Harminckettedik fejezet

4.2K 302 52
                                    


Jimin

Beülünk a kocsiba és Jungkook el is indítja, hogy keressünk egy nyugisabb helyet, hiszen nem lenne szerencsés a pláza parkolójában dugni, ahol annyi ember megfordul. Még a végén lecsuknak köz szemérem sértésért, az meg nem hiányzik egyikünknek sem. Igazából a börtön szexel nem lenne bajom, de általában a rabok olyan undik és nem lenne gusztusom hozzájuk, viszont ott erről nem hiszem, hogy én döntenék...

Nem bírom ki, hogy vezetés közben ne markoljan meg Kookie kukiját. Kikapcsolom az övemet és elfordítom a csípőm az irányába, hogy oda tudjak hajolni ágyékához, aztán hozzá is dörgölöm az állam.

-Mith csinálsz? - kérdezi kissé ijedten, de hangjában ott az izgalom. Nem válaszolok, csak lehúzom a sliccét, hogy benyúljak a gatyájába és kiszenvedjem onnan félig merev tagját. - Jimin! Vezetek! - pillant rám rémülten felkiáltva.

-Akkor az utat figyeld Jungkookie, én addig elleszek az öledben! - kuncogom, majd nem habozva, rögtön tövig elnyelem a farkát, ami így pöppet pettyhüdt állapotában egész könnyen megy. Jungkook felnyög és érzem, hogy az autó picit megráng, de inkább a keményre szopásra koncentrálok. Nem sokkal később leállítja a motort és fejemet jobban péniszére nyomja.

-Ahh, ez az bébih! - nyöszörög. Többször feltűnt már, hogy így becéz engem és ez valamiért mindig megdobogtatja a szívem. Tudom, kibaszott nyálas, de kurva szexin hangzik a szájából és nem csak a ketyegőm, hanem egyaránt a farkam is megremeg tőle.

Ahogy elengedi a kobakom, felemelkedem és hátra mászok a kocsiban, majd elkezdem megszabadítani magam a ruháktól. Mivel elég bő cuccokat választottam, könnyedén sikerül és áldom magam miatta, hogy ezúttal a kényelem mellett döntöttem, mert most egy feszes, csőfarmert elég nehézkesen operálnék le magamról a szűk helyen.

-Gyere már, ne csak bámulj! - szólok rá a fekete hajúra, aki a visszapillantóból figyeli végig a mutatványom. - Kibaszottul kívánlak! - nyögöm, megmarkolva a faszomat és lassú mozdulatokkal húzogatom rajta a vékony bőrt. Jungkook lekapja a pólóját és hátra mászik ő is, majd mellém ülve néz végig a testemen.

-Gecire gyönyörű vagy Jimin! - tekint szemeimbe, mire elvigyorodom.

-Te is rohadt helyes vagy! - hajolok ajkaira, hogy birtokba vegyem azokat.

A kis hely miatt úgy döntünk, hogy meglovagolom őt, így hanyat fekszik az ülésen.

-Várj! A kesztyűtartóban van koton! - szól, mielőtt bele ülhetnék csodás dorongjába, mely hasára simulva és duzzadó erekkel tarkítva várja fenekemet.

Előre hajolok, hogy ki tudjam venni a gumit az említett helyről és pár zsepit is bekészítek, hogy utána ne kelljen bajlódni és a geci se csöpögjön itt szanaszét a kocsiban, mikor Jungkook egy jókorát csap a seggemre, mire felnyögve döntöm fejem az ülésnek. Azért ez nem volt egy gyenge csapás.

-Baszd meg! - sziszegem fogaim között, a fájdalmas pontra simítva.

-Bocs, de kínálkozott az alkalom és hát úgy volt, hogy elverlek! - vigyorog önelégülten.

-Kinyalhatod!

-Majd legközelebb! - kacsint egyet csábosan, erre gyomromban valami fura érzés keletkezik. Bassza meg, mikor lett ez a srác ennyire kibaszott helyes és mióta van rám ilyen hatással?

Én bontom fel az óvszer csomagolását és én is helyezem rá azt farkára, amely az egyik legszebb fasz, amit valaha láttam, pedig nem egyel volt már dolgom. Tágítás nélkül ülök rá, ami kicsit kellemetlen, de kibírható, közben száját célzom meg a sajátommal és vadul csókolni kezdem. Annyira jól csókol. Eddig is rohadtul kívánatos volt, de mióta újra "együtt" vagyunk, egyszerűen képtelen vagyok ellenállni neki.

Meg tudsz szerezni?  Where stories live. Discover now