Bölüm 10: "Yürek Kumpası."

14.7K 946 252
                                    

-YÜREK KUMPASI-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-YÜREK KUMPASI-

Kusursuz bir plan başarıya giden altın anahtardır.

Karanlığın sardığı, duvarları rutubet dolu mekanda temkinli adımlar eşliğinde yürüdüm. Eskiyen tahtaların çıkardığı gıcırtı varlığımı belli ederken beraberinde ışıklar yandı ve mekanın içi aydınlandı. Yabancısı olmadığım mekânın içinde ki merdivenlerin yardımıyla alt kata indiğimde karşımdaki adam ile yüzümde şeytani bir tebessüm oluştu. Şuan bana lazım olacak kişi tam olarak karşımda duruyordu.

Teo.

Benim karanlık dünyadaki gizli ortağımdı.

Çağan Arsal dosyasında harekete geçmenin vakti geldi. Bunu kurallar halinde yapmayacaktım, kendi kozumu kendim elde edecektim. Küçük bir kozun bile zamanı geldiğinde elimi nasıl güçlendireceğini kimse bilemezdi. Bu yüzden Çağan'ı bir kumpasa çekecektim ve o da kendi ayaklarıyla o kumpasa gelecekti. "Neva, hoş geldin," dediğinde başımı salladım. "Seni buraya getiren sebep ne?"

"Eski günlerdeki gibi birlikte iş yapacağız," dedim düz bir sesle. "Birini kumpasa düşüreceğiz."

"Olmuş bil Neva," dediğinde memnuniyetle başımı salladım. "Eski günlerdeki gibi birlikte çalışacak olmamız beni mutlu etti."

Teo, senelerdir benim bazı işlerimi gizli kapılar ardından yürütüyordu. Elim olup her yere uzanıyordu ve istediğim kozları çekip alıyordu. Bana karşılıksız yardım etmeyi seviyordu, bana bu konuda güven veriyordu. Bu işte de bana yardım edebileceğine inandığım için buradaydım, yoksa işim olmazdı. Çağan'ı alt etme yolunda sağlam bir adım atmaya başlamalıydım ve bana bu adımı Teo verecekti.

Teo ile nereden mi tanışıyorduk?

Doğunun haşin görevlerinden birinde tanışmıştık, ben bir çukurun içindeyken o daha büyük bir çukurun içindeyken birbirimizi bulmuştuk. Görevlerin birinde olduğumuz yerde sıkışıp kaldığımızda yoğun ateş altında kalmıştık. Geri dönemiyorduk veya hareket edemiyorduk. Terörist kampına baksın düzenlerken ilk başlarda başarılı geçen operasyon bir anda aleyhimize dönmüştü. Yakaladığım ilk fırsatta ekibimi kurtarmak için kendimi öne attığımda başarılı da olmuştum lakin kendim yakalanmıştım. Sağlam bir dayak yemiştim ardından da kampta bir kenara atılmıştım.

O esnada Teo hayatıma girdi. Beni oradan çekip alırken kurtulmamı sağlandığında kendi hayatını da kurtarmış oldu. O gün bugündür bana uzattığı eli üzerimden hiç çekmedi. Teo ile birçok işin içinde yer aldı, birçok kumpasımın baş hamlesi oldu. O gün yakalanmam bizim için bambaşka bir kapı aralarken benim için önemli bir yere sahip olacağının o an farkında değildim. O çıktığımız kamptan sonra onu koruma altına alıp , hayatını garantilemiştim. Bana gizli bir dost olmuştu.

Vecheyn |Tamamlandı.|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin