worden. De tafel is bekleed met een wit tafelkleed en een kaars. 

'Niall, je restaurant is... chique,' zeg ik hem terwijl ik nadenk over het juiste woord. 

Niall knikt enthousiast. 'We openen in het weekend van Thanksgiving en we hebben al een hoop reserveringen. Ik ging voor een romantische sfeer. Er komt ook live muziek in het weekend. Maak je geen zorgen. Ik heb een paar tafels gereserveerd voor mijn vrienden voor Thanksgiving.'

'Je bent fantastisch, Niall,' complimenteert Harry Niall terwijl hij het restaurant bekijkt. Ik houd van het gezicht die hij maakt als hij verrast is. Ik wil hem zoenen. Alles wat hij doet zorgt ervoor dat ik hem wil zoenen, maar dit is niet de plaats en tijd.

'Je muren zijn een beetje wit,' zeg ik als Harry, Niall en ik gaan zitten. 

Niall begint te stotteren. 'Oh, um ik heb wat kunst wat ik ga ophangen. Ik heb gewoon wat tijd nodig.'

'Ik weet zeker dat het er fantastisch uit gaat zien,' zeg ik met een lach. Niall wordt rustig en hij begint uit te leggen waarom zijn restaurant kom met me vliegen heet. 

'Ik ben een groot fan van Frank Sinatra,' legt Niall uit. 'Ik ben opgegroeid met hem. Ik gebruikte zijn stem en muziek als inspiratie voor dit. Ik krijg live bands met dezelfde gevoel als dat Sinatra geeft.'

Ik kijk naar Harry en ik zie hoe hij naar Niall kijkt, we zijn beide zo trots op hem. Ik ken hem beide net zolang als dat ik Harry ken en hij heeft zo'n groot hart. Hij ging naar school en nu opent hij zijn eigen restaurant. Niall is geweldig.

'Het lijkt me heel leuk om Thanksgiving hier te vieren als je een tafel reserveerd voor mij en Lou,' zegt Harry met een grinik, omdat hij iets weet wat Niall niet weet. Harry legt zijn hand onder de tafel op mijn knie.

Het is grappig om onze relatie verborgen te houden voor de jongens. Het is leuk om dingen stiekem te doen. Maar ik wil nog steeds een filmavond met mijn beste vrienden en tegelijkertijd kunnen knuffelen met mijn vriendje.

'Ik zal zeker een tafel voor jullie twee vrij houden,' zegt Niall met een grote lach op zijn gezicht. 'Liam en Zayn gaan naar hun families, maar ik zal hier blijven.'

'Het wordt een leuke Thanksgiving,' zegt Harry tegen ons terwijl hij zachtjes in mijn knie knijpt. Zijn hand vind die van mij onder de tafel. Hij houdt mijn hand vast en ik speel rustig met zijn ring.

'Ik ga naar de keuken en ik vertel Cheyenne dat we klaar zijn voor wat eten,' zegt Niall met een lach voordat hij naar de kok loopt.

Ik draai me om zodat ik Harry kan aankijken, maar ik zie dat hij mij al aankijkt. Ik kijk in zijn groene ogen.

'Wat is er?'

'Ik ben zo blij dat ik jou in mijn leven heb, Lou.'

'Je bent random... en schattig.'

Harry knijpt in mijn hand en lacht. Alleen met hem hier zitten geeft me een goed gevoel. Het voelt fijn om met hem te zijn. 

Nieuw hoofdstuk! Vergeet niet te stemmen en ons account te volgen! Bedankt voor alle reads! Mijn school is weer begonnen, dus ik moet helaas weer huiswerk maken.

Loveyou

x Iworkinabakery


Pride // Larry Stylinson DUTCHWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu