POV Louis William Tomlinson
Ik ga over Eleanor liggen als we zoenen op mijn bed. Haar tong is in mijn mond als ik mezelf boven haar lichaam houd. Ik probeer om te focussen op dit, maar dat kan ik niet. Ik kan niet focussen op dit. Het enige wat ik kan zien is Harry en ik in dezelfde positie in deze kamer. Dat is het enige wat ik kan zien als ik in deze kamer ben. Ik kan het beeld niet uit mijn hoofd krijgen.
Eleanor trekt even terug. Haar hand gaat naar mijn t-shirt. Ze begint eraan te trekken en ze probeert het over mijn hoofd te krijgen. Ik bevries voor een tijdje als ik mijn shirt op de grond zie vallen. Ik kijk naar het bed en ik zie de verkeerde persoon. Zij hier is verkeerd, maar hem hier is misschien nog wel meer fout.
'Lou, ik wil je. Ik wil je zo graag.'
Die woorden zorgen ervoor dat ik me eindelijk besef wat ik aan het doen ben. Ik sta op van het bed en ik loop naar de muur.
'Ik denk dat het beter is als je gaat, Eleanor,' geef ik toe. Ze ligt op het bed en ze kijkt me erg verbaasd en boos aan.
'Lou, laat me gewoon zien hoe ik je kan laten voelen! We kunnen dit samen fixen!' probeert Eleanor me over te halen, maar het werkt niet.
'Ga weg!' roep ik. Mijn stem is hard en het laat haar eindelijk realiseren hoe serieus ik ben. Ze grijpt haar schoenen en ze rent uit de studio terwijl ze ondertussen scheldwoorden naar me roept.
Ik vloek fluisterend, zodat alleen ik het kan horen en ik pak een pakje sigaretten. Vervolgens loop ik naar buiten en steek ik een sigaret in mijn mond. De rook komt in mijn longen en het geeft me een goed gevoel.
Ik weet niet precies waarom ik haar weg duwde. Het was een mix van dit voelt fout en ik wil het niet. Ik wil niet met haar slapen en ik weet niet hoe ik mezelf kon laten voelen dat ik dat wel wilde. Ik ben druk bezig met mijn gedachte wanneer iemand die ik niet ken tegen me begint te praten. Ze draagt een laaguitgesnede topje en ze loopt naar me toe.
'Wat doet zo'n knappe man zoals jij zo laat buiten?' vraagt ze terwijl ze haar hand op mijn borstkas legt. Ik duw haar gelijk weg van me, maar ze stopt niet. 'Ik denk dat we beter samen kunnen zijn in een bed.'
Dit is de tweede persoon van vandaag. Ik tril en omdat ze ook niet weg wil begin ik ook zwaarder te ademen. Ik weet niet wat ik moet zeggen. In de lichten van de straat kan ik zien hoeveel make-up ze op heeft en ze is waarschijnlijk dronken. Dit zie je aan de manier waarop ze praat. Als ze niet dronken was, zou ze dit waarschijnlijk niet doen. Ik weet niet hoe ze kan lopen in zulke hoge hakken. Ik heb medelijden met het meisje, maar ik ben te verbijsterd om iets te zeggen.
'Hey, ga weg van mijn vriendje!' hoor ik een stem schreeuwen die me bekend voorkomt. Voordat ik me om kan draaien, draait ze haar ogen en loopt ze weg. Ik breng de sigaret naar mijn mond met een trillende hand voordat ik me opdraai.
'Lou?'
'Hey, Harold. Bedankt,' probeer ik makkelijk te zeggen met een lach, maar het is niet iets waar ik een grap om zou maken. Ik kan nog steeds haar handen op me voelen. Ik kan nog steeds Eleanor's lippen op de mijne voelen. En ik houd niet van beide van deze gevoelens.
Harry stapt dichter naar me toe. Hij ziet er nog steeds bezorgd uit, zelfs na wat ik zei. Hij wil iets zeggen voordat hij de sigaret in mijn hand ziet.
'J-je rookt?' vraagt Harry met een verrassende en verbaasde uitdrukking op zijn gezicht.
'Um yeah. Ik ben gestopt, maar nu doe ik het opnieuw,' geef ik snel toe. Ik kijk naar mijn hand die nog steeds een beetje aan het trillen is.
'Lou, wat is er aan de hand met je?'
'Wat bedoel je?'
'Je rookt. Waarom ben je opnieuw begonnen?'
'Omdat ik het kan! Omdat ik gespannen ben op dit moment, Harry! Ik ben gestrest en ik heb weinig geld! Ik heb een vriendin die ik moet verwennen en ik kan het niet! Ik kan haar niet betalen! En nu zetten mensen me onder druk en dat wil ik niet!' ik voel tranen komen als ik zeg wat er om gaat in mijn gedachte. Ik laat de tranen lopen als ik mijn sigaret tegen de muur van het gebouw aanduw om hem uit te laten gaan. Ik weet niet wat me overkomt en ik blijf de sigaret tegen het cement aan duwen, totdat Harry mijn hand pakt. Ik laat de sigaret op de grond vallen. Ik laat mijn voorhoofd tegen het koude cement rusten.
