Prideful Sneak Peek

1.7K 57 11
                                    

Chapter 1

Dresses

Louis was boven bezig om zijn vlinderdas goed te doen. Hij hangt scheef terwijl hij zijn best doet om het te corrigeren. Zijn frustratie was makkelijk te zien door zijn gefronste wenkbrauwen en natuurlijk zag zijn man dat ook.

'Baby, laat mij het goed doen.'

Harry kwam door de deuropening van hun slaapkamer. De lange spiegel die in de hoek van de kamer stond liet het spiegelbeeld zien van Louis en hij gaf hem een kleine glimlach.

'Ik weet niet waarom het nooit lukt om dit goed te doen,' zei Louis toen hij Harry aan keek. Harry lachte terwijl hij de strik goed deed. Het duurde maar een paar seconden voordat de strik perfect zat.

'Je weet dat ik je altijd zou helpen,' antwoordde Harry met een kus als gevolg. 'Ik draag bijna elke dag een pak. Ik ben er goed in geworden.'

Louis rolde zijn ogen. 'Jij ziet er goed uit in alles.'

Harry drukte Louis dichter tegen zich aan. Harry legde zijn handen op Louis rug. Hij wilde Louis een kus geven, maar ze werden onderbroken door een hard geluid van beneden. Louis haalde zijn wenkbrauwen op. Ze waren allebei in de war van het geluid en ze besloten uit te zoeken was het was. Ze waren niet verrast toen ze hun dochtertje op het aanrecht zagen zitten toen ze beneden waren. Ze ziet er schuldig uit, maar de ouders hebben de zak marshmallows in haar hand gezien. Het gebroken bord op de grond is waarschijnlijk de oorzaak voor het harde geluid.

'Olivia Rose Styles, wat is er gebeurd met het bord?' vroeg Harry aan haar. Hij beukte om het gebroken bord op te ruimen. 

'Jij zegt altijd tegen me dat ik met een bord moet eten, maar het viel,' zei Olivia onschuldig.

'En waarom eet je al die marshmallows?' volgde Louis. 'Je hebt net gegeten en er is genoeg eten op de bruiloft.'

Olivia keek Louis aan zonder emotie. 'Je onderschat hoeveel ik kan eten.'

Bedankt allemaal voor het lezen van deze vertaling van Pride! Jullie reacties zijn echt de beste. Het vervolg van Pride, Prideful, gaat verder in een ander boek. Deze is vinden op ons account. Vergeet deze zeker niet toe te voegen aan je bibliotheek!

Loveyou

x Iworkinabakery

Pride // Larry Stylinson DUTCHWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu