Kilencvenedik fejezet

4.7K 302 185
                                    


Jimin

Az utolsó ruhadarabjaimat pakolom el a bőröndbe, mielőtt lezárnám azt és a sarokba tenném, hogy ne legyen útban reggelig. Kimarad még pár dolog, mint például a fogkefém és a fogkrém, amit csak reggel tudok elrakni. Lefekszem az ágyba és a plafont bámulom.

-Minden meg van? - lép be Jungkook az ajtón, testén egyedül egy boxer alsóval. Bólintok, miközben végigjáratom szemeim gyönyörűen kidolgozott testén.

Amióta együtt vagyunk, azaz pár hét híján egy éve, többet jár kondizni, így még inkább izmosabb lett az én örömömre. Eddig is kibaszott jó pasi volt, de most, egyszerűen attól elcsöppenek hacsak félmeztelenül látom. Jobban oda is kell figyelnem, mert egyre több ribanc tapadna rá a bulikban is, sőt, még akkor is, ha moziba megyünk. A múltkor is a jegypénztárnál kezdtek ki vele. Úgy kellett elrángatni engem onnan, mert majdnem neki mentem a csajnak és ha nem fognak le időben, talán ki is nyírom a pofátlan nőszemélyt. Egy hónapra ki is tiltottak a plázából, de totál megérte.

-Annyira fáradt vagyok! - dől mellém az ágyba. Igaz, több vendéget vállalt az utóbbi időben, ahogy én is több műszakot, hogy legyen pénzünk a nyaralásra, azonban vannak kötelességei, amiket nem hanyagolhat el.

-Ez valami célzás volt arra, hogy nem lesz szex? - kérdezem vészjóslóan.

-Persze, hogy nem! - kuncog. - Bár egy menettől nem biztos, hogy több menni fog!

-Megelégszem ennyivel, ha a nyaraláson kárpótolsz!

-Így görbüljek meg ha nem! - emeli fel jobb kezét, melyen a mutató ujját teljesen behajlítja.

-Csak ne a farkad! - motyogom a nyakába bújva, amit izgatni kezdek. Mint egyszer mondtam, a szép nagy és egyenes pénisze a kedvenc testrészem rajta.

Reggel korán kell kelnünk, mert délelőtt tíz órakor megy a gépünk Thaiföldre. Ezúttal Koh-Phanganra megyünk, oda ahol Kookkal eltöltöttünk tavaly két napot. Ezúttal azonban nem lesz olyan csúnya vége a kiruccanásnak. Chanyeol és Hoseok szintén velünk tartanak. Most nem bánom, mert nem kell Jungkookkal rejtőzködnünk és titkolóznunk, valamint a vörösre is ráfér a kikapcsolódás. Egy elég szar év van mögötte, miután hosszú és fárasztó huzavona után szakítottak Haruval. A bátyám is elég fura volt egy időben, de úgy látszik nála ez csak valami átmeneti gebasz volt - állítólag a suli miatt -,mert már úgy tűnik teljesen jól van.

Taxival megyünk ki a reptérre. Jungkook beül előre a vezető mellé, mi pedig hárman hátra. Már most nagyon izgatott vagyok az egész utazás miatt, még ha nem is csak kettesben leszünk Jungkookkal. Ez az év nagyon jó volt, amit vele töltöttem és sosem gondoltam volna, hogy ennyire jól kijövünk majd. Hamar összeszoktunk és olyan, mintha mindig is együtt lettünk volna, habár az tény, gyerekkorunk óta ismerjük egymást, tehát nem voltunk teljesen idegenek egymás számára.

Egy jó féle motelben foglaltunk két apartmant, amit ezúttal nyilván úgy osztottunk fel, hogy én és a pasim együtt legyünk, míg a másikban Hoseok és Chanyeol lesznek. Nem ellenkeztek ellene, jobban is kijönnek így, mintha egyedül kellene fizetniük egy egész szobát.

-Akkor menjünk és béreljünk robogót? Elmehetnénk arra a partra, ahol tavaly voltunk! - fordulok Jungkook felé, mielőtt elérnénk a szobánkat.

-Aha, csak zuhanyozzunk le előtte, mert ragadok a kosztól! - bólint a fiú. - Ti is jöttök? - kérdezi Chanéktól.

-Nem, mi nem aludtunk a repülőn, mint ti, úgyhogy hullák vagyunk! - mondja bátyám, miközben Hoseokra pillant, aki ezt megerősíti.

Meg tudsz szerezni?  Where stories live. Discover now