'Kom hier, Boo Bear.'
Harry drukt me in zijn armen wanneer ik me opdraai. Ik sla mijn armen om hem heen.
'Adem, Lou. Focus je op dat.'
Ik doe wat hij zegt. Het duurt een minuut om mijn ademhaling onder controle te krijgen. Harry trekt terug uit de knuffel zodat hij mijn gezicht kan zien. Zijn handen raken nog steeds mijn lichaam. Ze voelen koud op mijn warme lichaam, maar alsnog voelt het veilig. Hij haalt mijn tranen weg met zijn duim.
'Waarom draag je geen shirt?'
'Um, Eleanor was er en toen gingen er dingen uit,' geef ik toe, maar niet in een trotse manier. Ik voel me beschaamd dat er nog steeds niks tussen ons is gebeurd, omdat ik niks voel.
'Ben je oké? Waarom zei je dat mensen je onder druk zetten?'
Ik zeg niks, omdat ik niet weet wat ik moet zeggen.
'Behandelt Eleanor je goed?
Het lukt me niet om wat ik voel in woorden te brengen. Ik kan bijna niet aan mezelf uitleggen wat er aan de hand is. Hoe vertel ik Harry dat het enige waar ik aan denk de twee zoenen zijn die we samen gehad hebben? Soms beeld ik me in dat Harry Eleanor is als ik met haar aan het zoenen ben, maar haar lippen zijn niet zo goed als die van hem. Het enige wat ik weet is dat ik van deze gedachtes af moet komen. Ik begin bang te worden dat ze niet weg willen gaan, en dan zal ik mijn familie nog meer teleurstellen dan dat ik al gedaan heb.
'Je moet Eleanor snel ontmoeten. Met de hele squad. Zayn, Liam, Niall, jij, ik en misschien Eleanor. Dat is een manier om haar aan jullie allemaal voor te stellen,' zeg ik uiteindelijk. Misschien helpt het als ik haar aan iedereen laat zien.
Harry knikt zijn hoofd met een verdrietig gezicht. 'Yeah. Ik kan iets koken. Klinkt vrijdag goed?'
'Vrijdag is perfect. Wacht, Harry kwam je hierheen? Het is bijna 12 uur,' vraag ik eindelijk. Ik weet niet waarom ik hem dit niet eerder heb gevraagd.
'Ik wilde gaan lopen. Ik heb nog steeds problemen met slapen. Wanneer ik twee mensen samen zag, realiseerde ik me dat het voor jouw studio was. Toen ik het bruine haar zag, hoopte ik dat het jou was tegen wie ik aan het schreeuwen was,' zegt Harry met een kleine lach. 'Over jou gesproken, ben je oké? Je ziet er... bevroren uit.'
Ik laat een hand door mijn haar gaan en ik laat een nerveuze lach horen. 'Um, yeah. Sorry voor dat. Het gaat gewoon niet goed met me als mensen me zo benaderen.'
'Gelukkig is je hand gestopt met trillen.'
'Dat merkte je op?' vraag ik verbaasd.
Hij knikt zijn hoofd. 'Ik zie een heleboel van jou, Lou.'
De manier waarop hij naar me kijkt zorgt voor een raar gevoel in mijn buik. Ik zie eindelijk hoe dicht we tegen elkaar staan. Ik neem met spijt een stap terug, omdat ik weet dat dat het beste is. Ik houd ervan om dicht tegen hem aan te staan. Ik houd ervan om zijn warmte te voelen, maar ik zou niet moeten weten hoe dat voelt.
'I-Harry, we kunnen niet,' ik struikel over mijn woorden, proberend om een manier te vinden om het uit te leggen.
'Ik weet het,' geeft Harry toe met een zucht als hij ook een stap terug zet. 'Het staat op de lijst van dingen die ik niet kan doen. Ik snap het. Ik moet niet proberen om een stap te maken. Je hebt godverdomme een vriendin.'
'En ik ben hetero.'
'Wat je ook laat slapen 's nachts, Boo Bear.'
Harry loopt naar huis nadat ons gesprek afgelopen is. Hij zegt niks meer over mijn sigaret en ik zeg niks meer over zijn slaapprobleem. Al onze vragen blijven binnen, te bang om ze te vragen.
Eindelijk nieuw hoofdstuk! Sorry, voor het lange wachten! Vergeet niet te stemmen en ons account te volgen!
Loveyou
x Iworkinabakery
.
JE LEEST
Pride // Larry Stylinson DUTCH
FanfictionLouis Tomlinson heeft zo hard geprobeerd om niet te zijn wie hij is. Hij heeft jarenlang geprobeerd niet de persoon te zijn die mensen niet accepteren. De muren die hij heeft gebouwd worden langzaam afgebroken door een lange jongen met groene ogen...