49. // Prins Harry

2K 104 16
                                    

POV Louis William Tomlinson

'Ben ik overdressed?'

'Als jij niet overdressed zou zijn zou ik me zorgen maken,' antwoord ik met een lach terwijl ik mijn shirt dicht knoop. Ik kijk naar Harry als hij zijn jasje aantrekt. Hij ziet eruit als een prins. Het is een heel donkerblauw jasje met gouden details. Hij ziet eruit alsof hij net uit een disney film komt. 

Ik loop naar hem toe terwijl hij naar zichzelf kijkt in de spiegel. Ik sla mijn armen om hem heen. Ik kijk naar zijn hoofd in de spiegel.

'Ik zie eruit als een prins,' zegt Harry met een lach waardoor mijn hand beweegt die op zijn buik ligt. 

'Mijn prins,' mompel ik als ik naar mijn perfecte vriendje kijk. Hij neemt altijd de adem van me af en ik zou willen dat hij wist hoe veel ik-'

Hoe veel ik van hem houd.

'We moeten naar Niall gaan. Onze reservering is voor half 7,' zegt Harry. Hij draait zich om en hij heeft mij een klein kusje op mijn voorhoofd voordat hij naar het bed loopt om zijn schoenen aan te doen.

Ik kijk naar mezelf in de spiegel. Ik voel een lach vormen op mijn lippen. De vrolijkheid maakt me blij. Natuurlijk houd ik van hem. Waarom heb ik dat nooit tegen hem verteld? Deze jongen is mijn eerste gedachte wanneer ik wakker word. Hij is de persoon die ik zie in elk persoon die ik tegen kom op straat, omdat ik hem vaker wil zien. Hij is de jongen die me vult met blijdschap. Mijn dromen gaan alleen nog maar over hem. Hij zit in mijn gedachte.

Harry speelt met mijn handen wanneer we knuffelen. Hij vind het leuk om zijn handen op mijn heupen te leggen en kleine kusjes in mijn nek te plaatsen. Hij zegt dat hij foto's maakt van mooie dingen en de camera is steeds op mij gericht. Zijn lach geeft de hele kamer een goede sfeer en soms is zijn lach een schattige giechel. Harry's ogen lichten op wanneer hij baby's ziet en hij stelt altijd aardige vragen aan zwangere vrouwen die hij ziet. Hij wilt de boodschappen dragen van een vrouw die moeite heeft om een tweeling in bedwang te houden. Hij controleert of ik al mijn eten opeet, zodat ik gezond blijf. Hij zingt liefdesliedjes onder de douche die ik kan horen als ik in mijn kamer zit de tekenen. Hij luistert altijd als er iemand wat te zeggen heeft. Hij hoort een liedje en hij weet gelijk de betekenis van de woorden.

Hoe kan ik niet van Harry Styles houden?

'Kom, babe,' zegt Harry wanneer hij de slaapkamer uit wilt lopen. Hij kijkt over zijn schouder en hij stopt en kijkt naar mij. Ik weet niet wat ik moet zeggen. 'Je ziet er fantastisch uit, Lou... prachitg.'

Ik bloos en daarna loop ik achter Harry aan de kamer uit. Ik doe mijn jas en schoenen aan en dan volg ik hem naar de auto. We rijden naar Niall's restaurant, kom met me vliegen. Dit is het eerste weekend dat het restaurant open is en ik ben erg benieuwd. Hij verdient het. Niall heeft hard gewerkt om zijn droom waar te maken.

'Ik ga Zayn bellen,' zeg ik tegen Harry als ik van Zayn een berichtje krijg dat hij me wilt bellen.

'Oké, zeg tegen hem dat we hem een fijne Thanksgiving wensen,' antwoordt Harry met een lach. Hij is een echte man.

Harry pakt mijn linkerhand vast als ik met mijn andere hand de telefoon tegen mijn oor houd. Ik kijk nerveus naar Harry als hij met één hand rijdt. Ik zou nu naar hem schreeuwen, maar ik vind het gevoel van mijn hand in de zijne te fijn. Hij moet ons niet vermoorden.

'Hey, Lou. Ik heb je lang niet gezien. Fijne Thanksgiving,' zegt Zayn als hij de telefoon opneemt.

'Fijne Thanksgiving van mij en Harry,' antwoord ik. Ik zie dat Harry moet lachen. 'Hoe is de familie? Vinden ze Liam leuk?'

Ik kan een zucht van hem horen. 'Hij is geweldig. De familie vindt hem geweldig. Hij vertelt ze nu verhalen over al zijn brandweermanervaringen en de momenten dat hij mensen heeft gered. Ik denk dat ik meer nerveus was dan hij.'

'Het is fijn om te horen dat het zo goed gaat,' antwoord ik met een glimlach. Ik weet dat Zayn iemand heeft gevondend die hij heel leuk vindt. Ik ben blij dat Liam geaccepteerd is door de familie. 

'Yeah. Ik zou willen dat je hier was... Ze laten alleen Liam komen, omdat hij mijn vriendje is, maar ik voel me nog steeds slecht. We besteden de feestdagen altijd samen-'

'Ik ben onderweg naar Niall's restaurant met Harry. Het is allemaal oké, Zayn. Adem,' onderbreek ik hem. Ik moet lachen, omdat hij zo nerveus is. 

'Oké, oké. Het is goed dat je gaat eten met Harry,' zegt Zayn met de nadruk op mijn vriendjes naam. 

'Ja, nu we het over hem hebben moet ik je nog wat belangrijks vertellen maar dit zeg ik liever niet door de telefoon,' zeg ik. Nu ben ik de persoon die nerveus is. Harry gaat met zijn duim over mijn hand. Hij ziet hoe nerveus ik ben door maar heel even naar me te kijken. Hij weet waar ik het over heb.

'We kunnen praten wanneer we terug zijn. Ik-'

'Harry! Twee handen aan het stuur!' roep ik hard. We raken bijna een andere auto.

'Sorry!' roept Harry als hij mijn hand loslaat en zich focust op de rij waar hij in staat. 

'Wacht, waar was Harry's andere hand?' vraagt Zayn als we zijn bijgekomen van het bijna ongeluk.

'Oh, waar was Harry's andere hand?' zeg ik harder zodat ik Harry's aandacht krijg. 'In zijn broek.'

'Hey!' roept Harry en ik hoor Zayn lachen. Ik krijg een klap van Harry op mijn schouder, maar er is nog steeds een lach op zijn gezicht.

'Nou, ik laat jullie twee alleen,' zegt Zayn met een lach. 'Ik zie jullie snel. Bel me als er iemand iets gebeurt. Dankje voor de updates van Harry. Ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen.'

'Heel erg bedankt voor dat. Je hebt een leven gered. Ik zie je later, Zayn.'

'Doei, Lou.'

Nieuw hoofdstuk! Bij de 20 stemmen staat er vanavond weer een hoofdstuk online! Dus stemmen!

Loveyou

x Iworkinabakery

Pride // Larry Stylinson DUTCHWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu