POV Louis William Tomlinson
Mijn hele lichaam doet pijn. Mijn longen doen pijn wanneer ik adem. Ik heb brandwonden over mijn hele lichaam die pijn doen wanneer ik ze aanraak. Ze hebben er wat verband over gedaan. Ik heb kleine brandwonden op de palmen van mijn handen, van toen ik mijn telefoon en portemonnee wilde pakken. Nu ik eraan terug denk, denk ik dat het een dom idee was.
Harry blijft naast me lopen wanneer we van de auto naar zijn appartement lopen. De andere jongens lopen veel sneller, maar Harry blijft bij me. Hij bekijkt me via zijn ooghoeken.
'Ik ga niet vallen, Harold,' zeg ik hem met een kleine lach. Ik voelt raar om zo blij te zijn na zo'n rare ervaring.
'Ik weet het, maar je hebt me bang gemaakt, Boo Bear. Het duurt even voordat ik me realiseer dat je me niet gaat verlaten,' zegt Harry zachtjes. De andere jongens kunnen ons gesprek niet horen.
'Harry.' Ik zorg ervoor dat hij stopt met lopen. Hij draait zijn hoofd naar mij. 'Ik ben hier en ik ga nergens naar toe.'
Harry knikt, maar de angst verlaat zijn ogen niet. De arme jongen is bang dat ik hem verlaat doordat ik doodga of doordat ik hem verlaat. Ik haat het om het toe te geven, maar ik ben ook bang voor dat. Ik ben bang dat er een dag komt dat ik hem wil zijn, maar dat hij weg is. Ik ben bang voor dit omdat het me laat zien hoe zelfstandig ik ben. Ik wil niet dat Harry uit mijn leven loopt.
Ik geef hem een zachte knijp in zijn hand voordat we Niall, Liam en Zayn volgen. Ik houd zijn hand niet vast wanneer de andere jongens het kunnen zien. Ik ben er nog niet klaar voor om het aan hun te laten zien. Ik weet niet eens wat Harry en ik zijn.
We gaan zitten in de woonkamer. Liam gaat op een stoel zitten met Zayn op zijn schoot. Liam fluistert dingen in het oor van Zayn om hem rustig te maken. Zayn ziet er nog steeds bang uit. Niall zit op de bank. Harry en ik zitten naast elkaar.
'Ik snap het nog steeds niet,' zegt Niall. 'Niemand heeft me uitgelegd waarom Eleanor jouw kamer in brand heeft gestoken.'
Harry kijkt naar me. Niemand weet het behalve hij. Niemand weet over mijn verleden en ik vind dit niet het goede moment om het te vertellen.
'Ik maakt het uit. Ze werd gek en ze zette mijn bed in brand. Zayn, hoe erg is de schade?' vraag ik hem ook al weet ik het eigenlijk wel.
'Ze konden niks redden van je kamer. Er was ook niet heel veel om te redden. Misschien de beer die Harry je gegeven had. Sorry, Harry,' zegt Zayn. Harry haalt zijn schouders op. Hij is waarschijnlijk gewoon blij dat ik oké ben. 'De andere ruimtes hebben alleen last gehad van de rook.'
Mijn gezicht wordt bleker wanneer ik eindelijk ga nadenken. Ik kan dit niet betalen. Ik kan de studio niet opnieuw maken en ik kan waarschijnlijk ook helemaal geen hotel betalen. Ik weet niet eens hoe ik ga betalen voor het ziekenhuis. Ik krijg last van paniek. Ik ga sneller ademhalen.
'Lou, kijk naar me,' zegt Harry. 'We hebben je. We hebben genoeg geld voor je bij elkaar.'
'M-maar ik heb nergers om te leven. Ik kan dat geld niet aannemen. We hebben allemaal problemen. Niall probeert een restaurant te openen. Niemand heeft geld,' zeg ik.
'We gaan het doen,' zegt Liam. 'We zijn hier voor je. Dat is wat vrienden doen.'
'Ik zal je zo goed mogelijk helpen,' zegt Niall met een glimlach.
'Je kan best bij mij wonen, maar ik heb geen extra kamer,' mompelt Zayn voordat hij naar Liam kijkt.
Er gaat blijdschap van Zayn naar Liam. Ze gaan samenwonen. Ik weet de ze de afgelopen tijd al bijna samen hebben gewoond. Ze gaan best wel snel, maar er is sowieso iets bijzonders tussen hen.
'Wat is er gebeurd met die extra kamer?' vraag ik met een grijns op mijn gezicht. Ik ben blij dat we het over iets vrolijks kunnen hebben.
Zayn's gezicht wordt rood wanneer Liam antwoordt. 'We gaan samenwonen. Ik heb daar al best veel spullen, maar nu maken we het officieel.'
'Twee goede vrienden die gaan samenwonen,' zegt Niall. Hij weet niet wat er tussen hun omgaat.
'Um, eigenlijk zijn Zayn en ik samen,' zegt Liam met een hele grote lach op zijn gezicht. Liam drukt zijn lippen op de van Zayn en Niall valt van de bank.
'WAAROM HEEFT NIEMAND ME DAT VERTELD!' roept de blonde jongen boos. Hij blijft niet lang boos want daarna geeft hij het stel een knuffel. 'Ik ben zo blij dat jullie samen zijn.'
Harry en ik lachen. Ik ga tegen Harry aanzitten.
'Je kan bij mij wonen,' fluister Harry in mijn oor.
'Wat?' Ik draai mijn hoofd zodat ik hem aan kan kijken. Hij kan niet serieus zijn.
'Ik weet dat je het niet leuk vind om dingen aan te nemen, maar kom op Lou. Het wordt leuk. We kunnen heel veel films kijken. Ik kan voor je koken,' zegt Harry. 'We kunnen ook onze relatie uitzoeken en we kunnen sommige nachten in hetzelfde bed slapen.'
Ik moet lachen. Ik kan ons zo wel inbeelden. Ik kan ons samen zien wakker worden. Ik kan mezelf inbeelden dat ik kijk naar hoe Harry kookt iedere dag. We kunnen alle romantische films samen kijken. Ik kan verfen en Harry helpen met de foto's van zijn bruiloften. Ik houd van het idee dat Harry altijd bij me is.
'Oké.
''Oké? Je zegt dat zo snel?' vraagt Harry verrast.
Ik haal mijn schouders op met een lach. 'Ik weet het niet. Ik heb nergers anders om heen te gaan en ik vind het niet erg om met jou te zijn.'
'Oké, het is officieel. Louis komt bij mij wonen,' zegt Harry tegen de hele groep. Zayn krijgt gelijk een lach op zijn gezicht. Niall geeft mij en Harry een knuffel.
Niemand weet wat er tussen ons om gaat, maar dat vind ik niet erg. Voor nu zijn Harry en ik gewoon een geheim.
Nieuw hoofdstuk! Vergeet niet te stemmen en ons account te volgen! Bedankt voor alle reads!
Loveyou
x Iworkinabakery
JE LEEST
Pride // Larry Stylinson DUTCH
FanficLouis Tomlinson heeft zo hard geprobeerd om niet te zijn wie hij is. Hij heeft jarenlang geprobeerd niet de persoon te zijn die mensen niet accepteren. De muren die hij heeft gebouwd worden langzaam afgebroken door een lange jongen met groene ogen...