52. // Uitkomen

1.9K 110 12
                                    

POV Louis William Tomlinson

'Weet je zeker dat je er klaar voor bent?' vraagt Harry aan me. Hij leunt tegen het aanrecht en hij kijkt me aan terwijl ik de noodlesoep die Harry en ik aan het maken zijn aan het roeren ben. 

'Ik wil het niet meer verbergen. Ik wil dat we vrij zijn,' zeg ik. 'Niall weet het, dus dan moet Zayn het ook weten. Hij verdient het om het te weten. Ik hoop dat hij niet boos is dat ik het hem niet eerder heb verteld.'

'Het komt goed, babe,' stelt Harry me gerust met een kus op mijn wang. 'Ik zal de tafel dekken. De deur is open, dus jij kan de soep afmaken. Ze komen gewoon binnen als ze er zijn.'

Harry pakt schaaltjes en lepels voor de soep wanneer de voordeur open gaat. Ik haar gepraat wanneer ze hun schoenen uitdoen. Er komt een lach op mijn gezicht wanneer ik hoop dat het mijn beste vriend is. Ik heb hem een paar dagen niet gezien en ik heb hem gemist. Ik zie Zayn en Liam de keuken binnen lopen.

Harry zegt hoi tegen Liam en hij geeft hem een snelle knuffel, maar ik ren op Zayn af. Ik weet dat hij me vangt. Ik sla mijn armen om zijn nek heen en ik voel zijn armen om mijn heupen.

'Ik heb jou ook gemist, Lou,' zegt Zayn lachend als we terugtrekken.

'Ik heb je zo lang niet gezien, man.'

'Het waren maar een paar dagen.'

'Teveel dagen,' antwoord ik met een lach.

'Ik ben het met je eens. Ik zou hem ook gemist hebben als hij voor een paar dagen weg was,' zegt Liam. Hij loopt naar me toe en hij geeft me een snelle knuffel. 'Hey, Lou. Hoe was jullie Thanksgiving?'

'Het was leuk,' zeg ik met een glimlach. Ik kijk naar Harry en ik zie dat hij een klein beetje bloost. We denken allebei aan het moment dat we tegen elkaar zeiden hoe veel we van elkaar houden. 'Hoe was de familie van Zayn?'

'Ze zijn geweldig en ze accepteren me heel erg,' antwoordt Liam. Hij legt zijn arm rond Zayn's heupen en hij kust zijn voorhoofd zacht. 

'Als iemand veel van je houdt, accepteren ze elk deel van je,' zegt Zayn. Zijn woorden zorgen ervoor dat ik huiver. 'Ze accepteren mijn vriendje als ze van mij houden en dat deden ze.'

Ik kijk naar Harry. Hij geeft me een geruststellend knikje, maar ik voel dat ik lichtelijk gestresst raak. Vandaag is de dag, maar dit is niet het juiste moment.

'Zullen we wat drinken terwijl we wachten op Niall en Cheyenne?' vraag ik. Iedereen is het er mee eens. Harry aait mijn rug als we Zayn en Liam volgen naar de keuken. 

Vandaag is de dag om uit de kast te komen voor mijn beste vriend. 

'Hoe werken de medicijnen?' vraagt Zayn als Harry wat biertjes uit de koelkast pakt.

'Het gaat een beetje beter. Ik neem ze nog maar een week, maar het gaat al wat beter.' Harry geeft Zayn een glimlach. 'Bedankt dat je me hebt geholpen.'

'Ik kan niet geloven dat je lichaam je schildklier probeert te vermoorden,' zegt Liam. 'Dat is zo raar.'

'Hij moet nu niet meer zo vaak slapen als eerst,' zeg ik. 'Ik ben blij dat hij meer energie krijgt.'

'Je wil gewoon dat ik lang op kan blijven zodat ik naar de club kan gaan,' zegt Harry lachend.

Ik heb hem een paar keer gevraagd sinds we een relatie hebben om naar de club te gaan om te dansen en te drinken. Harry vond het altijd leuk om naar gayclubs te gaan, maar hij is al een hele tijd niet gegaan. Misschien kunnen we het opnieuw proberen als hij beter is.'

