POV Louis William Tomlinson
'Neem alsjeblieft die van Minnie Mouse,' smeek ik Harry. Ik trek aan zijn arm om hem door de winkel te leiden. Ik pak de Minnie Mouse haarband met oortjes. Ik zet hem op zijn hoofd en ik kijk er naar. 'Het ziet er zo schattig uit, Harold.'
Harry rolt zijn ogen. 'Oké, ik neem deze als jij ook iets neemt want anders voel ik me zo alleen.'
Harry's ogen bekeken de winkel die gevuld is met knuffels, outfits en hoeden van Disney films. Hij pakt een groene hoed met een rode veer erop. Hij doet de hoed op mijn hoofd.
'Peter Pan?' vraag ik aan hem.
'Nou, ja. Zayn en ik maken altijd grappen dat je zo erg op hem lijkt. Dezelfde neus, hetzelfde haar en dezelfde lengte.'
Ik knijp hem voor de grap in zijn arm. 'Ik denk dat ik wel een beetje op hem lijk, maar ik ben wel een stuk langer.'
Ik loop naar een spiegel om te kijken naar de hoed op mijn hoofd. Harry gaat achter mij staan en hij slaat zijn armen om mij heen. We maken oogcontact in de spiegel. Ik heb zo blij dat ik hem heb. Ik ben daar voor altijd dankbaar voor.
'Als jij Peter Pan bent, kan ik dan de lost boy zijn?' vraagt Harry zachtjes. Het is een makkelijke grap, maar het klinkt alsof er meer achter de grap zit.
'Natuurlijk, maar ik wil eigenlijk liever de haarband van Mickey Mouse. Ik wil matchen met jou,' antwoord ik blozend. Ik verander de serieuze vraag naar een leuk gesprek.
Harry lacht en daarna geeft hij mij een kusje op mijn wang. 'Natuurlijk, love.'
Nadat we de twee oortjes hebben gekocht lopen we verder het park binnen. We lopen hand in hand. We lopen naar de attracties, maar ondertussen komen we een paar Disneykarakters tegen die we groeten. Ik stuur een foto van ons met Peter Pan en Wendy naar mijn moeder en de moeder van Harry. Ik probeer ze zo veel mogelijk updates te geven van onze vakantie, omdat ze allebei weten wat er gaat gebeuren.
Harry stopt met lopen als hij iets in de verte ziet daarna begint hij hard te rennen. Hij trekt mij mee met zijn hand. Hij is best wel snel met zijn lange benen en ik heb moeite om hem bij te houden. De situatie is hilarisch, een giraf die me mee neemt door Disney terwijl we allebei kinderoortjes dragen.
Wanneer hij stilstaat weet ik waarom hij zo aan het rennen was. We staan voor de attractie van Pirates of the Carribean. We gaan in de rij staan en Harry kan zien hoe leuk ik het vind. Ik heb altijd al een fan geweest van de films en de attractie was iets wat ik altijd al wilde doen.
'Ik zag deze attractie en ik kon het niet laten. Ik weet hoe erg je van Jack Sparrow houdt,' zegt Harry als hij mijn hand vast pakt. Samen zijn in het openbaar is iets waar we niet meer over nadenken.
'Captain Jack Sparrow,' verbeter ik hem. Harry lacht.
Hij drukt me dichter tegen hem aan. Ik zie dat we al bijna aan de beurt zijn. Ik kijk naar Harry om hem dat te vertellen, maar het lijkt alsof hij bevroren is als hij verliefd naar me kijkt.
'Harry? Waar denk je aan?' Ik maak mijn stem lager.
'Ik houd van je.'
Ik houd ook van jou,' antwoord ik gelijk daarna. Hij drukt me nog dichter hem aan en dan drukt hij een kus tegen mijn lippen. Het is kort en lief, maar we weten allebei dat we in een familiepark zijn.
'Niet kijken, John,' zegt een stem achter ons. 'Het is niet natuurlijk.'
