Hoofdstuk 149

575 25 0
                                    

Hoofdstuk 149: Het zwembad, Spanje deel 3

Na het ontbijt zijn we voor de rest van de dag vrij. Morgen beginnen wel de activiteiten. Maar voor vandaag mogen we doen wat we willen. Joey heeft meteen weer geruchten gehoord over een zwembad. En natuurlijk wilt hij het uit gaan proberen. Niet alleen hij, trouwens, zowat de hele klas is van plan om te gaan zwemmen. Dus besluiten ik, Bella en Olivia ons alvast om te kleden in onze kamer. Ashley en Teddy zijn dan allang al vertrokken naar het zwembad, net als de meeste mensen, waaronder Scott en Hazeal. Met een sip gezicht bekijk ik mijn saaie badpak. Ik heb net Teddy en Ashley's bikini's gezien. Hun figuren waren perfect, nergens een grammetje vet te zien. En dan moet je mij kijken.

Van Joey heb ik al genoeg beledigingen gehoord over mijn dikke billen. En Vanessa had laatst nog geopperd over mijn vetbuikje. Ik zucht weer. En mijn vormloze badpak maakt mijn perenfiguur niet mooier op. 'Hey, waarom ben jij nog niet klaar?' vraagt Olivia verbaasd als ze mij ziet zitten op mijn bed. Zelf draagt ze een leuke roze bikini, die haar zeer zeker leuk staat. 'Ik ga denk ik niet zwemmen,' mopper ik triest. Olivia vergroot haar bruine ogen. 'Waarom niet? Het is fucking heet!' Bella komt er ook bij staan met een uitdagende bikini. 'Wat is dat in je handen?' vraagt ze nieuwsgierig. Ik laat haar mijn vormloze groene badpak zien. 'Mijn zwemkleding...' Olivia en Bella kijken even kort naar mijn badpak, elk met hun eigen mening. 'Ja, ik weet het! Ik ga Hazeal's aandacht nooit krijgen!' En ik barst net niet in huilen uit. In plaats daarvan gooi ik kwaad mijn badpak op de grond. Het is al erg genoeg dat Hazeal al zo close is met Teddy, maar nu ze zo uitdagend uitziet in haar zwarte bikini, durf ik te wedden dat Hazeal zijn ogen niet van haar af kan houden. We praten hier over een verdomme jongen! Jongens denken namelijk maar aan een stomme ding!

'Oh...' reageert Olivia ongemakkelijk en ze kijkt naar Bella. 'Hij is je vriendje, Valentina, je hoeft niks te bewijzen?' vraagt Bella verward. Ik kijk haar betraand aan. 'Jawel, ik wil hem bewijzen dat ik veel beter ben dan Teddy en Ashley! Hij is alleen maar bij hun en heb je die hoeren gezien!? Ik heb hun spottende gelach wel gehoord en hun blikken gezien. Ze willen hem van me afpakken, Bella en ik pik dat niet! Alleen ga ik het zo niet van ze winnen, met mijn dikke lichaam!' Olivia barst in lachen uit. 'Zij gaan het juist niet van je winnen. Het zijn magere kleerhangers. Jij, daarintegen, heb de volle billen waar wij, latina's, om bekend staan! Jij hebt twee volle dames, waar veel meisjes een moord voor zouden doen en je hebt misschien niet de platste buik van de  wereld, maar dik kun je het zeker niet noemen, dus stop met janken en probeer een van mijn reserve-bikini's uit!' En ze loopt meteen naar haar kast toe. Bella kan haar alleen maar gelijk geven.
Ik kan haar alleen verbijsterend nastaren. 'Hier!' En ze gooit een donkerblauwe bikini mijn kant op. Ik vang het meteen op en bestudeer het model. 'Probeer het en blaas ze allemaal om met je dikke ass en claim je vriendje!' lacht Olivia. En ze knipoogt ondeugend naar me.

-

Met een kimono aan loop ik even later met Olivia en Bella aan mijn zijde naar het zwembad. Joey is er al en heeft een paar ligstoelen bezet gehouden. Terwijl ik mijn handdoek verspreid over mijn ligstoel, kijk ik toe hoe Teddy en Hazeal gezellig samen zwemmen. Weer ervaar ik een knagende gevoel in mijn maag. Spanje zou eigenlijk onze moment moeten zijn, niet die van Teddy en Hazeal. Bella en Olivia zien me kijken en knikken me goedkeurend toe. Mijn kimono moet uit.

Ik haal even kort adem. En dan trek ik mijn kimono uit. Een tikkeltje ongemakkelijk kijk ik dan Olivia, Bella en Joey aan. 'Hemel...' hoor ik Joey zacht fluisteren, terwijl zijn ogen zich vergroten. Ik moet meteen blozen. 'Je ziet er echt sexy uit, Valentina!' roept hij dan bewonderend uit. Ik glimlach bescheiden. 'Vriend, is dat je vriendin niet?' hoor ik iemand achter me vragen. Ik zie Bella en Olivia naar me knipogen. Blijkbaar heeft iemand Hazeal op de hoogte gebracht. Snel begin ik een dom gesprek aan met Joey, maar ik merk meteen op dat zijn ogen steeds maar weer naar mijn borsten glijden. 'Sorry, ik kan moeilijk met je praten, als je zo uitdagend voor me staat,' moppert hij dan en hij sluit meteen zijn ogen. Bella rolt met haar ogen en gaat naast me staan. 'Je ziet er geweldig uit. Je had Hazeal's blik moeten zien...over hem gesproken, hij komt nu jouw kant op!' En ze zet meteen stapje opzij.

Precies op dat moment voel ik een natte hand op mijn schouder. Snel draai ik me om. 'Hoi Hazeal,' glimlach ik geforceerd. Ik ben nog altijd boos op hem. 'Mami...je ziet er geweldig uit,' fluistert hij in mijn oor. Ik grijns. 'Weet ik,' reageer ik arrogant. En ik zwaai net niet met mijn lange zwarte haren, die ik in een hoge staart heb gezet. 'Maar ik wil graag dat je je bedekt met je handdoek,' zegt hij dan. Ik kijk hem verrast aan. 'Hoezo?' En even voel ik me onzeker. 'Omdat letterlijk elke jongen naar je staart...zelfs je ex! Ik heb dat liever niet!' Ik blijf hem even afwezig aanstaren.

Nu is Hazeal degene die jaloers is. En ik vind het geweldig. Nu staat hij in mijn schoenen. 'Sorry Hazeal, maar het is mijn lichaam en ik bepaal zelf wel wat ik doe. Ik ga ook zwemmen!' En ik knik naar Olivia en Bella. Met glinsterende ogen begrijpen ze mijn teken. 'Ik ga mee!' roept Joey ook en hij springt, als een ervaren duiker, alvast in het zwembad. Ik laat Hazeal nog een laatste spottende glimlachje zien en loop dan ook naar het zwembad toe.

Nu ervaart hij ook even hoe het is als je steeds links wordt gezet...

CHANGEWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu