POV Louis William Tomlinson
'Waar staat deze voor?
'Het schip? Om eerlijk te zijn vond ik hem heel mooi. Hij heeft ook veel betekenissen,' legt Harry uit. 'Het laat me er aan herinneren dat we allemaal schepen zijn op de zee en dat we allemaal onze eigen weg zoeken.'
'Ik wil jouw kompas zijn,' antwoord ik. Ik steek mijn arm uit en ik laat Harry de tattoo zien van het kompas op mijn arm.
'Het is raar dat we tattoo's hebben die bij elkaar passen,' zegt Harry met een lach.
'Wat vind je ervan om een matchende tattoo te laten zetten?' vraag ik. Ik trek mijn lichaam omhoog waardoor ik op Harry lig als we beide in bed liggen. Ik pak zijn hand en ik kijk naar zijn tattoo's. 'Ik bedoel we houden allebei van tattoo's. Ik wil iets waardoor ik jou voor altijd kan onthouden.'
'Ik wil geen matchende tattoo's.'
Mijn ogen gaan wijd open. Harry is natuurlijk mijn vriendje en ik houd van hem, maar wat als hij niet zo gek op mij is als ik op hem? Misschien is hij niet hetzelfde als ik. Ik heb vaak onze leven verder ingebeeld. Misschien hij niet.
'Oh, dat is oké.'
'Ik wil aanvullende tattoo's, zoals die we al hebben maar dan opzettelijk.'
'Wat?'
'Heb je Harry Potter gelezen?' vraagt Harry.
'Nee, waarom?'
'Oké als eerste, dat is dom. En ten tweede in Harry Potter komt patronus voor. Het is iets zoals... je spirit animal. Het is een toverspreuk en iedereen heeft een ander dier,' legt Harry uit. 'En je patronus zegt iets over jou als persoon.'
'Oké, ik begrijp het nog steeds niet.'
'Harry Potter's moeder's patronus is een hinde, een vrouwelijke hert. Er is een karakter, Snape, die van haar houdt. Hij is zo geobsedeerd door haar dat zijn patronus ook een hinde is. Begrijp je dat?'
Ik knik. Zijn hoofd is dicht bij de mijne als ik op zijn borst lig en ik wil hem zoenen. Maar ik besluit om me te focussen op zijn woorden.
'Ja. Patronus. Hinde. Liefde. Ik begrijp het.'
'De vader van Harry Potter is een hert, de mannelijke hert,' zegt Harry.
'Dus in plaats van matchende tattoo's wil je tattoo's die elkaar aanvullen,' zeg ik terwijl ik probeer te begrijpen waar hij heen wilt.
'Ja, precies. Ik wil niet dat we hetzelfde zijn. Ik houd van je, omdat je anders bent. Ik wil dat we elkaar aanvullen zoals een puzzel,' zegt Harry verlegen en hij kijkt weg van mij als hij zachter begint te praten. 'Ik bedoel wil je iets op je lichaam waardoor je mij voor altijd blijft herinneren? Dan blijf je je hele lichaam aan mij denken als je de inkt op je lichaam ziet.'
'Ik wil het,' zeg ik. 'Ik denk dat onze kinderen het heel schattig vinden als we aanvullende tattoo's hebben.'
Zodra ik die woorden uit mijn mond laat gaan heb ik er spijt van. Ik wil natuurlijk met hem trouwen, maar we hebben daar niet eens over gepraat met z'n tweeën. We hebben elkaar alleen verteld dat we van elkaar houden. Hij heeft waarschijnlijk niet nagedacht over onze toekomst en nu denkt hij dat ik gek ben. We hebben nog niet lang een relatie, maar er gaat iets bijzonders om tussen ons. Er kan niks tussen ons komen.
Harry gaat rechtop zitten en daardoor val ik van hem af. Ik ga recht op zitten naast hem en ik probeer wat ik net heb gezegd recht te zetten.
'Het was niet de bedoeling om dat te zeggen! We hoeven niet zo ver vooruit te denken. Natuurlijk houd ik van je, maar ik ben tevreden met hoe we nu zijn-' probeer ik uit te leggen terwijl ik zijn hand vast pak. Hij kijkt me verrast aan.
'Ik wil ook met jou trouwen,' onderbreekt Harry me. De drukte in mijn hoofd valt gelijk uit door zijn zachte woorden. Ik druk een kus op Harry's hand.
'I'd marry you, Harry, omdat het rijmt,' antwoord ik verlegen als ik in zijn groene ogen kijk.
'Is dat de enige reden?'
'En omdat ik van je houd,' antwoord ik voordat ik mijn hand naar zijn nek breng en hem naar me toe trek. Zijn lippen ontmoeten de mijne. Onze positie verandert waardoor Harry plat op zijn rug ligt met mij boven zich. Zijn handen liggen op mijn rug. Ik verplaats mijn handen naar zijn haar. Ik vind het leuk om met zijn haar te spelen, omdat dat hem gek maakt. Het is zacht en het ruikt lekker. Soms word ik wakker midden in de nacht en dan ligt zijn haar in mijn gezicht. Ik verplaats het, maar het is zo mooi. Het zorgt ervoor dat ik deze mooie jongen wil schilderen.
Hij trekt terug en hij kijkt me aan. Zijn lippen zijn rood en zijn haar ziet er een beetje raar uit. Ik ben nog nooit zoiets moois gezien.
'Omg, je bent geweldig,' zeg ik voordat ik mijn lippen opnieuw op die van hem druk. Deze jongen maakt me gek. Ik zou dit de hele dag met hem kunnen doen, maar dat kunnen we niet. Harry trekt terug om te praten.
'Baby, we moeten onszelf klaar maken. We moeten iedereen ophalen voordat we naar de club gaan,' zegt Harry. Zijn lippen zijn maar een paar centimeters van me vandaan en ik kan het niet laten om die van mij opnieuw op die van hem te drukken.
'Nog 5 minuten,' antwoord ik. Harry is het er niet helemaal mee eens, maar hij draait ons om zodat hij boven is. Zijn handen bewegen zich onder mijn shirt als we de laatste 5 minuten zo lang proberen te maken als het kan.
Nieuw hoofdstuk! Sorry dat het gister niet gelukt was om een nieuw hoofdstuk te plaatsen. Ik voelde me niet heel lekker en daardoor is het niet gelukt. Vergeet niet te stemmen!
Loveyou
x Iworkinabakery
JE LEEST
Pride // Larry Stylinson DUTCH
FanfictionLouis Tomlinson heeft zo hard geprobeerd om niet te zijn wie hij is. Hij heeft jarenlang geprobeerd niet de persoon te zijn die mensen niet accepteren. De muren die hij heeft gebouwd worden langzaam afgebroken door een lange jongen met groene ogen...