81. // Aankondigingen

1.6K 91 34
                                    

POV Louis William Tomlinson

Het lijkt alsof Harry heimwee heeft als we terug naar huis rijden. Hij neuriet mee met de radio terwijl hij normaal mee zingt. Het was moeilijk om Disney te verlaten, maar Harry blijft maar naar zijn ring kijken aan zijn linkerhand. De zilveren ring is simpel aan de buitenkant. Harry's ringen zijn nooit echt ingewikkeld, dus Zayn en ik besloten een simpele ring te kopen. Wat ik aan de binnenkant van de ring heb laten zetten maakt de ring speciaal.

Harry kijkt naar me met een grote lach. 'Het is echt.'

Ik ben verward, omdat hij de hele reis tot nu toe stil is geweest. 'Wat?'

'Het gebeurd echt. Deze ring.' Harry kijkt naar de weg met een lach zoals een kind in de snoepwinkel. 'We gaan iets voor altijd aan elkaar beloven.'

Er is blijdschap in de auto tussen ons. Dat is niet weg gegaan na de verloving. De nacht was gevuld met zoenen, kleding op de grond en daarna een bad. Absolute liefde is de enige manier om te omschrijven hoe we ons voelen.

'Harry, ik wil een familie met je,' zeg ik random. We hebben er nooit echt goed over gepraat, maar na Olivia is het gevoel heel erg sterk geworden.

Harry haalt zijn rechterhand van het stuur en pakt mijn hand vast. Ik zie de littekens op zijn arm van die ene verschrikkelijke nacht. Ik herinner me alleen hoe ver we samen al zijn gekomen.

'Wil je ooit een hond?' vraagt Harry enthousiast.

'We moeten hem Sherlock noemen omdat Zayn en Liam Watson hebben,' antwoord ik met een lach. Dit gesprek zorgt ervoor dat ik uitkijk naar de toekomst. 'Ik wil een hond die gewoon slaapt en grote hangende oren heeft.'

Harry knijpt zachtjes in mijn hand voordat hij hem loslaat. Hij probeert altijd twee handen te gebruiken, omdat hij weet dat ik het anders gevaarlijk vind. We rijden de straat binnen waar we wonen. Het huis waar we nu leven heeft maar twee slaapkamers. Ik vraag me af of we ooit een huis krijgen waar meer mensen in kunnen wonen.

Harry parkeert de auto en daarna kijkt hij me aan. 'Ik wil adopteren.'

'Ik weet het.'

'Wat? Hoe weet je dat?'

Ik voel me een beetje verlegen. 'Ik heb je dagboek gezien. Je had dat gedicht over Olivia. Ik wist vanaf dat moment dat je een vader wilde zijn.'

Harry pakt mijn hand en hij kijkt me recht aan. 'Wanneer we getrouwd zijn... kunnen we proberen haar te vinden als ze nog niet geadopteerd is?'

Olivia had dezelfde groene ogen als Harry. Ze dansde grappig en ze was gevuld met liefde en hoop.

'We gaan ons best doen om haar te vinden.'

Harry leunt naar voren om mijn voorhoofd te kussen. We zijn even stil, maar onze lichamen zitten zo dicht mogelijk tegen elkaar. De gedachtes van de toekomst en een kind vullen mijn hoofd.

'Zullen we gaan?' vraagt Harry. 'Ik wil mijn moeder bellen en het vertellen tegen Zayn en Liam en oh gosh Niall gaat Cheyenne misschien weer laten schrikken zoals toen we uit de kast kwamen en ze hem bijna sloeg-'

'Rustig, babe,' maak ik hem rustig. Ik leg mijn hand op zijn wang. 'Laten we eerst alles uitpakken. Een stap per keer.'

Harry heeft geen idee als hij de deur van het appartement open maakt. Hij heeft de extra auto's buiten niet opgemerkt of het feit dat de deur niet dicht was. De lichten zijn uit wanneer hij de deur open doet. Hij doet het licht aan en gelijk daarna horen we mensen proosten.

Lottie rent naar Harry en ze geeft hem een kus op zijn wang voordat ze hem een knuffel geeft. Gemma geeft hem daarna een knuffel terwijl hij nog steeds verbaasd is van de reactie. Een kleine jongen rent naar me toe en ik neem Ernest in mijn handen.

Pride // Larry Stylinson DUTCHWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu