JungkookA szobám felé fél úton Jimin már nagyon nem bír magával és az ajkaimra tapad, ami miatt meg is állunk egy pillanatra, de inkább a combjai alá nyúlok, mire felugrik és összekulcsolja lábait a derekam körül, én meg a seggénél tartom meg. Letér a nyakamra és azt kezdi el marcangolni és csókolgatni dús párnácskáival, amivel teljesen felizgat, mert egyszerűen vadító. A szobámba érve ledobom az ágyra és rávetem magam, egyáltalán nem kímélve őt. Nem érdekel ha megmarad rajta pár folt, sőt, akarom látni rajta a saját nyomaimat.
Az ingjét szinte letépem róla, minek köszönhetően pár gomb el is repül és a szobámban talál új otthonra, engem viszont ez egyáltalán nem érdekel és Jiminen is csak újabb adag izgatottságot vélek felfedezni. Megszabadul az ingtől a segítségemmel, majd összegyűröm és elhajítom azt, aztán gyorsan utána küldöm a pólómat is. A nyakát alaposan megkínzom, majd egyre lejjebb haladok és kulcscsontjait is megharapdálom. Mindenhol nyomot hagyok, ahol számmal érintem a felső testét, míg ő nyöszörögve remeg alattam, ami elég új. Párszor lefeküdtünk már, de sosem reagált ennyire hevesen rám, mondjuk nem is kényeztettem ennyire sokáig, ami ezek szerint nagyon bejön neki, tehát úgy döntök ma az övé lesz a főszerep.
Mellbimbóit is alaposan megszívogatom és megnyalogatom, amíg az égnek nem merednek a kis kavicsok. Mellkasát kidomborítja és hajába túr apró kezeivel, amit nagyon szeretek nézni. Annyi érzékiség van ebben a kis testben, amely akar tíz embernek is elég lenne. Lassan haladok egyre lejjebb a testén, nyelvemet végig húzva enyhén kidolgozott hasfalán. Végig fut rajta a libabőr és nagyokat sóhajtozik, amik zene füleimnek. Nadrágon keresztül simítok rá az ágyékára, miközben alhasát csókolgatom és gyönyörű arcát figyelem, amin a legszexibb kifejezés ül, amit valaha láttam.
Nem akarom nagyon elhúzni, mert érzem a tenyerem alatt, hogy Jimin farka bizony kőkemény és az én nadrágomban lévő szörnyeteg is ki akar törni, majd megmártózni a szőkeség forró mézes bödönében.
-Kookh! Cshináljh vhalamith! - nyöszörög a kisördög is megerősítve az előbbi gondolataim.
Gyorsan szabadítom meg őt a nacijától, azzal együtt pedig az alsóját is lehúzom, amin apró folt keletkezett a Jiminie farkából szivárgó előváladék miatt. Ahogy elém tárul mutatós férfiassága, megnyalom az ajkaim és félmosolyt villantva pillantok a fiú szemeibe.
Lábai közé hajolok és feljebb emelem azokat, majd talpára rendezem és belső combjain lévő bőrét is megszívogatom, megnyalogatom, egyre közelítve ágyékához. A kisördög nem bír csendben lenni, folyamatosan felnyög és sóhajtozik, nekem pedig egyre nehezebb visszafognom magam és nem rávetődni, hogy a lelket is kibasszam belőle. Pénisze felé hajolva, újra Jiminre nézek, aki izgatottan várakozva tekint vissza rám.
-Adj ennem, bébi! - lehelem farkára, ami megrándul a hirtelen jött meleg levegőre.
-Szolgáldh ki magad Kookieh! - hajtja hátra a fejét kéjesen megvonagolva és beharapja ajkait is.
Teszem, amit mondd és ajkaim makkja köré tapasztom, nyelvemmel pedig körül nyalogatom, míg egyik kezemmel a farka tövére markolok, hogy ott is izgassam, erre pedig egy vágy ittas nyögés szakad fel torkából. Először csak húzom az agyát és lassan verem a faszát, miközben fitymáját nyalogatom és enyhén szívogatom, aztán mikor nem számít rá, hirtelen engedem le a torkomra. Meglepetten nyög fel tettemre, majd mindkét tappancsa a hajamba téved és meg is tépik pár fürtömet, amire felmordulok és jóval hevesebben kezdem szopni őt. Nem bírom tovább türtőztetni magamat, pláne, hogy Jimin is ajkaim közé enged egy újabb adag előváladékot. Kiengedem a számból és megszabadulok az altestemet takaró anyagoktól, majd felmászom Jiminhez és az ajkaira tapadok. Fürgén járatom a szájában a nyelvemet, úgy, ahogy nem rég még a pöcsét nyalogattam vele. Imádom, hogy ilyen dúsak az ajkai, melyek szerény véleményem szerint kifejezetten szopásra lettek teremtve és ezt meg is jegyzem neki.
YOU ARE READING
Meg tudsz szerezni?
FanfictionFelnőtt tartalom és erős nyelvezet!!! Jimin talán kicsit nyers személyiséggel van megáldva és eléggé szabadszellemű 20 éves srác, aki bátyjával éli egyetemista életét. Nem veti meg az egyéjszakás kalandokat sem, és nem akar komoly kapcsolatot sem, m...