25. // Halloween

2K 103 23
                                    

POV Louis William Tomlinson

Oktober vliegt voorbij met werk en diners bij Harry. Harry en ik groeien naar elkaar toe nu ik Eleanor steeds meer buitensluit. Ik help hem. Hij belt me nog steeds wanneer hij niet meer weet wat hij moet doen. Maar hij vertelt nooit precies wat hij denkt.

'Denk je nu aan de jongen waarop je verliefd bent?' vraag ik door de telefoon.

'Yeah. Ik denk altijd aan hem.'

'Ik wilde dat hij je niet zo verdrietig maakte.'

'Oh, hij maakt me gelukkig. Hij maakt me heel erg blij. Ik ben verdrietig als ik aan de wereld denk waarin hij niet van mij is,' legt Harry uit.

'Is dat waarom je de wereld nu niet leuk vind? Is dat waarom je in bed blijft liggen?' vraag ik.

'Yeah,' geeft hij toe.

'Waarom praat je niet tegen hem over je gevoelens.'

'Hij is niet van mij.'

Ons gesprek eindigt altijd met een slaaplekker, maar ik blijf altijd uren wakker liggen. Op wie is hij verliefd? Mijn eerste gedachte was Zayn, maar we weten beide dat hij bij Liam hoort. Ze flirten heel erg met elkaar en ze spreken vaak af, dus Harry weet dat hij daar geen kans maakt. Niall is in zijn eigen kleine wereld. Hij probeert zijn eigen restaurant op te zetten. Hij is hetero en heeft op dit moment geen tijd voor een vriendin.

Een deel in mij zegt dat Harry verliefd is op mij. Ik weet dat Harry van flirten houdt. Misschien is het niks als hij met mij flirt. Maar ik weet ook dat het pijn doet als ik hem in beeld met iemand anders. Ik zou het niet zo moeten voelen.

'Ik wil niet gaan,' zeg ik terwijl ik op de grond zit. 'Ik wil hier blijven en tv kijken.'

'Louis, je hebt niet eens een tv!' roept Zayn. 'Please! Ik wil er zijn!'

'Je gaat toch gewoon weg met Liam!' reageer ik met een grijns.

Zayn bloost. 'Harry is er ook.'

'Ik ga als je me vertelt wat er tussen jou en Liam om gaat,' zeg ik. Ik weet dat hij wilt dat ik ga. En daarom hoop ik dat hij me vertelt over hem en Liam.

'Ik wil hem heel graag uitvragen. Lou,' geeft Zayn toe. 'We zijn zo close! We flirten de hele tijd. Ik weet dat ik bi ben, maar hij is de eerste jongen die ik ontmoet heb die echt... perfect is. Hij is altijd zo aardig tegen me en wilt altijd het beste voor mij. We hebben zelfs matchende outfits voor vanavond.'

'Hey, I'm perfect.'

'Je weet wat ik bedoel. Lou,' reageer Zayn met een glimlach. 'Ik heb nooit over jou gedacht op die manier. Ik weet niet waarom. Liam is anders. Ik houd heel veel van hem.'

Ik lach als Zayn gaat zitten in zijn Robin outfit. De broek zit strak om zijn benen en ik weet dat het moeilijk wordt voor Liam om hem vanavond te weerstaan. Je kan alles zien van zijn lichaam. Het masker die hij draagt maakt het nog meer mysterieus. 

'Ik weet het. Ik weet zeker dat hij vanavond een stap gaat zetten,' zeg ik. 'Dankje dat je wilde vertellen wat er tussen jou en Liam was. Hij is een goede jongen.'

'Betekent dat dat je komt?' vraagt Zayn met hoop in zijn ogen.

Ik knik. 'Maar ik heb geen kostuum.'

'Heb je een spijkerbroek? Trek die aan. Ik heb een paar laarsjes die ik heb gekocht. Het is een paar oude cowboy laarsjes,' legt Zayn uit. 'Ik heb geen cowboy hoed. Maar de laarsjes zullen beter zijn dan niks. Vind een shirt dat er een beetje uitziet als een cowboy.'

Zayn rent de kamer uit om de schoenen te pakken. Ik sta op en ik pak een spijkerbroek en een shirt. Vervolgens trek ik de schoenen aan die gek genoeg precies passen.

Zayn en ik beginnen te lopen. Er zijn overal pompoenen om de feestdag te vieren. Kinderen die verkleed zijn als prinses en vampier zijn aan het rennen met hun verzamelde snoep. Heel Orlando is gevuld met blijdschap en snoep.

Zayn en ik lopen tot Harry's huis. De deur is open zoals altijd. We lopen naar binnen zonder te kloppen.

'Zayn!' roept Liam blij. Hij ziet eruit als batman. Hij neemt zijn Robin in zijn armen. Ik zie zijn ogen het lichaam van Zayn scannen en daarna fluistert hij wat in zijn oor. Zayn bloost.

'Wat moet je voorstellen, Boo Bear?' vraagt Harry voordat hij me een knuffel geeft. Ik laat mezelf in zijn armen vallen. Ik houd ervan als hij zijn armen om me heen slaat, ook al zou ik dat eigenlijk niet moeten.

'Een cowboy,' zeg ik terwijl ik mijn schouders ophaal. 'Ik heb alleen geen hoed.'

'Ik heb er nog één in mijn kamer. Volg me.'

Ik loop achter Harry aan en ik laat Liam en Zayn achter me. Als ik Harry bekijk zie ik een spijkerbroek, een western shirt en laarzen. 

'Wacht, Hazza. Ben je ook een cowboy?' vraag ik. 'Dat is niet eerlijk! Dit moest mijn orginele kostuum zijn!'

'Lou, ik weet dat dit een last minute outfit is. Er zullen nog 5 andere cowboys zijn,' antwoordt Harry met een lach. Hij opent zijn kast en hij haalt er een cowboy hoed uit. Hij draait zich om en hij zet de hoed op mijn hoofd.

'Hoe zie ik eruit?' ik weet niet waarom mijn stem zo zacht is wanneer we samen in de kamer staan.

'Perfect.'

Nieuw hoofdstuk! Vergeet niet te stemmen en ons account te volgen. Ik heb nog even een vraagje. In het 'echte' boek van Pride wordt geen smut geschreven. Willen jullie dat ik dat ook niet doe of zou ik dat wel doen? Laat het ff weten.

Loveyou

x Iworkinabakery

Pride // Larry Stylinson DUTCHWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu