Nyolcvanhetedik fejezet

5.1K 312 95
                                    


Jungkook

Ahogy a picike kimászik alólam, én is megfordulok és fel is ülök az ágyon. A talpaim a földön pihennek. Az íróasztalához megy, majd a kezébe veszi a telefonját és elindít valami lassabb zenét.

-Eredetileg nem terveztem ilyesmit, de gondolom nem bánod, ha táncolok neked egy kicsit, igaz? - pislog rám csábosan, miközben szexin elém sétál.

-Igaz! - jelentem ki lelkesen, majd mancsaimat csípője két oldalára helyezem, amit ő ringatni kezd.

Felemeli a kezeit és hívogatóan hátratűri homlokába hulló tincseit, amit én alulról nézek végig. Egyszerűen megbabonázó látványt nyújt. Mindig elámulok azon, Jimin milyen érzékien gyönyörű. Azok a dús ajkak és a mély barna, csillogó szemei, amikkel ölni és csábítani egyaránt képes... Pólója alá dugom praclijaim és végigsimítok törzse vonalán, amitől ellepi a libabőr a testét. Megfogja a felsője alját, majd incselkedően feljebb húzza, majd visszaengedi. Hátrál tőlem, ezzel kicsusszannak végtagjaim a ruházata alól, amely némi csalódottsággal tölt el.

Háttal fordul nekem, aztán szépen lassan felhúzza a pólóját, mely láttatni engedi először dereka kecses ívét, utána egész hátát is. Amint leveszi, leejti az anyagot maga elé, miközben csípőjével köröz. Megnyalom a számat a látványra, melyet csupasz bőre és fenekét kiemelő nadrágja nyújt. Rendkívül izgató a tudat, hogy mit rejt a csomagolás, mi van éppen a popsijában.

Rácsap egyet az említett testrészére, miközben vadítóan néz át válla felett, egyenesen engem bámulva. Találkozik a tekintetünk. Jimin tudja, mennyire nagy hatással van rám, hogy egyszerűen megőrülök érte, és ez tetszik neki. Rohadtul élvezi, ahogy kiéhezetten vizslatom minden mozdulatát. Nem tagadom, kurva jó nézni, mennyire magabiztos és szexi, na meg a mozgása se semmi.

Kicsatolja övét, amit ki is húz annak tartójából. Kiengedi kezéből. Az tompa koppanással érkezik meg a nem rég levetett pólója mellé a padlóra. Kigombolja a farmerját és lehúzza a sliccét, majd fokozatosan tolja azt le magáról. A feneke riszálásával egy pillanatra sem áll le, ezzel megörvendeztetve szemeimet. Minden mozdulata határozott és sugárzó. Közelebb jön hozzám, majd bepucsít, pontosan az orrom előtt. Önkívületi állapotban, ösztönösen emelem mindkét kezem fel és tenyereim kerek félgömbjeire helyezem, ujjaimmal kissé bele is marok azokba. A zene halkan szól, így hallom Jimin szolid sóhaját, amit érintésem generál. Még mindig közel az arcomhoz húzza le magáról az utolsó anyagot is, ezáltal újra találkozhatom ajándékommal, a fenekében lévő, kristályos végű dugóval, ami tágan tartja azt a csinos kis lyukat, mely mindig annyi örömöt okoz nekem.

Rácsapok hátsójának jobb féltekére, aminek következtében Jimin elenged egy elenyésző nyögést. Megfordul, így elölről is végigcsodálhatom tökéletes testét. Pénisze már félig merev állapotba került, míg enyém lassan szétrepeszti a nadrágomat. Ölembe ül, szembe kerülve velem, de a mozgással még mindig nem áll le. Erotikusan vonaglik meg karjaim között. Ismét hátranyúlok és megmarkolom farpofáit, a fiú pedig újra felsóhajt, amit ezúttal tisztán hallok, hisz jóval közelebb van hozzám és fülemhez is hajol. Jobb kezemmel a plughoz nyúlok és megmozdítom benne. Felgyorsul a lélegzete és nyakamba bújva nyöszörögni kezd. Kihúzom a dugót, majd visszatolom belé és élvezem Jimin elvékonyodott, csodásan buja, egyben angyali hangját.

-Várj, Jungkookie! - állít le újra, mikor kihúzom a dugót belőle és már nem is akarom visszatenni, mert rohadtul éhezem rá. Azzal viszont, hogy ismét megállít, már némileg kihoz a sodromból.

-Nem bírok tovább szarakodni! - fordítok rajta, erősen megragadva a testét és szabályosan az ágyra dobva. Fel is nyekken egy hangyányit, de semmilyen fájdalmas hang nem hagyja el torkát, miközben felé mászok.

Meg tudsz szerezni?  Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang