52🤖

6.7K 702 200
                                    



"Bir kız çocuğuna sözüm var!"

"Bir kız çocuğuna sözüm var!"

"Bir kız çocuğuna sözüm var!"

Akın elindeki telefondaki ses kaydını sürekli baştan baştan dinlerken içeri Arzu girdi. Elindeki kahve bardağını masaya koyarak ona daha çok yaklaştı.

"Bir kız çocuğuna sözüm var!"

"Bir kız çocuğuna sözüm var!"

Akın şoka girmiş ve yüzündeki acınası gülüşle sürekli aynı şeyi dinlemeye devam ediyordu. Bu ses kaydı onun için çok büyük mana ifade ediyordu.

"Doruk hepimizi kandırdı değil mi? Şerefsiz pislik. Kendini akıllı sanıyor. Kendine ne kadar güveniyor da böyle robot taklidi yaptı?"

Arzu'nun sorusu ile Akın kendine gelip elindeki telefonu sertçe yere attı.

"Bir hırsız! Üstelik ülkelerle bağlantısı bile var. Robot taklidi yapıyor. Allah'ın belası nereden çıktıysa ortaya? Şimdiye çoktan o aptalla evlenmiş şirketin başına geçmiştim bile. O Doruk mu ne b*k her şeyi mahvetti. Nasıl böylesine bir oyun oynayabilir?"

"Doruk'un telefonunu dinlediğimiz iyi oldu bence," dedi Arzu.
"İlerleyişi takip ederek tek bir açığında onu yerle bir edebiliriz. Bu kadar sinirlenmene gerek yok ben onda bir şey olduğunu anlamıştım zaten. Tuhaf tuhaf iyi davranıyor, Hazan gibi bir kızın peşinden ayrılmıyor. Mutlaka bir bozukluk vardı."

"Arzu!" diye bağırdı Akın sinirle.
"Sence dedem neden seni aileye almak istemiyor hiç düşündün mü? Bir kez olsun bu kadar saçmalığa neden katlandığımızı aklının ucundan geçirdin mi acaba?"

Arzu şaşkınlıkla baktı. Böyle bir soruyu beklemiyordu. Lakin daha çok ne cevap vereceğini bilmiyordu. Daha önce bunu hiç düşünmemişti ve beklenti ile Akın'a baktı.

"Dedem seni istemiyor. Çünkü çok fenasın. İçindeki zehrin dışarıya taşıyor. Ben de senin gibi olduğum için dedem beni ancak Hazan gibi birinin temizleyeceğini düşünüyor. Onun okul harcını ödeyen ben miyim sanıyorsun? Dedem o kızı melek olarak görüyor. Anlamıyor musun? Bizim durumumuz öyle sandığın gibi basit bir şey değil."

Elini sert bir yumruk haline getirerek odasındaki yerden olan pencereye daha çok yaklaştı.

"Eğer Doruk'u ifşa edersem, Hazan'a ancak o zaman sahip olabilirim. Yapmam gereken tek şey, Doruk Yılmaz hergelesini polise ihbar etmek. Ama onu polise verirsem de ucunun bana dokunma ihtimali var. İki arada bir derede kaldım."

Arzu kahvesinden bir yudum alıp Akın'a yaklaştı ve yavaşça sarıldı.

"O çocuğun çok fena olduğunu düşünüyorum. Bizden bile. Onunla irtibata geçerken dikkatli olsan iyi edersin. Sana bir şey olursa ben ne yaparım?"

Önüne gelen elleri tutarak derin bir nefes aldı Akın.

"Tüm hisse bana geçtikten sonra Hazan'ı postalamak zor olmaz. Hem eğer hisseler üzerimde olursa borçlarımız da ödenir. Aksi takdirde asla geçemem o koltuğa. Şirketin başına geçip de parayı elde edemezsem de ikimizin ilişkisi akıntıya girer. Dedem beni asgari ücretli çalışan olarak almak istiyor. Neymiş tırnaklarımla kazıyarak o noktaya gelecekmişim. Nefret ediyorum o bunaktan."

"Deden öğrenmeden kapatmalısın tüm o borçları. Ve ondan sonra da parayı düşünürsün Akın."

"Biliyorum."

Arzu derin bir nefes aldığında aklından geçenleri dile getirdi.

"Yine de insan bir tuhaf oluyor. Önce robot oluşuna şaşırdım, şimdi de yeniden insan oluşuna. Ülkeler arası geçiş yapacak kadar da yetenekli demek ki. Hindistan gibi bir ülkede yılan eğiticisi mi? Kafayı yemiş galiba. Aslında bazen onun hakkında tedirgin olmuyor değilim. Sağı solu belli olmayan birinden nasıl emin olabilirsin ki?"

Akın Arzu'nun ellerini gevşeterek kahvesini eline aldı ve bir yudum içerek gözlerini kıstı.

"Yine de çok düşünmeye gerek yok. Önemli olan onun ne kadar ünlü bir hırsız olup olmadığı değil. Önemli olan onun Hazan'a âşık olması. Ne pahasına olursa olsun onu koruyacak ve bu bizim için çok daha tehlikeli. Atacağımız adımları dikkatli atmalıyız. Bu saftirikler birbirini korumak için bakalım nasıl bir şov yapacaklar? Doruk elbet sıkışınca Hazan için elinden geleni yapacaktır. Bana da saldıracak doğal olarak. Ama ben onun adım atmasını beklemeyeceğim ve ondan önce onun işini bitireceğim. Afallayacak ve ne yapacağını bilemeyecek."

Akın ve Arzu her ikisi de kahvelerini içerken planları için eklemeler yapmaya devam ediyorlardı.

YAPAY ZEKÂ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin