POV Louis William Tomlinson
Harry en ik gaan zoeken naar anderen wanneer we vinden dat het tijd is. We vinden Niall slapend op de grond. Hij snurkt zachtjes.
'Arme Leprechaun,' zeg ik met een lach.
'Ik breng hem wel naar de auto,' zegt Harry. 'Als jij Zayn en Liam haalt. Ik zie je bij de auto. Oh en Lou?'
'Yeah?'
'Ik wilde dat vanavond nog niet afgelopen was.'
Harry geeft me een verdrietige lach voordat hij de jongen van de grond op raapt. Ik kijk naar hem terwijl hij Niall naar de auto brengt. Ik draai me om en daarna loop ik de trap op. Iets in mijn vertelt dat Liam een stop heeft gezet aangezien ik hem en Zayn de hele avond niet heb gezien. Ik besluit eerst de slaapkamers te bekijken.
Ik vind ze in de eerste slaapkamer.
Een Batman en een Robin kostuum liggen op de grond. Het nachtlampje staat aan. Door het licht zie je de twee lichamen. Zayn's hoofd ligt op Liam's borst die langzaam heen en weer gaat. Liam's sterke armen zijn om Zayn's kleine lichaam geslagen. Ik sta voor een tijdje in de deuropening om naar ze te kijken. Ik weet dat ze niks aan hebben onder de dekens en dit zou ongemakkelijk moeten worden. Maar dat is het niet. Ik vraag me af of Zayn dacht dat hij zo ver zo gaan vanavond.
Ik loop zachtjes naar Zayn en ik maak hem wakker. Hij opent rustig zijn ogen. Zijn ogen kijken me verrast aan wanneer hij me ziet.
'Hey, Lou.' Zayn kijkt eerst naar de slapende Liam en daarna weer naar mij.
'Heb je er spijt van?' vraag ik. Ik wil zeker weten of Zayn geen spijt heeft van wat hij heeft gedaan.
Zayn schudt zijn hoofd. 'Dit is de beste beslissing die ik ooit genomen heb. Is het tijd om te gaan?'
Ik knik. 'Harry is Niall nu naar de auto aan het brengen. We wachten alleen nog maar op jullie.'
'Ik zal Liam wakker maken en daarna gaan we samen naar beneden,' zegt Zayn blozend. 'Is er iets gebeurt tussen jou en Harry?'
'Gewoon gedanst,' lieg ik. 'Er gaat niks tussen ons gebeuren, Z. Ik ben hetero. Ik zie jullie beneden.'
Ik negeer Zayn's rollende ogen. Ik ga naar beneden en ik kijk nog één keer naar de dansvloer. en dan zie ik iets wat ik bijna was vergeten. Mijn hoed. Ik pak de hoed en ik zet hem opnieuw op mijn hoofd. Daarna loop ik naar buiten waar ik de koude lucht tegemoet loop. Ik sla mijn armen om mezelf heen als ik naar de auto loop.
Ik open de deur en ik ga naast Harry op de achterbank zitten. Niall zit aan de andere kant van Harry. Hij is helemaal weg.
'Heb je het koud, Boo?' vraagt Harry. Hij ziet altijd alle kleine dingen, maar ik ben verrast dat hij de kippenvel op mijn armen ziet.
'Een beetje,' antwoord ik.
Harry opent zijn armen. Ik ga tegen zijn borst aan zitten en dan voel ik zijn armen om me heen.
'Wat waren Liam en Zayn aan het doen?' vraagt Harry.
Ik lach. 'Je moet het raden wanneer ze weer terug zijn in de auto.'
Harry lacht en daarna knikt hij. 'Ik houd van spelletjes waar je moet raden.'
'Echt? Kan je raden wat ik nu denk?' vraag ik flirterig. Ik kijk naar hem.
'Waarschijnlijk over hoe goed ik er nu uit zie,' zegt Harry met een grijns.
'Damn, je bent echt goed,' antwoord ik. Ik ga dichter tegen hem aan zitten.
'Niet zo goed als jou, Boo,' zegt Harry. 'Oh en Lou? Je ziet er gezonder uit. Ik denk dat je iets bent aangekomen.'
'Hoe weet je dat?'
'Dat weet ik, omdat mijn handen over je hele lichaam waren vanavond,' fluister Harry in mijn oor. 'Ik ken je hele lichaam.'
Ik heb gelukkig geen tijd om te antwoorden. De deur gaat open en Liam klimt achter het stuur terwijl Zayn op de bijrijderstoel gaat zitten.
'Liam, waarom laat je mij niet rijden?' vraagt Zayn.
'Omdat je kont waarschijnlijk pijn doet,' antwoordt Liam met een lach. 'Ik wil zeker weten dat je je oké voelt. Je kan ontspannen nu, babe.'
'WIJ ZIJN OOK IN DEZE AUTO!' roep ik voordat ze nog meer dingen gaan vertellen over vanavond. Niall reageert niet eens op het geschreeuw. Liam moet lachen voordat hij de auto opstart en weg rijdt. Hij rijdt ons naar huis, terwijl ik nu al thuis ben in Harry's armen.
'Hebben ze al samen geslapen?' fluister Harry in mijn oor.
Ik schud. 'Ze hebben al die tijd geflirt. Waarschijnlijk waren ze klaar voor de volgende stap.'
Tijdens de rest van de rit is het stil. Alleen de radio maakte geluid en het zachte gesnurk van Niall. Ik kan zien dat Liam Zayn's hand vasthoudt.
Hoofdstuk 26 alweer! Bedankt voor alle stemmen en reads. Het boek gaat steeds beter. Heel erg bedankt daarvoor.
Loveyou
x Iworkinabakery
JE LEEST
Pride // Larry Stylinson DUTCH
FanfictionLouis Tomlinson heeft zo hard geprobeerd om niet te zijn wie hij is. Hij heeft jarenlang geprobeerd niet de persoon te zijn die mensen niet accepteren. De muren die hij heeft gebouwd worden langzaam afgebroken door een lange jongen met groene ogen...