Huszonharmadik fejezet

3.9K 274 14
                                    

Jimin

Szerencsésen összeveszve a legjobb barátommal, robogok hazafelé és be kell látnom ez nem az én nyaram. Eddig még semmi nem jött össze, amit elterveztem. Otthon a szobámba megyek és lefekszem az ágyra, majd előveszem a laptopom, hogy nézzek valami filmet, ami eltereli a figyelmem. A tánc nem lenne most jó ötlet mivel tegnap túlzásba vittem és még mindig fájnak a tagjaim egy picit.

Fél órája kutakodom a neten, hogy egy normális filmet találjak, de semmit nem találok. Utálom, hogy csak a sok gyökérséget gyártják mostanában.

-Kopp-kopp! - dugja be félve a fejét Hoseok az ajtómon.

-Szia! - lesek rá egy pillanatra és halkan köszönök. Én is képes vagyok szégyellni magam! Néha...

-Mit nézel? - fekszik mellém az ágyra.

-Semmit, mert minden szar! - csapom le a laptop tetejét és barátomhoz bújok. - Jungkook azt hazudta Shownunak a bulin, hogy kavartam vele aztán kidobtam. - motyogom mellkasába.

-De az még az előtt volt, hogy tényleg dugtatok volna! - ámul el. - Cseles ez a srác, nagyon cseles!

-Az. Szerinted az baj, ha emiatt nőtt a szememben? - emelem fel fejem, hogy lássam Hobi arcát.

-Nem. - mosolyodik el. - Nálad ez normális! - kuncogja el magát, amit én is követek. Olyan jó, hogy ő nem haragtartó és mind a ketten tudjuk, hogy hülyeségeket mondtunk, úgyhogy felesleges nyavalyogni és bocsánatot kérni, mivel nem is haragszunk egymásra.

-Először felbaszta az agyamat, hogy miatta koptatott le Shownu, de aztán valahogy átfordult. Olyan sunyi volt, hogy komolyan felizgat vele. Nem gondoltam volna, hogy tud ilyen alattomos lenni! - teszem vissza a fejem a mellkasára.

-Emberedre találtál Jiminie! - szorít magához.

Még egy kicsit fekszünk az ágyamon, majd mivel későre jár, Hoseok hazamegy, én pedig rendelek kaját. Amíg várom a vacsorámat, az jár a fejemben, amit Hobi mondott, hogy emberemre találtam. Lehet beteg dolog, de nekem bejön, hogy Jungkook mindent bevetett azért, hogy megkapjon, mert ez azt jelenti, hogy küzdd azért, ami kell neki, ami én voltam. Viszont most simán eldobott, de én ezt nem hagyom, mert vissza fogom szerezni! Talán tényleg nem csak a farkán keresztül kellene megfognom, de mit tegyek, nem vagyok túl romantikus ember és amúgy is csak dugni akarok vele. Nem értem miért nem látja be, hogy ez milyen jól működött köztünk! Meg kell erőltetnem magamat és előadni az érzékeny fiút. Mit ne mondjak, rohadt nehéz lesz, de akkor is én győzök!

-De rohadt éhes vagyok! - lép ki a szobájából a bátyám. - Csá Szaros, téged is látni? - pillant felém egy minutumra, majd kitárja a hűtőt.

-Cső Dumbó. - viszonzom kedves köszönését. - Jungkook ma nem volt itt? - érdeklődöm finoman.

-Kook? Nem, ma sok vendége volt a szalonba, de holnap talán benéz. - mondja hűtőbe dugott fejjel. Nem tudom minek bújik bele, attól nem lesznek benne más ételek...

Jobb lesz minél hamarabb beindítani a hadműveletemet Jeon ellen, mert már kezdek kanos lenni és nem hinném, hogy megtudnám anélkül oldani a dolgot valaki mással, hogy megtudná, szóval remélem gyorsan rájön, hogy akar engem, vagyis a testemet.

Jimin
Szia Jungkookie! Nincs kedved velem vacsorázni?

Küldök neki üzenetet és ajánlom, hogy hamar visszaírjon!

Jungkook
Szia. Bocs, de már ettem.

Elhúzott szájjal nézem a telefonom képernyőjét és legszívesebben elküldeném az anyjába, amiért játssza itt a nehezen kaphatót, de gondolom nem díjazná. A vak is látja, hogy oda van értem, máskülönben miért hazudott volna Shownunak? Ezért sem értem mire ez a távolságtartó magatartás...

Meg tudsz szerezni?  Where stories live. Discover now