Tizenharmadik fejezet

6.3K 296 21
                                    


Jimin

Nagyon jól sült el a tervem még úgyis, hogy becsúszott egy kevés alvás, mondjuk ez csak segített ha belegondolok, mert Kook kómás volt és nem akadályozhatta meg a szopást. Nagyon élveztem azt a cumizást, mert Jungkook észveszejtő pali és az a fasz, ami neki van... Amikor lehúztam róla a melegítőjét és megláttam, már akkor összefutott a nyál a számban. Nagy és eres és finom. Megküzdöttem azzal a mélytorokkal, de mindent be kellett vetnem és amúgyis szeretem. Jól meg is szoptatott utána, de nem bánom. Ez mind kellett ahhoz, hogy most mögöttem lépdeljen be a szobámba és végre megdugjon valaki. Azon a méretes szörnyetegen pedig, ami a lába között van, igazán fasza lesz pattogni.

Ahogy beérünk, lelököm az ágyamra és bezárom az ajtót, a kulcsot is elfordítva. Rámászok és megcsókolom, közben a kezeimet is munkára fogom. Simogatni kezdem meztelen felsőtestét, amin csak úgy dagadnak az izmok. Felsóhajt, mikor megérzi magán a praclijaim és lecsúsznak mancsai a seggemre, amit újra megmarkol. Miért nem zavar ha ő csinálja?

-Utálom ha a seggem markolásszák! - válok el tőle egy pillanatra.

-Bocsi! - kapja el lihegve a kezeit onnan, de én visszahelyezem oda őket.

-Te felizgatsz vele, nem zavar! - motyogom a nyakába, amit közben célba vettem.

Rendesen megmarkol odalent, mire a bőrébe nyögök. Fordít a helyzetünkön és maga alá gyűr, majd teljesen átveszi felettem az irányítást. Mivel rajtam is csak egy boxer van, nem kell a ruhákkal szenvedni, tehát szabadon csókolgathat mindenhol. Ajkaimra tapad először, de egyik kezével oldalamat simogatja, mitől kiráz a hideg. A testem sokkal intenzívebben reagál az ő érintéseire és ez rohadtul bejön, bár fogalmam sincs ez hogyan lehetséges.

-Imádom a bőrödet, olyan selymes! - dörmögi mély hangon és áttér ő is a nyakamra. A hajába túrok és kissé megtépem, mikor megtalálja a gyenge pontomat, majd szívni kezdi.

-Ahh! - nyögök fel. - Jungkookh! - sóhajtom.

Mellkasomon állapodik meg és egyik mellbimbóm nyalogatja, szopogatja, másikat pedig ujjaival morzsolgatja, majd cserél. Isteni érzés. Lejjebb halad és nyálas puszikat hagy a hasfalamon és alhasamon is. Az alsómon keresztül simít rá a farkamra, aztán továbbra is azon keresztül nyalogatja, csókolgatja. Teljesen az őrületbe kerget vele. Megkönyörül rajtam és leveszi azt, a faszom pedig az alhasamra csapódik.

-Jól felizgultál, Jiminie! - vigyorodik el.

-Neh szórakozzh, inkábbh csinálj valamit! - pirítok rá. Én itt mindjárt felrobbanok, ez meg most áll le hülyéskedni. Jóhogy higgadtabb, mivel most fejtem meg nem rég.

Egy kézzel fordít meg az ágyon és nyomja bele felsőtestem az ágyba. Kitolom neki a seggemet, mert tudom mi következik. Most dől el minden Kook, úgyhogy ajánlom jól nyalj! Rácsap egy nagyot a picsámra, mire nyögök egyet, de jól esik. Rohadt jól. Gyűrögetni és markolászni kezdi a félgömbjeimet, majd golyómtól nyal végig a vágatomon. Megint rácsap egyet és megint nyal, közben élvezettel hümmög. Körözni kezd a nyelve hegyével a lyukamon és bele is nyomja rendesen a fejét a seggembe. Hátranyúlok, hogy megfogjam a fejét és segítsek neki, jobban a faromba bújni.

-Ez az Kook, nyaljadh azt a segglyukath! - lihegem kéjesen. Gyorsít a nyelvén és be is dugja azt az ánuszomba, aztán ki és megint be. Falni kezdi a seggem én pedig csak nyöszörögni vagyok képes, majd lenyúlok a farkamhoz, hogy rárántsak.

Minden előjel nélkül fordít vissza a hátamra és fogja le a kezem, hogy ne tudjam magam izgatni. Elégedetlenül nyögök fel és próbálom kihúzni a kezemet a mancsából, de olyan erősen szorítja, hogy fel is szisszenek. Olyan mint egy kibaszott vadállat és ez rohadtul feltüzel. Három ujját a számba dugja, amiket legjobb tudásom szerint nyalogatni és szopogatni kezdek. Igazából van síkosítóm, de nem akarom elrontani a pillanatot, ha bő nyálat használ, akkor jó lesz úgy is.

Meg tudsz szerezni?  Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang