Negyvenkettedik fejezet

3.6K 349 66
                                    


Jimin

Holnap indulunk a mi kis nyaralásunkra, ezért el kell mennem az amúgyis esedékes gyantázásomra, hogy frissen és üdén feküdhessek majd Jungkook alá. Kicsit aggaszt ez a dolog Chan és Hoseok között, mert a nagyfülű bátyám tényleg nem beszél vele és furán viselkedik, de tartom magam ahhoz, hogy bezárom valahova, ha zavarni meri az enyelgésemet a legjobb barátjával.

-A szokásos lesz? - kérdezi Yoona, mikor vetkőzni kezdek.

-Igen és köszi, hogy elvállaltál! Terveim vannak a nyaraláson és nem lett volna jó, ha állandóan borotválkoznom kell odalent is!

-Nocsak! Csak nem bepasiztál?

-Valami olyasmi! - mosolyodom el. Oké, Jungkook nem a pasim, de dugunk. Gyakran. Tehát tényleg hasonló a dolog, csak a macerás érzelmek nélkül.

-Gratulálok! És milyen kapcsolatban lenni? - érdeklődik, míg melegszik a gyanta. Nem javítom ki, hogy ez nem az, valahogy kezdem megszokni, hogy mindenki ezt emlegeti. Kapcsolat...

-Jó, hogy mindig van, akivel szexelhetek... - mondom, mire Yoona felnevet.

-Csak ezért?

-... Az is jó, hogy néha hozzábújhatok, meg meghallgat és el tudok vele beszélgetni. Meg az, hogy biztonságban érzem magam vele és nem ítélkezik felettem, hanem elfogad úgy ahogy vagyok...- motyogom magamat is meglepve.

-Különleges fiú lehet.

-Az. Tényleg az. - bólintok, majd neki kezdünk a procedúrának, ami nem igazán engedi, hogy elmerüljek a gondolataimban, mert hiába gyantáztatok rendszeresen, fájdalmas a dolog.

Hazafelé viszont van időm azon járatni a fejem, mi is van közöttünk pontosan Jungkookkal és mit is érzek iránta. Egyáltalán érzek iránta valamit? Az biztos, hogy nagyon kedvelem a személyiségét és a külseje is tíz pontos. Minden amit Yoonának mondtam róla igaz és érzem, hogy egyre jobban kötődöm hozzá, de nem tudom készen állnék-e valami komolyabbra. Ráadásul fogalmam sincs Jungkook  mit gondol az egészről. Azt tudom, hogy külsőre nagyon bejövök neki, de biztosan többet szeretne a párjától mint szex, én viszont abban nem lennék megfelelő partnere.

Most nem fekhet le senkivel, mert megállapodtunk, de ez nem mehet így örökre. El kellene engednem ezt, hogy megtalálhassa a megfelelő személyt maga mellé. Jobbat érdemel tőlem és többet attól, amit én képes vagyok adni neki, hiszen elsősorban barátok vagyunk, ezért szeretném ha boldog lenne.

Hazaérve Chan és Jungkook az ebédlő asztalnál ülnek és dumálnak. Ahogy meglátom a fekete hajút a szívem meglódul és olyan hevesen kezd el dobogni, ahogy már rég nem. Ez így nagyon nem lesz jó! Csak arra tudok gondolni, hogy meg akarom csókolni őt, de hogyan tehetném meg ezt most? Chan előtt?
Eszembe is jut valami és csak a gondolatától felpezsdül a vérem, mert pontosan ezt fogom tenni. Meg fogom csókolni Chanyeol előtt, akinek egy rossz szava sem lehet majd!

-Sziasztok! Mire vártok itt? - köszönök nekik, majd a hűtőhöz megyek, hogy igyak egy kis vizet, mert ez a kinti hőség teljesen kitikkasztott.

-Rendeltünk kaját és hálás lehetsz, mert neked is! - húzza ki magát büszkén bátyám.

-Meglepő, hogy most gondoltál rám! - flegmázom, de persze ez csak a tervem része.

-Mert? Most mi bajod? - lepődik meg és Kookra is rápillant, de ő is jelzi neki, hogy nem tudja mi a bajom. Majd mindjárt megtudjátok!

-Még kérdezed? - húzom fel a szemöldökeimet sértődötten. - Csókolóztál a legjobb barátommal, Chanyeol!

Meg tudsz szerezni?  Donde viven las historias. Descúbrelo ahora