JungkookValami piszkálja a hajamat, és az arcomon is érzek puhaságokat végig futni, de semmi erőm még csak arra sem, hogy felnyissam a szemeimet. Jimin rendesen kifárasztott az éjszaka. Életemben nem szexeltem még ennyiszer ilyen rövid idő alatt. Teljesen kifacsart és ez szó szerint is igaz. Egyáltalán nem zavar, hiszen szeretkezett velem és nem volt elutasító akkor sem, mikor sokadszorra vallottam neki szerelmet, mégha ő nem is mondta ki azt a bizonyos szót. Valahogy sejtettem, hogy nem fogja, de nekem egyenlőre elég az is, ahogy viselkedik velem.
-Jungkookie~! - hallom meg életem szerelmének aranyos hangját a fülemnél, amit utána apró puszikkal kezd behinteni. - Ébresztő! - suttogja, mikor letér a nyakamra izgató csókjaival.
-Jimin, fáradt vagyok! - nyöszörgöm kómásan, még mindig leragadt szemekkel. Alig aludtam egy órát éjjel.
-Én meg kanos! - búgja erotikusan. Csókjai lejjebb haladnak a testemen. Szegycsontomon végig nyal, mire picit megremegek, de annyira keserves a pilláim felemelése, hogy inkább félbe hagyom a műveletet és igyekszem visszaszenderedni. Mélyeket lélegezve élvezem a hasamon, aztán alhasamon ügyködő fiú, finom érintéseit.
-Ahh! - nyögök fel, mikor Jimin hirtelen bekapja farkamat és tüstént szopni kezdi. Még a szemeim is kipattannak. Honnan a francból van ennek a srácnak ennyi energiája? - Jimin! - sóhajtom nevét.
Kienged a szájából és huncut mosolyt villantva hajol golyóimhoz, hogy megnyalogassa azokat. Kezd teljesen feltüzelni, pedig nem hittem volna, hogy képes leszek ilyen kevés időn belül újra felizgulni, ő mégis teljesen a hatása alá von. Nagyon erősen képes befolyásolni és fogalmam sincs hogyan. Szeretem őt, nagyon, de nem értem ez mégis hogyan lehetséges? Mint valami szirén, ami énekével csábítja a hajósokat a halálba, nekem olyan Jimin, aki talán megöl engem az állandó kanosságával és végkimerülésig hajszol.
Kissé felemelkedem az ágyról, kezeim Jimin hónaljai alá nyúlnak és felrántom magamra. A fiú nagyot nyekken, de ez se őt, sem engem nem érdekel. Nem foglalkozva azzal, hogy előtte hol járt a szája, azonnal megcsókolom és hevesen falom húsos ajkait, amikkel könnyedén képes a fellegekbe juttatni. Nyelvem erőszakosan tuszkolnám át övé mellé, de nem jön össze tervem, hiszen nem kell erőltetnem semmit. Azonnal teret ad nekem és enyémhez simul síkos szerve.
Egyik kezem szőke fürtjei közé csúsztatom, hogy megtámasszam, egyben közelebb is húzzam fejét magamhoz. Másik mancsom az oldalán végigsimítva halad feneke felé, amihez odaérve bele is markolok. Jimin felszisszen, ezzel picit meglepve engem. Azért nem szorítottam meg őt olyan erősen, hogy így reagáljon. Elválok tőle, de neki nem tetszik a dolog, mivel rögvest visszahajol ajkaimra.
Kiürül a fejem. Ismét csak a szőkeség marad meg és minden gondolatom körülötte forog. Enyhe izzadságszaggal keveredett csodás illata orromba kúszik, méginkább izgatva fantáziámat. Hirtelen gyűröm magam alá, el nem engedve párnácskáit. Bal kezemmel feje mellett támaszkodom, jobb praclim ugyanazt az oldali félgömbjét gyűrögeti.
Jimin ismét összerezzen.
-Fáj valamid? - hajolok el tőle.
Nemlegesen rázza meg a fejét, majd nyakamban lévő kezeivel húzna vissza magához.
-Biztos? Az előbb is fájlaltad, ha ezt csináltam! - markolom meg újra sejhaját. Arca csak enyhe grimaszba fordul, mintha próbálná rejtegetni előlem fájdalmát, ami nem jön össze neki. - Jimin! - szólok rá rosszallóan. Nyilván hazudik.
-Kicsit sajog a seggem, de ne foglalkozz vele! - mondja zavartalanul, majd felemeli fejét, hogy elérje ajkaim övéivel, ugyanis hiába erőlködik, kezeivel nem tud lejjebb húzni magához.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Meg tudsz szerezni?
FanficFelnőtt tartalom és erős nyelvezet!!! Jimin talán kicsit nyers személyiséggel van megáldva és eléggé szabadszellemű 20 éves srác, aki bátyjával éli egyetemista életét. Nem veti meg az egyéjszakás kalandokat sem, és nem akar komoly kapcsolatot sem, m...