Ik maak oogcontact met Harry en het is raar. Ik zie de pijn in zijn ogen. Een deel van mij wilt hem stevig vasthouden en beschermen, maar een ander deel van mij wilt zich omdraaien en schreeuwen.
Ik draai me om en ik zie een vrouw die haar hand heeft liggen op waarschijnlijk haar zoon, John. Hij ziet eruit alsof hij zes jaar is. Hij ziet er niet echt comfortabel uit met dit onderwerp.
'Pardon?' vraag ik aan de moeder als ik naast mijn vriendje ga staan met zijn hand in de mijne. Ik houd zijn hand stevig vast als Harry me verbaasd aankijkt.
'Ik zei,' begint de vrouw. 'dat het onnatuurlijk is dat jullie twee een relatie hebben. Ik ben verrast dat je moeder je niet weg heeft gedaan.'
Harry knijpt in mijn hand als hij dat hoort.
'Zou je John weg doen als hij thuis zou komen met een Harry in plaats van een Harriet?' vraag ik haar terwijl ik naar haar zoon wijs.
John kijkt naar zijn moeder, maar ze maakt geen oogcontact met hem.
Ik hoor dat de volgende groep in de attractie mag en ik weet dat wij dat zijn. Ik weet dat dat ook de rare vrouw achter me is.
Ik draai weg van haar en ik loop met Harry naar de attractie. We gaan naast elkaar zitten met onze handen nog steeds in elkaar.
Ik zie dat de vrouw achter ons gaat zitten, maar een vrouwelijke Disney medewerkster legt haar hand op de vrouw om haar te stoppen.
'Sorry mevrouw,' zegt de medewerkster. De moeder en haar zoon draaien zich om.
'Kan ik je helpen?' vraagt de vrouw.
'Disney World staat de woorden niet toe die u net tegen die twee jongens heeft gezegd,' zegt de medewerkster tegen de vrouw. 'Ik ga jullie vragen om de attractie te verlaten of om te wachten tot de volgende groep.'
'Je kan dit niet doen-'
'Ja, dat kan ik wel.'
De moeder laat een zucht horen voordat ze de hand van haar zoon pakt en door de stoeltjes naar de andere kant lopen.
Ze lopen gelijk naar de uitgang als de medewerkster nog wat roept, 'Mijn naam is Zara als je wilt klagen over onze service.'
'Oh, dat ga ik doen!' roept de moeder terug.
'LeFou is gay voor Gaston!' roept Zara voordat ze naar mij en Harry kijkt met een lach op haar gezicht. 'Sorry voor dat, jongens. Ik heb mijn best gedaan.'
'Heel erg bedankt,' zegt Harry eerlijk. Hij houdt onze handen omhoog en daarna drukt hij een kusje op mijn hand.
'Heb je een vriendin of...?' vraag ik als ik probeer de reden te vinden waarom ze ons heeft geholpen.
'Ik ben hetero, maar wees niet te verrast. Jullie hebben overal bondgenoten. Geniet van jullie verblijf in Disney,' zegt Zara met een knipoog voordat ze wegloopt. Sommige medewerkers kijken haar aan, maar de meeste kijken met trots naar hun collega.
Ik kijk naar Harry en ik zie dat hij verdwaald is in zijn gedachtes als hij naar me kijkt.
'Wat is er, Harry?' vraag ik hem.
'Een jaar geleden zou je dat niet gedaan hebben,' antwoordt hij. Ik weet dat hij gelijk heeft. 'Ik ben trots op je.'
'Ik ben trots op ons.'
Nieuw hoofdstuk! Vergeet niet te stemmen en ons account te volgen!
Loveyou
x Iworkinabakery
JE LEEST
Pride // Larry Stylinson DUTCH
FanfictionLouis Tomlinson heeft zo hard geprobeerd om niet te zijn wie hij is. Hij heeft jarenlang geprobeerd niet de persoon te zijn die mensen niet accepteren. De muren die hij heeft gebouwd worden langzaam afgebroken door een lange jongen met groene ogen...