Jimin-Ahh, baszki! - kelek fel az ágyban és egyből a fejemhez kapok, ami iszonyatosan fáj. Nem sokra emlékszem a tegnapról, ugyanis megint jól bebasztam, de az egyetem már csak ilyen. Bulik és csajok, vagy az én esetemben, pasik.
Ahogy oldalra nézek, újra valami srác fekszik mellettem és ez arra sarkall, hogy körül nézzek a szobában, amely... nem az enyém. Faszom. Morogva próbálom rábeszélni magam, hogy kikeljek az ágyból, mert jó lenne megtenni és elhúzni innen, mielőtt ez a gyerek felébred és picsogni kezd nekem.
-Jó reggelt! - nyöszörög mögöttem az ágyban. Egyből homlokomra szorítom a kezem és próbálok nem beszólni valamit, mert gyanítom, neki köszönhetem a tegnapi orgazmusomat.
-Szia! - vágok egy mű mosolyt, ami inkább vicsornak hat, de pont leszarom. Reggel van, másnapos vagyok és rohadtul betolnék valami kaját, úgyhogy ez a legjobb, amit kaphat. Felpattanok az ágyról és elkezdem magamra aggatni a ruháimat, amiket szanaszét szórva találok a padlón, az egész szobában. Hol a kibaszott boxerem? Minden megvan azon kívül!
-Jó kis este volt nem igaz? - támaszkodik a könyökeire az esti dugópajtim.
-Aha. - lököm oda flegmán. - Te, figyelj már, nem tudod hol az alsógatyám? - fordulok felé.
-...Azt hiszem tegnap azt javasoltad, hogy játszunk "kié megy messzebre"- t... - gondolkodik el. Most, hogy mondja, rémlik, hogy azokat lövöldöztük ki az ablakon úgy, hogy megfeszítettük bennük a gumit az ujjunkkal és volt gatya, nincs gatya.
Minden mindegy alapon, felveszem a farmerom a nélkül és jól fejbe vágom magam gondolatban, amiért részegen mindig ez a mániám. Valami új hobbit kellene kitalálnom, amivel nem veszítek több alsót, mert már így is hetente járok vásárolni.
-Nem reggelizünk együtt? - kel ki ő is az ágyból és kivesz egy új alsót a komódja középső fiókjából. Persze, nekem meg nem ajánlott volna fel egyet se, pedig még le is szoptam.
-Bocs, sietnem kell! - tépem fel az ajtót és kirongyolok onnan. Eleget láttam, ha nincs gatya, nincs kaja! Nálam ez a szabály. Na jó nem, vagyis eddig, mert ezután bevezetem! A lépcsőket szelem már, hogy minél hamarabb hazaérjek, mikor még hallom, hogy utánam kiabál.
-Hé! Nem adtad meg a számod! - visszhangzik a lépcsőházban.
Kis butus. Nem tudom mit hitt, pedig szerintem elmondtam este, hogy csak egy dugásra kell nekem. Mindig elmondom, de általában felesleges, mert nem értik meg és zaklatnak, már ha még találkozunk, ami remélem nem esik meg... Mondjuk egész jól nyal segget, talonba teszem!
Hazafelé a metrón már nem annyira őszinte a mosolyom, mert kicsit felfordul a gyomrom és majdnem telibe hányok egy kislányt, aki valami ragacsos cukorkával kínál meg. Persze az anyja látja rajtam, hogy nem sokára elszabadul a róka invázió, így gyorsan arrébb tessékeli a kiscsajt, amit bánok, tök cuki volt... De lehet nem állna jól az unikornisos pólóján a tegnapi vacsorám, ami ki tudja mi volt és félek, valami fehéret is nyeltem.
Valahogy erőt veszek magamon és visszafogom a hányást, amíg elérkezem a megfelelő megállóba és már el is hagyom a szerelvényt. Még úgy tíz percnyire vagyok otthonról és már alig várom, hogy vegyek egy forró fürdőt, egyek valamit - itt öklendezni kezdek, szóval gyorsan meggondolom magam - aztán bedőljek a pihe-puha ágyikómba és aludjak egy jót.
