Harminckilencedik fejezet

3.4K 285 32
                                    


Különkiadás
Hoseok

Miután Jiminievel megbeszéljük, hogy igazából rohadtul bele van zúgva Jungkookba és szerintem simán nevezhetjük őket egy párnak, elhajtom mellőlük Chanyeolt, hagy turbékoljanak. Be kell csajoznom. Rendesen féltékeny vagyok erre a két idiótára, mégha ennyit nyomiskodnak is, hogy képtelenek bevallani egymásnak, mennyire imádják is a másikat.

-Ne nézz hátra, de van két csaj, akik igen feltűnően nézelődnek errefelé. - mondom Channak, aki barom mód rögtön megfordul. - Hé, mondtam, hogy ne tedd!

-Jól van, jól van! - legyint. - Jó csajok. Stipi-stop a barna!

-Oké, nekem mindegy. - forgatom meg a szemeim. Chan egy bolond, de bírom. Esküszöm, bírom a hülye fejét.

-Sziasztok csajok! - huppan melléjük.

-Heló...

-Sziasztok! - mosolygok rájuk csábosan. Chim szerint már ettől lecsúszik a bugyi. - Hoseok vagyok, ő pedig Chanyeol! - mutatom be magunkat.

-Én Micha vagyok, a barátnőm pedig Haru. - mondja a kis barna, aki ma remélhetőleg Chan alatt köt ki, a szőke meg alattam vagy felettem.

Meghívjuk őket egy italra, ezért a pulthoz megyünk, de közben megpillantom, ahogy Jimin és Jungkook a parkett közepén összebújva táncolnak, elég erotikusan, szóval elterelem Chan figyelmét, meg ne lássa őket.

A csajokkal rövid italokat iszunk, amik meg is teszik a hatást és fél óra múlva már mi táncikálunk úgy a lányokkal, mint az előbb a Jikook. Ja, shippelem őket és ezt a nevet kapták... Alaposan körülnézek, de nem látom már a galambocskákat, ezért nyugodt szívvel húzom magamhoz a szőke Harut és dörgölöm magam hozzá. Jó illata van, nyakához hajolok, hogy jobban érezzem és megkísérelek egy puszit is nyomni a füle tövébe. Felsóhajt és a hajamba túr, hogy jobban odahúzzon így folytatom a dolgot, fél szemmel Chanra és Michára pillantva, akik nagyban smárolnak már. Nem néztem volna ki Chanból, de simán levette a lábáról a csajt és az is megfordul a fejemben, hogy ezentúl vele fogok bulizni járni, mert Jiminie bepasizott, nekem meg jól jön a szárnysegéd.

-Mit szólnátok ahhoz, ha ezt otthon folytatnánk? - ajánlja fel Haru. - Én és Micha lakótársak vagyunk, szóval mehetnénk hozzánk!

-Menjünk! - bólogat Chan, felém fordulnak, hogy én mit mondok.

-Menjünk, csak szóljunk a többieknek.

-Ott vannak a pultnál! - kiabál Chanyeol.

Remélem nem nyalakodnak, mert akkor lőnek a tervemnek, hogy ma dugok ezzel a szőke leányzóval. Szerencsére Kook időben meglát minket és elhúzódik Jimintől, így barátok módjára várnak minket.

-Sziasztoook! - ugrik közéjük Chan. - Csajok, ő itt a legjobb haverom Jungkook, - karolja át, majd magához rántja Jimint is - ő pedig a drága kisöcsém, Jimin.

-Sziasztok, én Haru vagyok, ő pedig a barátnőm Micha! - szólal meg a szőke lány bemutatva magukat.

-Na, most, hogy lefutottuk a tisztelet köröket, mi mennénk is! - mondom végül, majd Jiminhez lépek és halkabban odamotyogom neki. - A csajokhoz megyünk, szóval tiétek lesz a lakás! Egész éjjel mehet a digi-dugi!

-Van is egy nagyon jó ötletem! - sandít fél szemmel Kookra, aki olyan féltékeny fejet vág, hogy rendesen ijesztő. Olyan mint aki mindjárt leüt engem, azért mert szóba merek állni Jiminnel, de a legjobb barátom, szóval, jobb ha megszokja. Én és Jiminie lelki társak vagyunk, mégha nevetségesen nyálasan is hangzik. Sok sikert kívánok neki, bármi is legyen az ötlete, de ahogy őt ismerem, valami extra lesz...

Meg tudsz szerezni?  Where stories live. Discover now