JiminJungkook olyannyira felhúz azzal, hogy megint rászedett, hogy csapkodva rontok be a szobámba, miközben sűrűn káromkodom. Egészen hazáig azon zsörtölődtem, ami történt és egyszerűen nem értem miért dőlök be állandóan neki. Mármint, ennyire ki lennék éhezve? Teljesen biztos, hogy emiatt van az egész, de szerencsére van nekem is valaki, akivel randira mehetek és habár ez a tény egyáltalán nem érdekel, az annál inkább, hogy kielégítheti vágyaimat, amelyek egészen új szakaszba léptek. Évek óta nem maradt ki egy hétnél több anélkül, hogy lett volna egy partnerem, erre most lassan két hete nem jutottam az általam kedvelt testi örömökhöz.
Levágom magamat az ágyamra és magamhoz ölelem Cookyt. Egészen megszerettem a kisfickót, más pedig nincs akit ölelgethetnék. Hobi valamiért nem kiváncsi rám, ez pedig szintén nagyon aggaszt. Hiába hívom, vagy írok neki, mindig leráz valami béna kifogással, vagy az új barátnőjére fogja azt, miért nincs ideje. Eddig akárkivel is jött össze, soha nem feledkezett meg rólam. Talán már neki sem kellek, mert rájött arra, ez a Haru tökéletesen pótol engem, sőt, sokkal többet is ad neki. Gyorsan kiverem ezt a fejemből, mivel ismerem a legjobb barátomat és tudom, hogy ő nem rázna le ok nélkül, de akkor is rohadt idegesítő.
Kook nem alszik nálunk, amit nem is bánok, mivel még mindig haragszom rá, ezért reggel sem találkozunk. Automatikusan nyúlnék a kedvenc bögrémért, ekkor pedig eszembe jut, hogy tegnap összetörtem, amitől újra elkenődöm, hiszen elég régóta megvolt már az a bögre és egészen hozzám nőtt. Viszont hamar átcsap az egész mérgelődésbe, mikor újra eszembe jut Jungkook és a hülye játszadozása, ezért felspanolom magamat és úgy indulok el a munkába.
-Szia Jimin! - köszön nekem nagy mosollyal arcán Shownu, mikor meglát a pult mögött, én pedig kapok az alkalmon.
-Szia! - köszönök vissza. - Ma ráérsz? Elmehetnénk valahova munka után. - ráhajolok a pultra és beharapom az alsó ajkam, hogy nagyobb hatással megyek a férfire.
-Ó. Igen, az nagyon jó lenne! - szélesedik ki eleve nagy mosolya, mire én is kivillantom fogaimat.
A munka végén, már egész izgatott vagyok az egész randi dolog miatt, mert ha minden jól megy, akkor ma végre dughatok egy jót, amitől majd szépen kitisztul a fejem és újra a régi önmagam leszek. Az a Jimin, aki Jungkook előtt voltam.
-Mehetünk? - lép a pulthoz Shownu, mire bólintok egy nagyot és kikerülöm a faszerkezetet, hogy mellé lépve sétáljak ki a munkahelyemről.
A kocsija nem messze parkol a rendelőtől, amihez odaérve, kinyitja előttem annak anyósülés felőli ajtaját, ahova én be is helyezem csinos kis popsimat és bekötöm magam. Elölről kerüli meg a járművet, majd beül mellém és felém fordul.
-Mit szólnál ha vacsizni mennénk?
-Tökéletes. Ki vagyok éhezve. - harapom be alsó ajkam megint, arra célozva, nem véletlenül fogalmaztam így. A férfi csillogó szemekkel pásztázza végig a testemet, majd nyel egy nagyot, mikor direkt nyakamra simítok és kigombolom az ingem felső két gombját, majd picit jobbra elhúzom, hogy lássa a kulcscsontomat. Nyert ügyem van.
Elindítja az autót, én pedig elégedetten dőlök hátra az ülésben és képzeletben a markom dörzsölöm, mert bejön a tervem. Hosszú idő óta először érzem magam a réginek, akit csak a testi vágyai irányítanak, hülye érzelmek nélkül. Máris jó ötletnek tartom az egész randit Shownuval. Először kapok egy ingyen vacsorát, aztán jöhet a desszert, amit én már a férfi lakásán képzelek el.
Hamar odaérünk egy elég jó étterembe, ahol Shownu elvileg gyakran megfordul. Azt rendelek, amit akarok, ezért steaket eszek és jó féle vörösbort is rendel a randi partnerem. Ez az a bánásmód, ami kijár nekem. Kinyalja a seggem és remélhetőleg ezt a jó szokását az ágyban is megtartja.
YOU ARE READING
Meg tudsz szerezni?
FanfictionFelnőtt tartalom és erős nyelvezet!!! Jimin talán kicsit nyers személyiséggel van megáldva és eléggé szabadszellemű 20 éves srác, aki bátyjával éli egyetemista életét. Nem veti meg az egyéjszakás kalandokat sem, és nem akar komoly kapcsolatot sem, m...