POV Louis William Tomlinson
We verlaten Vermont met stevige knuffels en belooftes dat we terug komen. Anne huilt omdat haar zoon en dochter weer weggaan, maar dat is iets wat elke moeder zou doen.
'Harry vertelde me dat je niet de meest geaccepteerde persoon in je familie bent,' zegt Anne 'Ik wil gewoon dat je weet dat je altijd een thuis hebt bij ons.'
Ik trek haar in een knuffel en ik doe mijn best om mijn tranen binnen te houden. 'Je zoon heeft me geleerd hoe het voelt om een thuis te hebben. Ik bedank je voor hem. Je hebt een erg speciale jongen.'
Anne's woorden blijven in mijn hoofd spoken als Harry, Gemma en ik naar het vliegtuig lopen. We gaan zitten op de drie stoelen naast elkaar met Harry naast het raam, met mij in het midden en Gemma aan de andere kant van me. Ik kijk uit het raam. Terug naar Florida gaan betekent naar huis gaan, maar ik weet niet of dat mijn echte thuis is. Het was meer een huis dan een thuis. Ik heb in dat huis geleefd toen ik kleiner was, maar het is nooit van mij geweest.
'Maak je geen zorgen,' stelt Harry me gerust. Hij houdt mijn hand vast. 'Everything little thing is gonna be alright.'
'Citeerde hij nou net Bob Marley voor je?' vraagt Gemma terwijl ze kijkt naar haar jongere broertje.
'Bob was een wijze man.'
'Hij was altijd high, Harry,' zegt Gemma.
'High met liefde,' antwoordt Harry met een giechel waardoor mijn hart smelt.
Gemma rolt haar ogen en gaat weer terug zitten in haar stoel. 'Ik hoop dat jullie twee stil zijn als ik slaap. Als je me wakker maakt, Harry, ben je dood.'
'En Louis?'
'Hij is te schattig. Ik laat hem leven,' zegt Gemma voordat ze zich omdraait en haar ogen sluit. Het vliegtuig begint eindelijk te bewegen, maar ze vertrekt geen spier. Ze heeft dit waarschijnlijk al heel vaak gedaan. Ik ben licht gespannen, maar Harry houdt mijn hand vast.
***
We hadden een groepsdiner gepland met de jongens. Op de vrijdagavond wanneer we weer terug zijn komen de jongens langs. Zayn en Liam nemen Watson mee aangezien we allemaal meer met de puppy willen spelen. Watson rent weg van het koppel naar mij toe. Ik probeer niet om te vallen en ik zie dat Harry me uitlacht. Hij hurkt naast me en samen aaien we de hond.
'Wow, Lou. Ook fijn om jou weer te zien,' zegt Zayn sarcastisch.
'Sorry, man,' antwoord ik lachend. Ik sta op en ik geef hem een knuffel. 'Ik jou ook gemist.'
'Ahuh, natuurlijk deed je dat,' zegt Zayn.
'Hi, Zayn,' zegt Harry en hij geeft hem ook een knuffel.
Zayn antwoordt door Harry dramatisch te begroeten. 'Oh, Harry! Mijn favoriete persoon die me enthousiast begroet! Hoe gaat het?'
'Het gaat fantastisch! roept Harry voordat hij ook Liam een knuffel geeft. Ik rol mijn ogen naar Zayn. Harry en Liam beginnen een gesprek over onze tijd in Vermont. Ik draai me om naar Zayn en dit keer begroet ik hem goed.
'Ik heb je ook gemist. We spreken niet zo vaak meer af wat verschrikkelijk is, want we werken samen. Ik heb je ook gemist, Zayn,' zeg ik zachtjes zodat alleen Zayn het kan horen.
Zayn geeft me een knuffel. 'Ik heb je ook gemist.'
'WAAR IS HET ETEN?' schreeuwt een harde stem en we weten allemaal dat het onze blonde vriend is.
'De kip staat op het fornuis, Niall!' roept Harry terug. 'Je kan beginnen met snijden-'
'Ik ben onderweg!' roept Niall. We zien hem langs ons naar de keuken rennen. Hij pakt een groot mes en hij begint met het snijden van de kip.
'Maak je geen zorgen over hem. Ik heb hem geleerd hoe hij een mes moet gebruiken.'
We draaien ons allemaal om zodat we het nieuwste lid van onze groep kunnen zien. Ze ziet er fantastisch uit zoals altijd en ze geeft ons allemaal een knuffel.
'We zijn je voor altijd dankbaar, Cheyenne,' zegt Liam met een lach.
'Ik kan je horen!' roept Niall vanuit de keuken. 'En maak je geen zorgen. Mijn vriendin zorgt goed voor me.'
'WAT?!' roept Cheyenne.
'Wat?' antwoordt Niall verward.
'Je noemde me net je vriendin, idioot!' antwoordt Cheyenne. De ruzie gaat door in de keuken totdat Cheyenne recht voor Niall staat.
'Ik... ik weet het niet. Ik ging er gewoon van uit, omdat we hadden gezoend tijdens nieuwjaar en ik vind je heel erg leuk. We spreken zo vaak af. Sorry dat ik het zeg, maar vrienden knuffelen niet tijdens films. Ik vind je heel erg leuk dus-' vertelt Niall nerveus. De rest van ons kijkt alleen maar.
'Je moet aan een meisje vragen of ze je vriendin wilt zijn, Niall!' roept Cheyenne lachend. De situatie wordt grappiger als Niall aan het zoeken is naar woorden.
'Oké, um, wil je mijn vriendin zijn?' vraagt Niall nerveus. Hij kijkt op van de grond naar haar ogen. Ik zie de liefde die hij heeft voor haar.
'Natuurlijk,' antwoordt Cheyenne en ze grijpt Niall bij zijn jas zodat ze haar lippen op de zijne kan drukken. De twee gaykoppels klappen wanneer ze terugtrekken. Niall lacht en daarna drukt hij een kusje op haar voorhoofd. Cheyenne wordt rood. 'Nu we dat hebben gedaan, zullen we gaan eten?'
De groep loopt van de keuken naar de woonkamer met eten, drinken, gelach, liefde en een puppy.
Nieuw hoofdstuk! Bedankt voor alle stemmen!
Bij de 25 stemmen staat er morgen weer een hoofdstuk online!
Loveyou
x Iworkinabakery
JE LEEST
Pride // Larry Stylinson DUTCH
FanficLouis Tomlinson heeft zo hard geprobeerd om niet te zijn wie hij is. Hij heeft jarenlang geprobeerd niet de persoon te zijn die mensen niet accepteren. De muren die hij heeft gebouwd worden langzaam afgebroken door een lange jongen met groene ogen...