'Ik weet dat je niet gelukkig bent met haar, Lou!'
'Laat me alleen, Zayn! Je weet niks over haar!
'Ik heb met Harry gepraat! Ik weet dat ze je onder druk zet! Dat is geen gezonde relatie! Je bent niet eens gelukkig met haar!'
'Ja, dat ben ik wel!'
'Stop met liegen tegen jezelf! Je bent beter af alleen dan met iemand die je niet gelukkig maakt!'
Ik laat een trillende ademhaling horen en ik haal mijn hand door mijn haar. We lopen naar Eleanor's huis om haar op te halen. We hebben besloten om de ruzie tussen ons te vergeten. Nadat we naar Eleanor zijn geweest, haalt Harry iedereen op en gaan we naar de lokale kermis. Zayn heeft besloten dat dit moment het beste moment is om over mijn vriendin te praten.
'Kunnen we er niet over praten? We zijn haar nu aan het ophalen. Alsjeblieft blijf aardig. Dit moest een leuke dag worden,' zeg ik zachtjes met een zucht. Vechten is vermoeiend, maar het gebeurt zo vaak sinds Harry in mijn leven is gekomen. Ik weet dat het niet Harry's fout is; het is mijn fout. Harry zorgt ervoor dat iets in mij zichtbaar wordt, wat niet zichtbaar mag zijn.
'Yeah, natuurlijk. Maar verwacht niet dat ik hele verhalen tegen haar ga vertellen. Als ze me opnieuw een terrorist noemt, denk ik wel dat ik haar ga vermorden,' zegt Zayn met een serieus gezicht. Met zijn donkere huid en zwarte haar ziet hij er natuurlijk uit alsof hij uit het Midden-Oosten komt. Omdat ik zijn vriend ben weet ik dat hij moslim is. Dat maakt hem geen terrorist, en zij is dom genoeg om te denken dat hij dat wel is.
'Als ze je een terrorist noemt, houd ik haar naar beneden terwijl jij haar in elkaar slaat,' antwoord ik met een lach.
Zayn lacht terug. 'Zou je dat doen?'
'Jij betekent altijd meer voor mij dan haar, Z'
'Ik dacht dat je mij zou vervangen met haar,' geeft Zayn verlegen toe. Hij schuift zijn handen dieper in zijn zakken.
'Nooit.'
We komen aan bij Eleanor's huis precies op het moment dat Harry's auto er ook aan komt rijden. Ik stuur haar een bericht dat we er zijn als Harry de auto uit stapt. Hij heeft een skinny jeans aan en een druk shirt die alleen hem staat. Liam en Niall komen ook uit de auto om hoi te zeggen. Zayn en Liam geven elkaar een knuffel terwijl ik Niall gedag zeg. Harry negeert het feit dat ik een gesprek met Niall wil beginnen en hij trekt me in een sterke knuffel.
'Heb jou ook gemist, Harold,' zeg ik met een lach als ik terug trek uit de knuffel. 'Het is maar een dag geleden dat we elkaar hebben gezien.'
'Een dag te lang.'
'Je bent cheesy.'
Ik realiseer me uiteindelijk dat Harry en ik elkaar waarschijnlijk een te lange knuffel hebben gegeven. Wanneer ik naar zijn huis ga, is het gewoon geworden dat ik hem zo lang knuffel. Hij laat me thuis voelen in zijn armen.
'Hey, Lou,'
Dit is niet de stem van Zayn of Harry, dus het kan maar een persoon zijn. Ik heb struggles om een lach op mijn gezicht te krijgen als ik haar een knuffel geef.
'Dit is Eleanor. Eleanor, dit is Niall, Liam, je kent Zayn en uhm Harry,' vertel ik. Het is een ongemakkelijk moment voordat Harry naar voren stapt.
'Harry Styles. Leuk om je te zien,' hij steekt zijn hand naar voren en ze schudden elkaars handen. Ik had verwacht dat hij aardig zou zijn tegen haar, maar ik ben nog steeds verbaasd over hoe formeel hij is. Hij is altijd een gentleman.