'We moeten dat doen,' zegt Zayn. 'Het kan een feestje zijn, omdat Harry's schildklier aan het doodgaan is.'

'Dat klinkt goed,' antwoord ik lachend door het idee dat we een feestje geven, omdat een deel van Harry doodgaat. 

'En we kunnen naar een gaybar gaan, zodat Harry wat kan flirten,' zegt Liam. Zayn kijkt naar me, maar ik kijk niet terug. Nog niet.

'Yeah. We moeten een knappe jongen voor hem zoeken. Wat is je type?' vraagt Zayn aan Harry, maar ik voel dat hij nog steeds naar mij kijkt. Mijn gevoelens voor Harry zijn duidelijk, misschien denkt hij dat het pijn doet als ik denk dat hij iemand anders krijgt. Ik zou pijn hebben. Mijn hart zou gebroken zijn. 

'Een geweldig persoon die blij is met wie hij is,' zegt Harry terwijl hij mij aankijkt. Hij heeft een kleine, schattige lach op zijn lippen. Ik voel dat mijn hoofd rood word en dat ik van hem weg moet kijken. Nog niet.

De voordeur gaat open. Ik hoor Niall lachen en dat is waarschijnlijk omdat Cheyenne wat heeft gezegd. Ik hoor dat ze hun schoenen uitdoen voordat ze verder lopen. Niall geeft ons allemaal een knuffel en Cheyenne stelt zichzelf voor. Harry en ik geven haar beide een knuffel en we vertellen haar hoe lekker het eten was.

'Iedereen pak een biertje en een kom soep en daarna lopen we door naar de woonkamer,' zegt Harry. We pakken allemaal een kommetje met soep en vervolgens lopen we naar de woonkamer. Liam en Zayn gaan op de bank zitten. Harry en ik gaan op de grond zitten en Cheyenne gaat op Niall's schoot zitten in een stoel. Ze bloost. 

'Hoe gaat je restaurant? Zayn en ik zaten erover na te denken om een daar een date te hebben volgende week. We hebben bijna een maand,' zegt Liam tegen Niall en Cheyenne. Cheyenne bloost als Niall zijn hoofd tegen haar aanlegt. 

'Het is geweldig. Het was bijna onmogelijk om Cheyenne uit de keuken te krijgen,' zegt Niall. 'Een date voor jullie klinkt geweldig. Harry en Louis hadden ook een date in het restaurant op Thanksgiving.'

'Een date?' vraagt Zayn als hij naar Harry en mij kijkt.

Niall kijkt verbaasd wanneer hij door heeft wat hij heeft gedaan. Cheyenne kijkt verbaasd om haar heen. Ik bloos en ik weet dat dit het is. Ik moet nu uit de kast komen en onze relatie niet meer verbergen. Hij verdient het om vrij te zijn.

Zayn en Liam, ik wilde iets tegen jullie zeggen sinds Halloween, maar we waren allemaal zo druk,' leg ik nerveus uit. Ik voel Harry's hand op mijn rug als extra steun. 'In de laatste paar maanden ben ik verliefd geworden... op een jongen.'

Ik kijk op in angst en ik verwacht schreeuwende mensen, maar ik zie een lach op de gezichten van Liam en Zayn. Ik word blij wanneer ik Zayn's lach zie. Ik heb me druk gemaakt over niks en dat heb ik nu pas door.

'Ik kon het je vertellen door de manier waarop je naar hem keek,' zegt Zayn terwijl hij me aankijkt. Ik weet nog wat Zayn tegen me zei toen ik Harry voor het eerst ontmoet had. Hij wist de hele tijd dat ik verliefd op deze jongen ging worden.

'Harry? Zijn jullie eindelijk samen?' vraagt Liam terwijl zijn ogen de hele tijd tussen mij en Harry heen en weer gaan. 

Harry knikt. 'Yes. Ik heb geluk om een relatie te hebben met Louis Tomlinson.'

Nieuw hoofdstuk! Bij 24 stemmen staat er morgen weer een nieuw hoofdstuk online!

Loveyou

x Iworkinabakery

Pride // Larry Stylinson DUTCHWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu