JiminVacsora előtt nem sokkal ébredek, de már nem nagyon készülődöm, majd utána. Addig inkább megnézem mi jót lehet itt még csinálni. Találok egy kompot, ami Kho Phangan és Koh Samui között jár, ezért én szeretnék átmenni arra a szigetre is.
-Mit szólnátok hozzá, ha holnap délelőtt átmennénk Koh Phanganra? Megy egy komp tizenegykor és csak háromnegyed óra az út! - említem is meg nekik azonnal a vacsoránál.
-Pont holnap? - nyafog a bátyám.
-Igen.
-De buli után?
-Chan, nem aludni jöttünk, hanem kirándulni! - mondom én, aki most is aludt, de hát "megsütött a nap".
-Én benne vagyok! - szól közbe Kook.
-Nekem is oké! - bólint Hobi.
-Többség dönt Channie! - vigyorodom el kárörvendően, miközben a bátyám fancsali pofáját nézem. Puffog még egy sort, de végül belemegy.
Az esti bulihoz készülődünk és szeretnék nagyon jól kinézni. Nagyon meleg van és a levegő is fülledt, így egy fekete vászon rövid nadrágot veszek fel, felülre pedig egy passzosabb világoskék, de nagyon vékony anyagú inget, aminek a felső három gombját be sem gombolom. Bőven rálátni így a mellkasomra és a kulcscsontjaimra is, ettől pedig remélhetőleg Jungkook kellően megvadul, de azt sem bánom, ha más pasiknak is felkeltem a figyelmét. Dugni nem fogok velük, de kacérkodni attól még lehet.
A hajammal nem foglalkozom túlságosan, csak beletúrok és kicsit elrendezem, de még mindig kócos hatást kelt. A füleimbe több ékszert is rakok, majd ránézek Hobira is.
-Hé, te kit akarsz elcsábítani? - nézek végig a nagyon is helyes haveromon. Rajta is fekete rövid nadrág van és lenge fekete ing, ami nagyon jól kiemeli a vörös haját, ami megintcsak hasonlóan kócos mint az enyém.
-Csakis téged, Jiminie! - lép közelebb csábosan.
-Engem már rég levettél a lábamról! - rebegtetem meg a pilláimat.
-Erről Jungkook is tud? - kérdezi, ezzel elrontva a mókát.
-Mert?
-Ma jól eldobott basszus! Olyan féltékeny, hogy még engem sem akar a közeledbe engedni!
-Csak még nem szoktam meg a vizet és ezért védett meg. - vonok vállat.
-Milyen kis figyelmes! - vigyorodik el. - Teljesen beléd van zúgva!
-Dehogy van! Barátok vagyunk! - rázom a fejem azonnal.
-Hidd el Jiminie, Jungkook szeret téged! - bólogat megkomolyodva.
-Már hogy szeretne? Nem szeret engem és nem is szabad szeretnie! Nem szeret! - bizonygatom egyre erőszakosabban. Nem akarom, hogy szeressen, mert jobbat érdemel tőlem. Az nem történhet meg!
-Mondogasd csak magadnak, de Jungkook szerelmes beléd Jimin! Ami azt illeti, szerintem már azelőtt érzett irántad valamit, hogy elkezdtétek ezt az alkalmi szex dolgot! - feleli határozottan.
-Már hogyan érzett volna?! - nevetek fel hitetlenül. Már csak a felvetése is röhejes. Jungkook nem szerelmes belém és sosem érzett semmit irántam. Azt észre vettem volna, de semmilyen jelét nem adta, csakis Chan miatt foglalkozott velem, ha véletlenül úgy alakult. - Ne beszélj sületlenségeket és induljunk, mert a srácok már várnak minket! - lökdösöm magam előtt és végre ő is abbahagyja a marhaságait.
VOUS LISEZ
Meg tudsz szerezni?
FanfictionFelnőtt tartalom és erős nyelvezet!!! Jimin talán kicsit nyers személyiséggel van megáldva és eléggé szabadszellemű 20 éves srác, aki bátyjával éli egyetemista életét. Nem veti meg az egyéjszakás kalandokat sem, és nem akar komoly kapcsolatot sem, m...