Merhaba canımın içleri. Neva ve Çağan ile birlikte geldik.
Bunu söylemeyi bile özlemişim.
Vecheyn'e yazmayı, buraya bölüm atmayı özlemişim. Son zamanlarda onları çok özlediğimi, onlara ihtiyacım olduğunu hissediyordum. Bu ihtiyaç beni yine buraya getirdi ve bundan kolay kolay vazgeçecek gibi durmuyorum. Onlar bana en iyi gelen şey ve ben ne zaman sıkkın olsam kendimi onlarda buluyorum.
Bazen Vecheyn'i sil baştan yeniden yazmayı düşünmüyor değilimkdkdkkdd. Neyse sakinimkskkd.
Yakın bir zamanda Vecheyn 500B okunmaya ulaşacak. Şimdiden okuyan, seven ve destek veren herkese teşekkür ederim. Onlara verdiğiniz değeri hep gösterdiniz, gerek mesajlarınız gerek yorumlarınızla hep yanımızda oldunuz. Sizi seviyorum, seviyoruz! ❤️
O halde sizi özel bölüme alalım. Kısa ama yazmadığım bir döneme ait bölüm oldu. Keyifli okumalar!
✨
NEVA TALAZ ARSAL
Yarım başlamış bir hikayeyi yolda birbirlerini bularak tam etmiş iki insandık biz.
Çağan ve ben geçmişin yarım bıraktığı iki insandık. İkimizde geçmişin acılarında yandık, kaybolduk. Kaybolduğumuz yerde birbirimizi bulduğumuzda bizim için kurtuluşun kapıları aralandı.
Bir birbirimizde kurtuluşu bulduk sevgilim.
Uyuyan sevgilimin mahmur yüzüne birkaç buse bıraktığımda onu uyandırmadan dikkatle yataktan kalktım. Büyüyen karnım hareketlerimi kısıtlıyordu, bu alışkın olmadığım bir durum olduğu için birine muhtaç olmayı kendime pek yediremiyordum. Çağan olmadığı sürece birine ihtiyacım olsun istemiyordum, Çağan olduğunda ise ona nazlanıyordum.
Yataktan kalktığımda eğilip Çağan'ın yüzüne dökülen saçları özenle geriye itekledim. İstihbarat ile uğraşmak bir yana birde tüm gece benimle uğraşıyordu. Son zamanlarda ortaya çıkan sağlık sorunlarım yüzünden sürekli tetikteydi. Geceleri sürekli nabzımı kontrol ediyordu, aldığım solukların düzenli olduğuna kendini ikna etmeden geri uyumuyordu. Canım sevgilim kendini bana ve kızlarına adamış bir haldeydi.
Son zamanlarda tansiyonum çok yükseldiği için benim ve kızların sağlığı için tehlike arz ediyordu. Özellikle Ege kalbim konusunda uyarıyordu, tansiyonumun yükselmemesi için gereken her şey konusunda Çağan'ı özenle bilgilendiriyordu. Korkum kızlar içindi, onlara zarar vereceğim diye korkuyordum ve bu beni daha kötü etkiliyordu.
Bozulan sağlığım vücudumda da etkisini göstermeye başlamıştı. Çağan'a belli etmesem bile bazen sinir bozucu ağrılarım oluyordu. Bazen o gittiğinde duşun altına girip bunaldığım için istemsiz bir şekilde ağlıyordum. Bir yandan ağrılarım bir yandan kızlara, Çağan'a bir şey olacak düşüncesi beni karanlığa itiyordu. Ben ağlamaya başladığımda kızlar hissediyordu, buna inanıyordum zira bunalıp ağlamaya başladığım anlarda tekmeleriyle yanımda olduklarını, bizim için savaştıklarını hatırlatıyorlardı. O zaman toparlanıyordum ve kendime geliyordum.
Zayıflamıştım hatta yüzüm biraz çökmüş bir haldeydi. Hamileliğin ilk aylarında ki aldığım kilolar gitmişti. Ege bu süreci atlattığımda yeniden kilo alacağımdan bahsetmişti, en azından şuan ki zayıflamam kızlara etki etmiyordu ama dikkatli olmamın sinyali de veriliyordu. Benimle birlikte Çağan'da zayıflamıştı, canım sevgilim hem çok koşturuyordu hem de o da benimle birlikte sıkıntıya giriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vecheyn |Tamamlandı.|
ActionBir hırçın dalga gibi yakıp yıkmıştı zihnimi, Yerine tüm benliğinin yıkıntılarını bırakmıştı. Bir şehrin küle çevirdiği kalbin sahibiydi onlar. Bir şehir acımasızca kül edip geçtiği kalpleri, kanlı parmaklarının arasında can çekişti. Ruhları bir mez...