Jimin
Este buliba megyünk. Hoseok, Kook, Chan és én. Egyfajta előbuli, hisz pár nap múlva indulunk Thaiföldre és egy hétig ott leszünk. Szeretnék sok időt Jungkookkal tölteni, aminek nem igazán van különösebb oka, csak szeretek vele lenni. Mostanában többet beszélgetünk mikor kettesben vagyunk, nem csak dugunk mint a nyulak és azt kell mondanom, legalább annyira élvezem ezeket a dolgokat is, mint a vele való szexet.
Jungkook vicces és bármennyire is tud idiótán viselkedni, intelligens és jó meglátásai vannak. Egyáltalán nem ítélkező és nem akar rám erőltetni semmit, mégis domináns. Nagyon kedvelem őt. Eddig is bírtam, de változott a kapcsolatunk és jobban megismertem.
-Ehhez mit szólsz? - húzok ki egy sima fehér inget a szekrényemből, hogy kikérjem Hobi véleményét.
-Fasza, csak ne fekete gatyával vedd fel, mert azt hiszik pincér vagy, esetleg egy ünnepségről jössz!- vigyorodik el.
-Nyald ki! - bököm oda és kiszedek egy világos kék farmert is.
-Majd Jungkook megteszi! - mondja, miközben a körmét piszkálja unottan.
-És még hogy! - sóhajtok fel ábrándozva.
-Túl sok információ Jiminie! Túl sok információ! - grimaszol undorodva Hobi.
-Igen? Pedig ha tudnád mire képes a nyelvével, mikor bedugja a...
-Jesszus! Hagyod abba! - pattan fel rögtön és szabályszerűen kimenekül a szobámból, mire felnevetek. Az utóbbi időben kicsit túl sokat beszéltem neki a Jungkookkal való szexről és hangyányit megcsömörlött, ezért már nem hallgat meg ezzel kapcsolatban.
Magamra veszem a kiválasztott ruhákat, majd eszembe jut, hogy van egy fasza kis fehér sport cipőm, ami menne ehhez az outfithez, csak nem tudom hova tettem. Feltúrom a szobám, még az ágyam alá is benézek, de nincs sehol. Hátra hajtom a fejem és lassan őrjöngésbe kezdenék, hogy mégis, hova a jó büdös kurva életbe tudtam elrakni, mikor meglátom a dobozt a szekrény tetején.
-Most csak viccelsz velem! - hőbörgök egyből. Nyújtózva próbálom leoperálni onnan, de csak azt érem el, hogy beljebb tolom azt. - Hogy a faszom verjem bele!
-Segítsek? - a szívemhez kapok, mert komolyan megijedek, hisz nem számítottam arra, hogy valaki megszólal mögöttem.
-Baszd meg! - szisszenek fel.
-Bocs. - kuncogja Jungkook. - Szóval segítsek?
-Nem, majd levarázsolom! - horkantok fel gúnyosan.
-Oké, figyelem! - dől az ajtó keretnek karba tett kézzel és tényleg árgus szemekkel les. Semmi kedvem becipelni a konyhából egy széket, a forgósra meg nem állnék rá, mert kitöröm a nyakam, úgyhogy ezt megszívtam.
-Majd felveszek egy másik cipőt! - zsörtölődöm. Megszán engem és ellöki magát az ajtófélfától, majd simán leveszi a cipősdobozt a szekrényem tetejéről.
-Tessék, Törpi! - nyújtja át vigyorogva.
-Törpi a faszod! - rántom ki a kezéből mérgesen, de nem foghatom sokáig, ugyanis idegbeteg módjára megmarkolja mindkét felkarom, mire kiesik a doboz a kezeim közül és oldalára borul, majd a cipők is kigurulnak belőle, Jungkook meg a szekrény melletti falnak nyom, amire nagyot nyekkenek.
-Ha olyan törpi a faszom, miért szoktál fuldokolni tőle? - húzza fel incselkedve egyik szemöldökét.
-Hogy nehogy megsértődj! - hasonlóan évődő tekintettel pislogok rá és eszemben sincs lesütni a szemeim.
ESTÁS LEYENDO
Meg tudsz szerezni?
FanficFelnőtt tartalom és erős nyelvezet!!! Jimin talán kicsit nyers személyiséggel van megáldva és eléggé szabadszellemű 20 éves srác, aki bátyjával éli egyetemista életét. Nem veti meg az egyéjszakás kalandokat sem, és nem akar komoly kapcsolatot sem, m...