POV Louis William Tomlinson
Er werden veel knuffels gegeven toen ik eindelijk uit de kast was gekomen en toe had gegeven dat Harry en ik samen zijn. Liam gaf me een speech dat hij me zou slaan als ik Harry's hart zou breken. Zayn zegt precies hetzelfde tegen Harry. Niall vraagt of ik hem kan vergeven, omdat hij zich perongelijk versprak. Maar ik denk dat het goed was dat het gebeurde.
Wanneer iedereen weer rustig is, ga ik zitten tussen Harry's benen. Ik leun tegen zijn borst. Onze lege schaaltjes staan op het bijzettafeltje zodat Harry allebei zijn armen om mij heen kan wikkelen. We zijn allebei tevreden dat we dit kunnen doen met onze vrienden om ons heen. Harry drukt een kusje in mijn haar terwijl we luisteren naar Cheyenne en Niall die een verhaal vertellen over een klant die alleen een Big Mac wilde en geen normale hamburger.
'Ik ben naar de Mac gegaan en ik heb een Big Mac voor hem gekocht,' zegt Niall met een lach. Cheyenne's gezicht is rood van het harde lachen. Ze leunt tegen de borst van Niall en ze kijkt naar hem. Ze zucht voordat ze wegkijkt en ze brengt het dekentje naar haar kin. Zayn had haar een dekentje gegeven eerder deze avond toen hij zag dat ze het koud had.
'Heb je ontdekt wie de schilderijen heeft gekocht, Louis?' vraagt Liam random. Nialls gezicht wordt rood en vervolgens verbergt hij zijn gezicht onder de deken. Cheyenne moet lachen en daarna aait ze over Nialls blonde haren.
'Uh ja. Niall heeft ze gekocht,' geef ik toe met een lach. 'Het was hem.'
'Niall!' roept Zayn verrast. 'Het was jou?'
'Louis had het geld nodig en ik had schilderijen nodig. Het was een win-win situatie,' zegt Niall.
'Ik zou niet eens de medische rekeningen kunnen betalen zonder hem,' zeg ik. Harry houdt me nog steviger vast. Hij weet dat ik het moeilijk heb met geld en we zijn allebei blij dat Niall me hielp.
'Je bent te aardig, Nialler,' zegt Cheyenne als ze naar hem kijkt. 'We hebben we gedaan om jou te verdienen?'
Iedereen is blij en de alcohol maakt het allemaal nog gezelliger. We geven allemaal toe dat we elkaar hebben gemist ook al waren het maar een paar dagen. De stelletjes knuffelen met elkaar inclusief Niall en Cheyenne.
'Ik ga Niall naar huis brengen voordat hij opnieuw voor ons gaat strippen. Hij is zo dronken,' zegt Cheyenne rond 1 uur.
'Je vond het leuk, darling,' antwoordt Niall. Hij plaatst een kus op de wang van Cheyenne wat haar maakt blozen.
'Ik wil je bleke kont niet zien,' zegt Harry lachend. 'Breng hem naar huis.'
Met een snelle gedag zijn ze weg. Het is gelijk een stuk rustiger als Niall weg is. We zijn allemaal niet zo dronken als Niall.
'We moeten ook naar huis gaan, Zayn,' zegt Liam nadat hij op zijn horloge heeft gekeken. 'We hoeven beide niet te werken morgen, maar we zijn heel erg moe.'
'Jullie hebben allebei veel gedronken,' zegt Harry. 'Waarom verblijven jullie niet in de gastenkamer? Dat vind ik veel fijner.'
We besluiten om het veilig te doen en Zayn en Liam vinden het goed om de nacht hier door te brengen. Harry en Liam staan op om de kamer klaar te maken. Zayn en ik blijven achter en we weten beide dat we moeten praten. Ik ga naast hem op de bank zitten. Na een korte stilte vraagt Zayn de vraag die hij al heel lang wilt vragen.
'Sinds wanneer?'
'Halloween. Eleanor stak mijn bed in brand op de dag dat ze ons samen zag.'
'Was Eleanor je beard?'
Nee, dat was ze niet. Ze was een deel van de therapie waar ik heen ging thuis,' geef ik nerveus toe. Ik kijk weg van Zayn.
'Therapie? Wat voor therapie?' vraagt Zayn en ik hoor dat hij nerveus is. Hij weet waar dit heen gaat.
'De therapie die ervoor zorgde dat ik niet gay werd,' zeg ik lichtelijk boos. 'Ze zorgden ervoor dat ik een relatie met haar kreeg, zodat ik haar leuk ging vinden. Ze kwam opnieuw in mijn leven en ze probeerde het opnieuw. We waren aan het proberen om me opnieuw te fixen.'
Ik kijk naar Zayn. 'Wat deden ze nog meer?'
'Zayn, we hoeven niet over dit te praten-'
'Wat nog meer?' vraagt hij. Ik besluit het te vertellen.
'Ze... ze zorgden ervoor dat ik mezelf moest aftrekken terwijl ik naar plaatjes keek van vrouwen. Ze gaven me iets waardoor ik moest overgeven. Ik moest dan overgeven terwijl ik naar plaatjes van mannen keek,' zeg ik zacht. 'Het was niet verschrikkelijk.'
'Lou, dat is verschrikkelijk! Dat kan echt niet! Ik ga ze vermoorden! Hoe durfden ze te zeggen dat je gebroken was! Is dat waarom je moeder je gebroken noemde tijdens het bellen? Oh my gosh, dat is waarom je niet meer naar huis wilde. Ik was je redding. Je wilde niet terug naar huis...' Zayn legt zijn hoofd in zijn handen. De boosheid verandert in verdriet. 'Ik zou het moeten weten. Ik kon het weten, omdat je niet verliefd op Harry wilde worden en dat je altijd zo vaag was over je jeugd. Ik moest je helpen. Je had niemand die je kon helpen...'
'Harry heeft me geholpen, Zayn. Het gaat goed nu. Ik kan mijn vriendje zoenen in het openbaar. Ik kan met hem knuffelen waar mijn vrienden bij zijn. Ik voel me niet meer vies. Ik dacht gewoon dat je het hele verhaal moest weten.'
Zayn haalt zijn handen weg. Er zijn tranen in zijn ogen. 'Ik wilde dat ik het wist.'
'Ik had je het eerder moeten vertellen.'
'Ben je oké nu?'
'Ik ben oké. Ik ben beter dan oké nu.'
'Goed goed. We moeten beide naar bed gaan. Liam heeft veel gedronken en hij wordt chagrijnig als hij een kater heeft,' zegt Zayn. 'Plus, het ziet er naar uit dat Harry graag wilt knuffelen.'
Ik rol mijn ogen. 'Harry wil altijd knuffelen. We moeten naar bed gaan. Ik ben blij dat je nu alles weet.'
'Ik heb je gemist, Lou. Ik wilde dat ik het wist. Ik zou willen dat het kon stoppen toen je het nodig had,' zegt Zayn.
'Zayn, dit is allemaal niet jouw schuld.'
'Heb je erover gedacht om in therapie te gaan? Ik weet dat Harry gaat, maar misschien is het ook goed voor jou,' zegt Zayn. 'Je doet het heel goed, Lou. Maar misschien heb je iemand nodig die je verder helpt.'
Het is een goed idee. Het is moeilijk om hier zelf uit te komen. Er zijn waarschijnlijk andere die een soort gelijk iets hebben meegemaakt. Misschien kan iemand we helpen.
'Ik zal erover nadenken. Bedankt voor het begrijpen, Zayn.'
'Ik begrijp je altijd, Lou. Ik ben er altijd voor je. Vergeet dat niet. Don't forget where you belong. En dat hoeft niet je echte thuis te zijn. Je thuis is hier met mij en Harry en zelfs met Liam en Niall. Wij zijn thuis.'
Nieuw hoofstuk! Bij de 20 stemmen staat er morgen weer een hoofdstuk online!
Loveyou
x Iworkinabakery
JE LEEST
Pride // Larry Stylinson DUTCH
FanfictionLouis Tomlinson heeft zo hard geprobeerd om niet te zijn wie hij is. Hij heeft jarenlang geprobeerd niet de persoon te zijn die mensen niet accepteren. De muren die hij heeft gebouwd worden langzaam afgebroken door een lange jongen met groene ogen...