Jimin
Nem valami kényelmes egy vibrátorral a seggemben utazgatni, de úgy látszik Jungkook élvezi a dolgot, nos én kevésbé. Testileg meg vagyok, csak olyan megalázó ez az egész. Hobi végig duruzsolja az utat, legalább ezzel elvonja a figyelmem picit, de szerintem még így is fancsali képet vágok.
-Jól vagy? - suttogja oda nekem az, aki ezért az egészért felelős.
-Persze, kiválóan! - sziszegem fogaim között szarkasztikusan.
Eddig azt gondoltam, hogy olyan mint az exem, de őt sosem érdekelte mi van velem. Jungkook nem olyan mint az a fasz és ezt ideje lenne felfognom. Ettől valahogy jobb kedvem lesz és próbálom élvezni a helyzetet, hisz ha belegondolok rohadt izgató a helyzet, Jungkook pedig egy kis mocsok, mégis bejön, hogy ilyen. Nem tudtam, hogy képes ilyenekre. Bevallom őszintén, eddig egy kedves, de kicsit unalmas srácnak tartottam. Mindig is kurva jól nézett ki, van szemem úgyhogy láttam, de olyan volt mint egy kezes bárány. Legalábbis velem szemben mindig az volt én pedig nem szeretem az olyan embereket, de mostanában folyamatosan meglep. Teljesen félre ismertem. Olyan szinten képes dominálni felettem mint még senki és néha komolyan félek tőle, akármilyen nagy is a pofám. Eddig vele szemben is eleresztettem a hangom, de az utóbbi időkben ha nem tetszik neki valami csak egy csúnya nézés felém és rendesen meggondolom, hogy megszólaljak-e. Így vagyok ezzel a "vibrátor a seggemben" dologgal is, hiszen mást körbe röhögtem volna és nem engedek neki, viszont Kooknak nem tudok ellenállni.
Hamar megérkezünk az étteremhez, ahova be is megyünk. Én lemaradok tőlük, mert elég szar egy vibrátorral a seggembe menni és kellemetlen is. Leülni sem igazán tudok, ezért csak a térdem feletti és a combom alsó felén levő részen tartom magam a széken. Így még furább érzés az egész, úgyhogy ficánkolok egy kicsit, amit már Hobi is megszól, mikor Kook elmegy, hogy inni hozzon nekünk, mivel a pincér nem nagyon akar ide érni hozzánk.
-Mi bajod van? Olyan furán viselkedsz! - ráncolja szemöldökét Hobi.
-Majd feldugok neked is egy análvibrátort és megnézem te hogyan viselkedsz! - motyogom kissé ingerülten.
-Mi a fasz? Neked vibrátor van a seggedbe? - kérdezi hangosan, mire többen is felénk néznek.
-Fogd már be! - vicsorgom. - Igen, mert Jungkook feldugta nekem mielőtt jöttünk! A kis köcsög tuti eltervezte az egészet! - sóhajtok nagyot. Barátom érthetetlen fejét látva csak legyintek egyet, hogy majd később elmesélek mindent, aztán hirtelen meg kell kapaszkodnom az asztalban, ugyanis alfelemben megjelenik a kellemes bizsergető érzés és még egy kisebb nyögés is kicsúszik a számon. Az a hülye bekapcsolta a távirányítóval.
-Csak nem? - lepődik meg Hobi. Tudja, hogy távirányítós, ugyanis tőle kaptam még tavaly a szülinapomra. Nem bírok megszólalni, tuti belenyögnék újra, úgyhogy csak bólogatok. Nem csinálja sokáig, de arra épp elég, hogy a farkam félig megmerevedjen.
-Na, itt is vagyok. - rakja le a söröket, majd mellém ül. - Történt valami? - vigyorogva néz hol rám hol Hobira.
-Nem, semmi! - nyomja el mosolyát Hoseok is. Lehajtom a fejem és mélyeket lélegzek, hogy megnyugtassam a testem, de Jungkook nem engedi, mert megint rákapcsol a készülékre, amivel egy újabb kéjhullám söpör végig rajtam. Beharapom az alsó ajkam és összeszorítom a szemeim, kezemmel pedig Jungkook combjába markolok, ami nem jó ötlet, mivel az izmos testrészétől csak még jobban felizgulok. Mindig csak addig csinálja, hogy ne tudjak megnyugodni és fent tartsa az izgalmi állapotomat.
Chanyeol is megérkezik és a pincér is ideér, mi pedig egyesével leadjuk a rendelést.
-Ahh! - nyögök fel mikor rám kerül a sor. Basszus, nem igaz mit művel velem!
VOUS LISEZ
Meg tudsz szerezni?
FanfictionFelnőtt tartalom és erős nyelvezet!!! Jimin talán kicsit nyers személyiséggel van megáldva és eléggé szabadszellemű 20 éves srác, aki bátyjával éli egyetemista életét. Nem veti meg az egyéjszakás kalandokat sem, és nem akar komoly kapcsolatot sem, m...