Nyári szünet van az egyetemen is hálisten' és tegnap volt az utolsó vizsgám, ezt ünnepeltük meg legjobb barátommal, Hoseokkal. Tényleg, őt is fel kellene hívnom, de majd csak otthon. Szerencsésen megérkezem a rezidenciámhoz, ahol a bátyám és én élünk. Anyuék bérlik nekünk, mivel mind a ketten egyetemisták vagyunk és szükségünk van egy kis önállóságra. Nem vagyunk nagyon gazdagok, vagy ilyesmi, csak a bérleti díjat fizetik, amúgy Chanyeol és én is dolgozunk. Ő egy autó szerelő műhelyben, mert amúgy is gépész mérnöknek tanul, én meg egy fogászaton vagyok részmunkaidős recepciós. Nem leszek fogorvos, vagy ilyesmi, csak jól fizet, ennyi. Amúgy tánc szakon vagyok, ahogy Hoseok is. Egyszerűen imádok táncolni, már gyerekkorom óta és egyértelmű volt, hogy egyszer ezzel szeretnék foglalkozni, úgyhogy már gimiben nagyon rágyúrtam az egyetemre és esélyt sem adtam nekik, hogy ne vegyenek fel.
Otthon szinte beesek az ajtón és spurizok is a hűtőhöz. Feltépem az ajtaját és megrohamozom a bent levő ásványvizet mert kidöglök, annyira szomjas vagyok. A másfél liternek megiszom egy húzásra a felét, majd mivel kicsi kifolyt a szám mellett, elvéve a flakon száját, letörlöm azt a kézfejemmel és nem túl nőiesen, büfögök is egy hatalmasat. Még jó, hogy nem vagyok csaj, bár ha az lennék, akkor is pontosan ezt csináltam volna!
- Hosszú volt az este? - jön a mély hang mögülem - amit amúgy ezer közül is megismernék - amire megfordulok és szembe találom magam Jeon "kibaszotthelyes" Jungkookkal. Igen, ő a bátyám legjobb haverja és igen, lehet egy picit bejön, de csak mert rohadt dögös. Magas, tőlem majdnem egy fejjel magasabb, mindenhol izmos test, de tényleg mindenhol. A gyerek tetőtől talpig egy izomgolyó! Na nem az az izomagy típus, hanem az a szálkásan kidolgozott. A combjai a gyengéim és ha ő szorítaná a lába közé velük a fejem, miközben tövig szopom, még meg is köszönném neki! És az az arc, Istenem az az arc! Markáns áll, gyönyörűen ívelt ajkak, kissé dundi orr, de neki nagyon jól áll, igéző fekete szemek és sötét haj. Most lehet úgy hangzom mint, aki nem kicsit van oda a srácért, de ne tévesszen meg a dolog. Mindenkit képes vagyok így leírni külsőleg.
- Ne is mondd! Alig értem haza! - kuncogok visszagondolva kalandos utamra, majd a vizet magammal víve, elhaladok mellette és a szobám felé veszem az irányt. Nem lepődöm meg, hogy itt van nálunk, mert szinte itt él. Elvileg a szülei sokat balhéznak, ezért nálunk húzza meg magát, ha csak teheti.
A szobámba érve, kikapok egy alsót a szekrényemből, meg egy hosszú pólót, ami leérhet a combom közepéig, majd utam a fürdő felé veszem. Kiengedek egy csomó vizet a kádba és belenyomok egy jó adag habfürdőt is, majd leveszem a piszkos és büdös gönceimet, majd el is merülök a habokban. Hab test a habokban. Most találtam ki, haha.
Alaposan ledörzsölöm magamról a szennyet, ami az éjjel rám ragadt és hajat is mosok. Kurva jó érzés most itt a jó meleg vízben, hogy semmi gondom nincs és ráadásul az este jól meg is keféltek. Tökéletes!
Majdnem sikerül elaludnom, de még időben kapcsolok és kikecmergek a kádból, majd megtörölközöm és a derekamra csavarom az anyagot. Gyorsan megszárítom a hajam, belebújok a pólóba - amit még életemben nem láttam, tuti nem az enyém - és a boxerbe, majd kihúzom a dugót a kádból, mielőtt elfelejtem és mint egy zombi, eltotyogok a szobámig.
Szabályosan bedőlök az ágyamba, fejemre húzom a szemmaszkom, mert kibassza a szemem a fény, és nem sokkal később már húzom is a lóbőrt.Sziasztoook!
Itt is van az új sztorim első része! A részek ugyanúgy változóan fognak jönni, akár naponta is ha időm és ichletem engedi!
Írjátok meg a véleményeteket és a benyomásotokat ha van, mert nagyon érdekel! 😘😘Köszi, hogy elolvastad! 💜
YOU ARE READING
Meg tudsz szerezni?
FanfictionFelnőtt tartalom és erős nyelvezet!!! Jimin talán kicsit nyers személyiséggel van megáldva és eléggé szabadszellemű 20 éves srác, aki bátyjával éli egyetemista életét. Nem veti meg az egyéjszakás kalandokat sem, és nem akar komoly kapcsolatot sem, m...