56. // Kerstavond

1.9K 94 30
                                    

POV Louis William Tomlinson

'Babe!' roep ik roep ik door het appartement, omdat ik weet dat hij me kan horen in de badkamer. Ik hoor de deur dichtgaan als hij uit de badkamer loopt wanneer hij klaar is.

'Wat? Love?' roept Harry hard terug terwijl hij ondertussen naar de woonkamer loopt.

'Ik...ik heb je hulp nodig,' zeg ik zachtjes. Ik kijk niet op om zijn ogen te zien. Hij weet waarom ik zijn hulp nodig heb.

'Waarom heb je hulp nodig, mijn lieve Lou?' vraagt Harry nep ontschuldig. 

'Het lukt niet om de piek op de kerstboom te zetten,' mompel ik boos.

'Wat bedoel je, Love?'

'Het lukt niet om de piek op de kerstboom te zetten!' roep ik. Ik kijk naar hem en ik sla mijn armen over elkaar.

'En waarom kan je dat niet?'

'Ik ga het niet zeggen.'

'Zeg het of ik ga het niet doen en dan hebben we nooit een piek op onze kerstboom.'

'Oké... ik ben te klein.'

'Wat zei je?'

Ik geef Harry een duw en ik daarna geef ik hem de piek. 'Ik ga het niet opnieuw zeggen. Zet nu maar die piek op de boom voordat ze komen.'

Harry drukt een kus op mijn mond voordat hij doet wat ik zeg. In deze maand december is hij erachter gekomen dat ik het niet leuk vind om toe te geven hoe klein ik ben. Hij maakt er soms grapjes over.

'Ik hoop niet dat ik te gemeen ben als ik grapjes maken over je lengte, Lou,' zegt Harry. 'Ik bedoel je bent zo schattig en klein. Je bent perfect, Lou. Ik vind het leuk hoe klein je bent. Het maakt het makkelijker om je op te tillen.'

Ik bloos als ik antwoord. 'Ik dit nooit meer toegeven, maar ik vind het leuk om klein te zijn als ik met jou ben.'

Harry's ogen vullen zich met lust als hij een stap naar mij zet. 'Ik vind het gewoon leuk dat ik je makkelijk kan dragen.'

'Is dat iets slechts om leuk te vinden?'

Harry's lippen ontmoeten de mijne en hij legt zijn handen op mijn heupen. Ik druk me dichter tegen hem aan. Ik neem een stap naar achter en ik voel de bank achter me. We vallen op de bank met een lach waarna Harry boven me hangt. Hij staart een tijdje naar me voordat ik mijn hand naar zijn nek breng en hem naar beneden trek. Onze lippen ontmoeten die van elkaar opnieuw. We trekken elkaar zo dicht mogelijk naar elkaar toe. Ik sla mijn benen om zijn taille. Dit is een gewoonte die is ontstaan, omdat ik weet dat het Harry gek maakt.

Harry's lippen verlaten mijn mond en verplaatsen zich naar mijn nek. Precies op dat moment gaat de deur van het appartement open. We horen hard gelach, dus we weten beide dat het Niall en Cheyenne zijn. Harry trekt terug en kijkt me aan voordat hij begint met praten.

'Gefeliciteerd, Lou,' zegt Harry voordat hij snel een kus op mijn mond drukt en vervolgens van de bank af gaat om de gasten te verwelkomen.

Ik sta blozend op van de bank. Niall en Cheyenne begroeten Harry met een knuffel wat er moeilijk uitziet omdat ze allebei een cadeau in hun hand hebben.

'Vrolijk kerstfeest, Louis!' roept Niall voordat hij me in een knuffel trekt. Het cadeau valt bijna op de grond, maar Niall is te enthousiast om daar op te letten. 'En gefeliciteerd!'

'Jij ook een vrolijk kerstfeest, Niall' antwoord ik met een lach. Ik pak de cadeautjes van Niall aan voordat ze op de grond vallen. 'Ik leg deze onder de boom.'

Niall pakt de rest van de cadeautjes van Cheyenne en hij volgt me naar de boom. Wanneer we terug komen, geeft Harry Cheyenne een complimentje over haar jurk. Het is een mooie rode jurk die past bij haar lipstick. Ze ziet er fantastisch uit en ik zie aan Niall dat hij er precies hetzelfde over denkt. 

'Draai eens een rondje voor Harry!' zegt Niall. 

Blozend draait Cheyenne een rondje. De rode jurk zwaait mooi om haar heen. Ze laat een lach horen wanneer ze het doet. Ik zweer dat ik Niall's hard zie smelten als hij naar haar kijkt.

'Je ziet er fantastisch uit, Cheyenne,' zeg ik eerlijk tegen haar.

'Heel erg bedankt. Niall heeft me geholpen bij het uitkiezen.'

Nu is het Niall's tijd om te blozen. Ze zijn zo schattig. Niall en Cheyenne hebben eigenlijk een soort relatie. Ik hoef alleen van Niall te horen dat het echt is. We wachten allemaal.

'Gelukkig kerstfeest!' roepen twee stemmen achter ons. We draaien ons allemaal om om Zayn en Liam te zien. Ze lopen het appartement binnen met veel cadeautjes. Harry en ik pakken de cadeautjes terwijl de rest elkaar begroet. Zayn drukt een kus op Cheyenne haar wang en hij vertelt haar hoe mooi ze eruit ziet. Daarna vertelt Niall hoe mooi ze eruit ziet als ze een rondje draait. Dat zorgt ervoor dat Cheyenne nog een rondje moet draaien. 

'Liam, kan je de champagne open maken?' vraagt Harry als we de cadeautjes neerleggen onder de boom die in de hoek van de woonkamer staat.

'Natuurlijk. Is het diner a bijna klaar?' vraagt Liam als hij naar de keuken loopt om de champagne te openen. Onze vrienden lopen ook naar de keuken als ze horen dat er eten en champagne is.

'Nog 5 minuten,' zegt Harry. 

'Oh en Lou!' zegt Liam random. 'Gefeliciteerd! Ik kan niet geloven dat je ouder bent, want ik heb foto's van vroeger van je gezien. Je bent niet veranderd!'

'Echt hé,' zegt Zayn. 'Hij is een soort van Peter Pan.'

'Hij lijkt best wel op Peter Pan,' zegt Cheyenne. 'Hij is klein zoals Peter Pan en zijn haar komt ook aardig overeen. Ook dezelfde gezichtsbouw. Wow, je lijkt best wel erg om Peter Pan, Louis.'

Ik heb dit eerder gehoord. Sommige jongens van mijn oude school zeiden het tegen me.

'Ik denk dat ik dan een beetje op Peter Pan lijk,' zeg ik terwijl ik mijn schouders ophaal.

'Ben ik dan Wendy?' vraagt Harry terwijl hij een kus op mijn voorhoofd drukt als de oven af gaat. 

'Ja, dan ben jij Wendy,' mompel ik als Zayn de champagne openmaakt waarna vervolgens iedereen juicht.

De nacht gaat perfect met het drinken, eten en de cadeautjes. We zitten in de woonkamer die een geweldige sfeer heeft door de lichtjes van de kerstboom. 

Harry's en mijn vrienden hebben samen voor ons een platenspeler gekocht met een paar platen. Zayn kwam met het idee, omdat hij weet dat we beide van muziek houden. Ik geef een paar schilderijen aan mijn vrienden. Cheyenne geeft ons koekjes en Zayn geeft ook een paar schilderijen. Harry geeft Zayn en Liam een fotoalbum met foto's van hun samen die Harry heeft gemaakt. 

We gebruiken allemaal ons talent om cadeautjes voor elkaar te maken. Het was niet dat de cadeautjes Kerst leuk maakten. Het waren de mensen die Kerst leuk maakten.

Goodmorning everyone! Vergeet niet te stemmen en ons account te volgen! 

Loveyou

x Iworkinabakery


Pride // Larry Stylinson DUTCHWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu