JiminHasra fordulva fekszem az ágyamon, miközben Jungkook a hátamat simogatja, egy újabb fergeteges dugás után. Mindig cirógat vagy megölel miután szexelünk és azt kell mondjam ez nagyon tetszik. Mindig is szerettem ha simogatják a hátamat, de eddig körülbelül senki nem volt, aki csinálta volna. Néha Hobi, de nem önszántából, csak ha elvesztett egy fogadást velem szemben, mindig ez volt a tétem.
-Ezt szeretem. - sóhajtok fel mosolyogva.
-Ha simogatnak? - kérdez vissza Kook.
-Igen. Nagyon jó. - suttogom félálomban. Chan nincs itthon és nem is lesz csak késő délután, úgyhogy van időnk kipihenni magunkat Jungkookkal. Érzem, ahogy egyre jobban süllyedek az álomvilágba és szuszogni kezdek, de a mellettem levő nem hagyja abba a cirógatást, ezzel végképp elaltatva engem.
Mikor felébredek nincsen senki mellettem és még mindig a hasamon fekszem. Átfordulok a hátamra és a plafont kezdem tanulmányozni. Olyan fura érzésem van Jungkookkal kapcsolatban, de nem tudnám megmondani, hogy mi. Szeretek a közelében lenni az már biztos. Mindig nagyon rendes volt hozzám, ezzel ő a második az életemben. Figyel rám és érezteti, hogy számítok neki, ami nem sokszor fordult elő velem. Most először bizonytalanodom el ezzel a barátság extrákkal dologban, mert talán nem kellett volna megbolygatni a kapcsolatunkat. Hobin kívül ő az egyetlen, akiben teljes mértékben megbízhatok. Talán jobb lenne befejezni az egészet és újra csak sima haveroknak lenni.
Nagy nehezen összeszedem magamat és felöltözök, majd kimegyek a konyhába, de ami ott fogad, attól eláll a szavam is, pedig velem ilyen nem sokszor van. Jungkook egyszál melegítőben sündörög és az illatokból ítélve főz valamit. Miért érzem magam most másképp mikor eddig is szemtanúja lehettem ilyen jeleneteknek?
-Felkeltél? - fordul felém nagy mosollyal, mire bólintok egyet. - Tudom, hogy szereted a lasagne-t, ezért tanultam meg anyától még régebben, mikor az olaszos korszakát élte az ételek terén! - kuncogja el magát.
-Igen, szeretem. - ülök az asztalhoz egyből, de nem kerüli el a figyelmem az, hogy miattam tanulta meg elkészíteni. Mármint, teljesen így veszem le a mondandójából, amivel összezavar, hiszen nemrég még csak a haverja öccse voltam...
Kiveszi a frissen sült ételt a sütőből, majd az asztal közepére teszi és kettő tányért is hoz, meg evőeszközöket. A lakást bejárják a finom illatok és a nyálam összefut a számban, a hasam pedig megkordul. Jungkook először nekem szed, csak azután magának, majd csendben falatozunk.
-Ez kurva finom! - nyammogok a tésztán. A legjobb lasagne, amit valaha ettem, de persze ezt nem közlöm vele, nehogy elbízza magát.
-Igen, jól sikerült! - kap be egy újabb falatot Jungkook.
Én mosogatok el, miután eszünk, Jungkook pedig a nappaliba megy, hogy keressen egy filmet, amit megnézhetünk. Gyorsan végzek és bevágódom a kanapéra a fiú mellé.
-Mi lenne ha inkább Agymenőket néznénk? - veti fel az ötletet, amibe egyből belemegyek, mert imádom azt a sorozatot.
-Howard a kedvencem, komolyan! - kacagok fel az egyik jeleneten, amiben épp Sheldont szivatja.
-Tényleg? Azt hittem Sheldon az. - jegyzi meg Kook.
-Mindannyiójukat bírom, de valamiért Howard a legjobb. Főleg mikor csajozni próbál! - vigyorodom el.
-Nálad bevágódna ezekkel?
-Nem, de olyan vicces, hogy talán aláfeküdnék, vagy én dugnám meg. - magyarázom.
-Voltál már top? - kíváncsiskodik finoman, de simán leszűröm. Olyan vicces ahogy próbál közömbös maradni, közben meg majd belehal, hogy megtudja.
-Egyszer. - bólintok. - De nem jött be annyira mint a bottom.
-Az exeddel? - teszi fel következő kérdését, mire befeszül minden izmom. Nem szeretek rá gondolni, utálom azt a srácot, teljes szívemből. - Bocs, nem kell válaszolnod, tudom milyen érzékeny téma az a fiú neked. - megfogja felé eső kezemet és összekulcsolja az ujjainkat.
-Mármint az a seggfej, mert még csak embernek sem nevezném! Amúgy nem, nem vele. - sziszegem fogaim között. Egy darabig csendben vagyunk és csak a tévé szól, szerintem mindketten elgondolkozunk. Nekem eszembe jut miket művelt velem és hányszor megalázott, gyakran mások előtt is. Én meg hagytam neki mert elvakított az a kibaszott nagy szerelem. Ha mégegyszer találkoznék vele, esküszöm behúznék neki egyet.
-Kiskoromban megettem a kutyaszaros jeget! - jelenti ki teljes komolysággal Jungkook, mire muszáj felnevetnem.
-Mi? Miért? - röhögök fel.
-Három éves voltam, nem tudtam mit csinálok. Előző nap bele mostam a botot, amivel a kutyaszarban turkáltam egy vödör vízbe, ami az udvaron volt. Az másnapra megfagyott, én meg szerettem a jeget és megettem. - meséli el mit csinált gyerekként. Végig vigyorgok mint a vadalma, utána pedig szabályosan felnyerítek, a könnyeimet törölgetve.
-És finom volt? - érdeklődöm.
-Nem emlékszem, de anya azt mondja mikor megkérdezte tőlem ugyanezt, azt mondtam neki, hogy "igen, az a kedvencem"! - röhög fel ő is, így együtt vihorászunk.
-Én Chan hátára pisiltem, mikor három voltam. - hozom fel a régi históriát. Már rég egymással szemben ülünk és régi vicces történeteket mesélünk magunkról, közben nagyokat röhögünk. - Nem tudom miért, vagy hogyan, csak annyit mondott anya, hogy az emeleten voltunk és Chan kiabált le neki, hogy " Anya~, Jimin a hátamra pisilt!"! - utánzok gyerek hangot közben. Viháncolunk mint két kisgyerek, így azt sem halljuk meg mikor az emlegetett szamár megérkezik.
-Mi ez a jó kedv? - vágódik le Chan is a kanapéra.
-Éppen azt meséltem Kooknak, mikor ráhugyoztam a hátadra! - kacarászom.
-Fujj, ne is mondd! Állandóan terrorizáltál engem! - hőbörög. - Egyszer lelöktél a lépcsőn is, mondván a füleimbe úgy is belekap a szél és elrepülök, de csak simán leestem és majdnem eltört a karom! - csóválja a fejét mérgelődve. Régi szép emlékek... Elnevetem magam, ahogy eszembe jut az egész, mikor tényleg azt hittem tud repülni, aztán mégse.
-Az a legviccesebb, hogy én csalódottabb voltam mint te! - törölgetem arcomról újra a könnyeket, de már fáj a hasam és a szám is a sok nevetéstől és Kook is a kockáit simogatja, amiket én inkább nyalogatnék.
-Egyébként ki csinálta a lasagne-t? - nyúl a távirányítóért bátyókám, de gyorsan elkapom előle.
-Nem nyúlka-piszka!
-De ne már, mindig ezt a szart kell nézni! - csattan fel.
-Szar? - kapok a szívemhez.
-Chanyeol, ez az Agymenők! Nem szar! - háborodik fel Kook is. - Ezt nézzük! - mondja ellent mondást nem tűrően. Azta, ez rohadt szexi volt.
-Jól van. Akkor megyek inkább és zabálok. - duzzog.
Ahogy kimegy a nappaliból, Jungkookhoz simulok és gyorsan lesmárolom. Vonzz magához a srác efelől nincs kétségem, de nem érzek többet iránta, azzal viszont, hogy ilyen jól elvonta a figyelmem az "ex" témáról, kicsit közelebb von magához. Én viszont nem tartozom senkihez és nem is tervezem, szóval remélem ezt tudja is.
Sziasztok!
Ma sem remekeltem...
Azért remélem kicsit tetszett és köszönöm, hogy elolvastad!💜
YOU ARE READING
Meg tudsz szerezni?
FanfictionFelnőtt tartalom és erős nyelvezet!!! Jimin talán kicsit nyers személyiséggel van megáldva és eléggé szabadszellemű 20 éves srác, aki bátyjával éli egyetemista életét. Nem veti meg az egyéjszakás kalandokat sem, és nem akar komoly kapcsolatot sem, m...