'Oh ja. Harry. Louis praat soms over je,' zegt Eleanor met een lieve lach. En zweet dat ik gewoon wacht op haar totdat ze een stomme opmerking maakt.
'Oh, echt? Ik hoop alleen goede dingen.' Harry kijkt me aan met zijn wenkbrauwen gefronst. Ik bloos en ik kijk weg.
'Hij houdt van je eten. Als de manier waarop zo slecht is als de manier waarop je je kleedt, hebben we een probleem,' zegt Eleanor met een lach. Niemand lacht mee. Ze staren allemaal naar mij of haar. Ik hoef niet hun gezichten te zien om te weten wat ik moet doen.
'Eigenlijk, heb ik Harry ontmoet toen ik hem moest schilderen en ik kan met volle zelfvertrouwen zeggen dat hij zich beter kleedt dan iedereen die ik ooit heb gezien,' vertel ik haar.
'Het is grappig, en het is een stuk beter dan wat jij draagt.'
***
Eleanor staart naar me vanuit de achterbank van de auto als we naar de kermis rijden in de auto van Harry. Ik zie dat Harry naast me zit en probeert zijn lach in te houden. Elke keer wanneer onze ogen die van elkaar ontmoeten, moet hij weer lachen. Ik blijf hem eraan herinneren dat hij zijn ogen op de weg moet richten, maar hij luistert bijna niet naar mijn aanwijzingen.
'Ik kan niet geloven dat je toe hebt gegeven dat ik me beter kleed dan je eigen vriendin,' fluistert Harry tegen me nadat hij gekalmeert is. Niemand op de achterbank kan het horen door de radio en Zayn en Liam's gesprek over de bananen apocalypse.
'Het is waar,' fluister ik terug. 'Ik laat haar echt niet zoiets gemeens tegen je zeggen.'
'Ook niet als ze je vriendin was?'
Ik rol mijn ogen. 'Ze is mijn vriendin, idioot, en ik deed het. Dus ja, ik zou het doen ook al is ze mijn vriendin.'
'Wow, iemand is sassy vandaag. Wat is er, Boo Bear?' vraagt Harry met de nickname waarvan hij weet dat het me rustiger maakt. Het zorgt ervoor dat ik weet dat ik niet boos hoef te worden.
'Sorry voor dat. Zayn en ik hadden een ruzie toen we hierheen liepen. Ik hoopte gewoon dat we geen ruzie hadden gehad.' Ik draai me om zodat ik naar buiten kan kijken.
'Waar was de ruzie over?' vraagt Harry aardig als hij de auto parkeert.
'Samenwonen met hem. Zayn wilt dat ik ga verhuizen.'
Zayn heeft me pas nog gevraagd om samen met hem te wonen, maar dat is niet de reden dat we ruzie hadden. Harry hoeft de reden niet te weten.
'Zayn heeft gelijk. Ik haat de gedachte dat je in zo'n klein huisje leeft. Ik wilde daar eigenlijk ook met je over praten als we met z'n tweeën zijn. Vind je dat oké?' vraagt Harry.
'Natuurlijk. We kunnen erover praten als we binnen zijn.'
Harry knikt zijn hoofd, voordat hij roept naar iedereen. 'We zijn op de kermis, Jongens!'
De rest van de jongens antwoorden met geschreeuw voordat ze allemaal uit de auto klimmen.
Eleanor leunt naar voren en zegt tegen me 'je vrienden zijn raar.'
Ik rol mijn ogen voordat ik de rest volg.
Nieuw hoofdstuk! Vergeet niet te stemmen! En ons account te volgen om alle updates te zien. Fijne vakantie voor de mensen die op vakantie gaan of zijn. Natuurlijk ook voor de mensen die thuis blijven!
Loveyou
x Iworkinabakery
JE LEEST
Pride // Larry Stylinson DUTCH
FanfictionLouis Tomlinson heeft zo hard geprobeerd om niet te zijn wie hij is. Hij heeft jarenlang geprobeerd niet de persoon te zijn die mensen niet accepteren. De muren die hij heeft gebouwd worden langzaam afgebroken door een lange jongen met groene ogen...