Hatvannyolcadik fejezet

3.7K 322 73
                                    


Jungkook

Annyira hirtelen ér az, miszerint Jimin lesmárol a semmiből, hogy egy darabig vissza sem tudok csókolni, viszont zavaromon az ösztönöm szerencsére hamar felül kerekedik és átveszem az irányítást. Felrémlik az, hogy talán nem kellene ezt tennem, de jelen pillanatban rohadtul nem érdekel, mert szükségem van Jiminre. Ő akar velem lenni, én pedig nem mondok neki ellent, miért is tenném? Nem bolondultam meg!

A szőkeség ölemre ül és úgy hajol felém újra, majd hajamba is beletúr az ajkaim marcangolása közben. Szinte hihetetlen, de ennyivel képes elérni azt, hogy izgalomba jöjjek odalent, amitől bevillan egy gondolat, miszerint Jimin az én személyre szabott viagrám, annyira nagy hatással van rám. Kezeim megindulnak lefelé testén és csípője után, kerekded fenekére is rácsusszannak mancsaim, ami régi ismerősként üdvözli virgonc ujjaimat, melyek belemarnak a gusztusos félgömbökbe. Jimin belesóhajt a csókba, aztán elválik ajkaimtól és szemeimbe pillant. Az ablakon beszűrődő félhomályban nem élesen látom kecses vonalait, de igyekszem minden figyelmem rá fordítani a szépségemre. Hosszasan pislog rám, mintha mondani akarna valamit, ezért összehúzom szemöldökeimet értetlenségemben. Jimin viszont csak egy lemondó sóhajt hallat, majd ismét birtokba veszi ajkaimat és olyan szenvedéllyel csókol, hogy egyszerre még a nevem is elfelejtem és csak a szerelmem forró ajkainak érzete férkőzik elmémbe.

Hamar nyakamra tér és bőrömet hinti be finom csókokkal, mire én is felsóhajtok és gyűrögetni kezdem fenekét, amire felmorran a bal fülem mellett, majd beharapja fülcimpámat és kissé meghúzza fogaival mielőtt eleresztené. Lemászik rólam és a földre térdel, majd addig ráncigál, mire elé nem kerülök ülő helyzetben, terpesszel felé. Csak egy bő boxer van rajtam alul, azon meg egy szürke melegítő rövid nadrág, amit le is húz a segítségemmel annyira, hogy könnyen hozzá férjen ágyékomhoz.

Megmarkolja méretem, belőlem kiszakad egy hangosabb nyögés, ami nem túl szerencsés, mivel Chan meghallhat minket, ezért öklömre kell harapnom. Jimin nem teketóriázik, hanem közel hajol makkomhoz és megnyalintja azt. Már ettől végigszalad egy kisebb fajta mámoros hullám a testemen, hiszen vele voltam utoljára, még a nyaraláson, annak pedig már két hete is van. A nyalakodást megunva, beljebb engedi farkam a szájüregébe, szabad kezemmel hajába simítok és megmarkolom puha tincset. Hátra döntöm a fejem a kanapé háttámlájára és élvezem, ahogy Jimin kényeztet engem.

A fürdőben a villany felkapcsolódik, mire meghűl bennem a vér is és próbálok jelezni Jiminnek, hogy a testvére ébren van, ő viszont nem hajlandó elereszteni engem, hanem tovább kényeztet. Beharapom az alsó ajkam, megpróbálva elnyomni a nyögéseimet, amiket Jimin csodás ajkai váltanak ki belőlem. A fürdő ajtaja kinyílik, a kiszűrődő fény bevilágítja a nappaliba vezető folyosót, a kis szőke, pedig pont most dönt a mélytorok mellett, amitől kiszalad egy kurta nyögés a számon. Szemeim elkerekednek, az eleve őrült tempót diktáló szívem ha lehet, még hevesebben dübörög mellkasomban, de akkor veszek el végleg, mikor csoszogás hangja üti meg füleim, melyek egyre hangosabbak.

-Jimin, a tesód... - suttogom neki a lehető leghalkabban, de a fiú csak annyira méltat, hogy feljebb emeli a fejét, rám néz huncut csillogással a szemében és apró, ravasz mosollyal ajkain ereszkedik vissza péniszemre. Miért izgat ez az egész helyzet ennyire? Bassza meg, imádom ezt a srácot. Annyi időm van csak, hogy a kanapén lévő pokrócot a lábaim között kuporgó, hosszomat szopogató fiúra terítsem, ezzel eltakarva ölemet is.

-Nem tudsz aludni? - szólal meg Chan, és csak egy tizedmásodpercen múlt, hogy észre vegye a tesóját. Sötét van a helyiségben és a kanapé is takar valamennyit, de talán így is feltűnne neki egy világos hajkorona az ölemben.

Meg tudsz szerezni?  Where stories live. Discover now