|2. Kitap|Bölüm 5: "Aşkın Dikenli Yolları."

5.3K 376 709
                                    

-AŞKIN DİKENLİ YOLLARI-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-AŞKIN DİKENLİ YOLLARI-

ÇAĞAN ARSAL.

Aşk dikenlerle bezenmiş bir yol üzerinde yürümekti, Neva ile olmaksa o dikenler üzerinde dans etmekti.

Acıtıcıydı fakat benzersizdi.

O fırtına ruhlu bir kadındı. Hırçın dalgaları vardı. Özeldi. Benzersizdi. Güçlüydü, en önemlisi kudretliydi. Kendi hırçın denizlerinde boğulurdu, fırtınasıyla kasıp kavururdu. Hırçın denizleri onun gözlerinde saklıydı ve ben her seferinde o gözlerde boğulurdum.

Kendi fırtınasında boğulmuş, hırçın dalgalarının içindeki denizde yaşam bulmuştu.

Neva ile olmak tam anlamıyla eşi benzeri olmayan bir hayatı beraberinde getiriyordu. O özel bir mabet gibiydi. Fakat ben o mabetten kovulmuştum aylar önce. O günden sonra hep kayıp kaldım, yolumu bulamadım. Ben bir kadının sevdasına yenildim, kendimi kaybettim. Ona öyle güzel yenildim ki bununla hep gurur duydum.

Neva döndüğünden beri her şey kördüğüm haline geliyordu. Ona ulaşamıyordum ve bu işleri zora sokuyordu. Öyle içine kapanık bir haldeydi ki yüzleşmeye çalıştığım her an hiddetiyle karşı karşıya kalırken bir anda sönüp gidiyordu. Gücünün olmadığının farkındaydım, yorgun olduğu için tartışmak istemediğininde farkındaydım. Ama asıl beni sessizliği ile cezalandırdığını görüyordum. Bu daha ağır geliyordu.

Ekibin yanında duruyordu sürekli fakat konuşmuyordu. Gün içi sadece işine odaklı kalıyordu. Bunun dışında fazla sohbetlere dahil olmuyordu, sadece dinlemekle yetiniyordu. Birde Yosun'u gördüğü an gözleri öfke saçıyordu. Benden uzak durmasına rağmen kıskançlığını kontrol altında tutamıyordu. Onu hedefine almış bir haldeydi, sırf bu yüzden kafasından neler geçtiğini bilmek isterdim.

Yosun ile bir kez daha karşı karşıya geldiklerinde ona her ne söylediyse Neva'nın yüzünde oluşan öfke geçmişteki o kadınla eş değerdi. Kendini buluyordu, o hırçın kadına ulaşıyordu. Neva'nın hiddetinden korkuyordum çünkü o hiçbir zaman sınırları olan bir kadın olmadı. Şimdi neyle karşı karşıya kalacağımı bile bilmiyordum. Eskiden olsa onunla savaşmayı iyi bilirdim fakat değişen tavırları önümde büyük bir engeldi.

Mabedimi geri almak istiyorsam bana mabed olan kadınla savaşacaktım.

Kapı tıklatıldığında Ahsen içeriye girerken kapıyı kapatıp gergin bir şekilde yanıma ilerledi. Olanlar hakkında konuşacağı belliydi. "Yosun, Neva'ya aranızdan çekilmesini söyledi. Neva'nın seni üzdüğünü, buna izin vermeyeceğini falan söyledi," dediğinde kaşlarım çatıldı. "Neva şuan pek sağlıklı düşünemiyor. Kafasında bir şeyler kurduğuna eminim. O kızı uzak tut yoksa elimde kalacak."

Vecheyn |Tamamlandı.|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin