JungkookMérgesen trappolok haza és végig az jár a fejemben, amit Jimin mondott, hogy szeretne lefeküdni azzal az ürgével, aki ott dolgozik, ahol ő. Semmi jogom így kibukni és emiatt holnap majd magyarázkodhatok is Chanyeolnak, de egyszerűen nem tudtam ott maradni azok után. Azt hittem Jimin is komolyan akar tőlem valamit, de ezek szerint csak szórakozott. Én viszont nem leszek a játékszere és egy újabb csávó, akit az ágyába csábít. Meg fogom őt szerezni magamnak és arról is gondoskodom valahogy, hogy ne tudjon összemelegedni a fogorvossal!
Egész éjjel forgolódom az ágyamban és azt tervezgetem, hogyan is csináljam a dolgokat. A bulin meg fogom neki mutatni milyen is az a Jungkook, aki megszerzi azt, amit akar.
Másnap semmi kedvem átmenni hozzájuk és Channal is csak telefonon beszélgetek. Eddig egész jól tűrtem Jimint és az ő pasizós kalandjait, de mintha a történtek után úgy érezném, hogy hozzám tartozik.
-Csá Kook! Nem jössz át? Nézhetnénk valami filmet! - hív fel Chanyeol péntek délután.
-Nem is tudom haver, kicsit elúsztam a munkában... - hazudom pofátlanul a szemébe, vagyis a fülébe.
-Akkor azért nem voltál már itt két napja? - hangja enyhe csalódást hallat.
-Igen.
-Tudod, nem vagyok hülye. Nincs ennek az egésznek köze Jiminhez? Elég fura volt az a kirohanásod... - kérdez rá és tudom, hogy sejti mi a probléma, de nem mondom el neki, mert igazából fogalmam sincsen hogyan fogadná.
-Dehogyis! Csak eszembe jutott egy kurva jó motívum és minél hamarabb le akartam firkálni, mielőtt elfelejtem! - találok ki egy hihető magyarázatot. Azért hihető, mert volt már ilyen, hogy beszélgetés közben pattantam fel és szó nélkül rohantam, hogy lerajzoljam az ötletem. Mi művész emberek márcsak ilyen furák vagyunk.
-Ja, oké... Nem is örülnék neki ha köze lenne hozzá! - jelenti ki. - Tudom, hogy csak szórakozna veled. Az ő szándékai sosem tiszták ha pasikról van szó! - nagyon rossz véleménnyel van a testvéréről a kalandjai miatt. A múltkor említette, hogy emiatt nem szeretné ha én és Jimin összejönnénk, de majd rájön, hogy nincs semmi baj, mert Jimin belém fog szeretni! - De holnap azért jössz a buliba remélem! - hangzik ez inkább parancsnak mint kérésnek.
-Ki nem hagynám! - vágom rá egyből és gonoszan el is mosolyodom.
Szombaton semmi dolgom nincs, így szinte egész nap döglök, de estefelé át kell mennem Chanékhoz, hogy segítsek bulihoz rendezni a lakást. Piát is kell venni meg valami rágcsálni valót, ahogy azt illik ugyebár.
Nagyon jól kell kinéznem, ezért fürdés és hajmosás után, egy törölközőbe csavarva tépem fel a szekrényem ajtaját, hogy kiválasszam a megfelelő szerelésemet, amivel majd beindul a Csuporka hadművelet. Régebben mindig így hívtam magamban Jimint. És hogy miért? Pici mint egy Pindúr Pandúr, ugyanakkor olyan jó segge van, hogy még. Ezért lett a neve Csuporka, mert az ő csuprába bizony élvezettel nyalnék bele.
A hülyeségeim közepette egy fekete, szűk farmernél döntök, aminek szakadás van mindkét térdénél és egy sima fehér pólónál, de az is a feszesebb fajta. Leteszem azokat az ágyamra és megszárítom a fekete hajamat, aztán egy kevés zselével be is lövöm. Kissé hullámos tincseim a homlokomba lógnak, mert már eléggé megnőttek, de most kifejezetten tetszik az összkép.
Magamra veszem a göncöket, kevés parfümöt fújok nyakamra és felveszem a cipőmet, aztán el is hagyom az otthonom. Elég fülledt a levegő ezért nem kell kabát meg amúgy sem vagyok fázós típus. Chanékhoz érve egyszerűen benyitok a házba, ahol halkan szól a nappaliból a tévé.
YOU ARE READING
Meg tudsz szerezni?
FanfictionFelnőtt tartalom és erős nyelvezet!!! Jimin talán kicsit nyers személyiséggel van megáldva és eléggé szabadszellemű 20 éves srác, aki bátyjával éli egyetemista életét. Nem veti meg az egyéjszakás kalandokat sem, és nem akar komoly kapcsolatot sem, m...