JiminKissé dühösen és feszülten trappolok a szobámba. Nem hiszem el, mi a fasznak kellett felhoznia Jungkooknak azt a buzeráns középiskolát meg a nyomoronc haverjaikat. Tuti direkt csinálja velem, mert tudni akarja ki az exem, miután balfasz módjára eljárt a pofám. Nem akarom, hogy tudja ki az és azt sem, hogy mit tett velem. Nem akarom, hogy ismerje a gyenge oldalamat és nem akarok mégegyszer úgy járni...
Éjszaka nem alszok jól, ami ritkán fordul elő, de mostanában mégis egyre gyakrabban és ez nem tetszik. Gondolok egyet és a nappaliba megyek, hogy ránézzek Jungkookra. Hanyat fekve alszik, mikor bemegyek és meg kell hagyni, elég aranyos. Sokszor láttam már aludni, de most valahogy más. Bárcsak ne akarná tudni ki volt az! Sóhajtok egy nagyot, majd hirtelen felindulásból megsimítom az arcát és egy puszit nyomok a homlokára.
Mi a faszt csinálok? Feleszmélek és visszasietek a konyhába, ahol gyorsan megiszom a kávémat és már otthon sem vagyok. Útközben beugrok egy pékségbe és veszek valami reggelit is magamnak, hogy legyen erőm elviselni a sok hülyét.
Szerencsére elég nyugis napom van, viszont délutánra nagyon elborul az ég és mielőtt hazaérnék az eső is zuhogni kezd. Valami nagyon jó jut eszembe. Mivel Chan későn ér ma haza, írok Jungkooknak egy üzenetet, hogy siessen hozzánk. Jól elázok, mire hazaérek, ezért gyorsan elmegyek fürdeni és hajat is mosok, mivel már úgyis csurom víz. Mikor kész vagyok, csak Kookie pólóját veszem fel egyedül. Talán ha kivillan itt ott valami, akkor ő mászik rám... Ezután csak tévézek, amíg meg nem érkezik.
-Jimin? Jimin! - hallom meg Jungkook kiabálását, mire felpattanok és kicsoszogok a konyhába.
-Jungkook? - egyből megtorpanok, ahogy meglátom. Csurom víz mindene és a fehér pólója teljesen rá van tapadva az izmos felső testére, a fekete rövidnadrágja szintén alfelére simul. Beharapom az ajkaimat és valami nagyon jó ötlet jut eszembe.
-Mi a vészhelyzet? - kérdez rá, miután ő is alaposan végigmér.
-Hát, félek a vihartól és Chanyeol hívott, hogy estig biztosan nem jön haza, ezért gondoltam, hogy írok neked... - motyogom ártatlanul, pedig csak hátsó szándékaim vannak. Eredetileg nem akartam rámászni, inkább csak tovább húzni az agyát, hogy elszakadjon nála a cérna, de most, ahogy ilyen nedvesen látom... Dugni akarok vele és tudom, hogyan érjem el, hogy ezúttal ne utasítson vissza. Védtelen lesz velem szemben, ha meztelenül látogatom meg! - Zuhanyozz le, nehogy megfázz!
Megfogadva a tanácsomat, el is vonul a fürdőbe, amit én ki is használok és nem sokkal utána követem, majd le is dobom magamról azt a kevés anyagot is. Háttal áll nekem és a feje is a tus alatt van, így van alkalmam végig mérni izmos, meztelen testét. Nagyon tónusos és nem emlékszem, hogy valaha láttam volna ettől szebbet és izgatóbbat. Kétség kívül Jungkook van eddig a legnagyobb hatással rám testileg.
Bemászom mögé a kádba és átölelem, kezeimet végig vezetve izmos mellkasán, mitől meg is ugrik és azonnal felém fordul.-Baszd ki Jimin, megijesztettél! - kap a szívéhez egyből, majd végig járatja szemeit rajtam.
-Bocsi! - kuncogok. Tényleg vicces volt.
-Mit szeretnél? - harapja be alsó ajkát.
-Tudod te azt, Jungkookie! - rebegtetem meg a pilláimat, majd a már félig merev farka felé bökök. - És ahogy elnézem, a tested is szeretné!
-De ez nem jelenti azt, hogy bármi is változik köztünk! Ez csak egy kivételes alkalom és kérni fogok tőled valamit cserébe! - jelenti ki egyből. Ugyan mit kérhetne, hogy szopjam le? Amúgy is megtenném, úgyhogy még szép, hogy belemegyek.
YOU ARE READING
Meg tudsz szerezni?
FanfictionFelnőtt tartalom és erős nyelvezet!!! Jimin talán kicsit nyers személyiséggel van megáldva és eléggé szabadszellemű 20 éves srác, aki bátyjával éli egyetemista életét. Nem veti meg az egyéjszakás kalandokat sem, és nem akar komoly kapcsolatot sem, m...