JungkookReggel a nappaliban ébredek, ahová hajnalban jöttem vissza. Vagy lehet csak álmodtam és meg sem történt az egész? De akkor miért érezném magam ennyire kielégülten? Basszus, csak most esik le, hogy én éjjel megdugtam Jimint, a legjobb barátom öccsét, a fiút, akibe szerelmes vagyok, ráadásul nem is akárhogyan. Kicsit elszabadult az állatias énem, de olyan rég kívántam már és végre megkaptam őt. Iszonyat jó volt, még soha senkivel nem élveztem ennyire a szexet és tudom, nem is fogom ezek után, bár Jiminen kívül többé senki mással nem akarok lenni. Ez a fiú valami csoda. Mostantól pedig akkor teperem le, amikor csak akarom!
A konyhába megyek, mert eléggé szomjas vagyok és akkor már csinálok Parkéknak valami reggeli féleséget is. Amerikai palacsinta mellett döntök, de azért omlettet is készítek, hátha nem kívánnak majd valami édeset velem ellentétben, mert én mindkettőből enni fogok. A reggeli készitése közben végig az éjjel történtek pörögnek a fejemben. Jimin annyira érzéki és magabiztos és majdnem kicsúszott a számon egy "szeretlek", de még idejében kapcsoltam hála az égnek.
Az első aki felkel az Chanyeol. Hót kómásan cammog ki a szobájából és beletúr amúgy is szénaboglya hajába. Szemei be vannak dagadva és még a csipa is ott van bennük.
-'Reggelt Kook! - ül le az asztalhoz, majd ásít egy hatalmasat.
-Jó reggelt, bár már dél is elmúlt...- kuncogok fel. - Hogy aludtál? - puhatolózok kicsit.
-Mint a bunda, de kaja után még tuti visszafekszem! - ásít még egy nagyot.
Nem sokkal később Jimin is megjelenik, hasonlóan kómás fejjel, kivéve a csipát, de ő sokkal aranyosabb. Már nem csak egy boxer takarja kívánatos testét, hanem egy melegítő nadrágot és bő pólót is magára húzott. Mosolyognom kell az összhatáson, amit nyújt. Teljesen olyan érzésem van, mintha beteljesült volna a szerelünk az éjjel, ami nem létezik, mert ő nem szerelmes belém, csak én belé...
-Sziasztok! - köszön reggeli rekedtes hangján, mitől a szívem is meglódul és meg akarom csókolni, de Chan miatt nem lehet.
-Jó reggelt! - mosolygom rá.
-Csá szaros! - vigyorog bátyja is, de Jimin nem igazán reagál rá. - Mi van veled? - lepődik meg Chan is.
-Semmi, jól vagyok. - ránt vállat a kisangyal félszegen mosolyogva.
-Te dugtál az éjjel! - kiált fel a nagy fülű. - Csak nem összejött a doki? De várj... őt egy csajjal láttam...- gondolkodik el.
-Ne is mondd! - horkant fel a fiatalabbik. - Az a kurva Jina lenyúlta! - mondja, mire görcs áll a gyomromba. Olyan mintha nem mondott volna még le a csávóról én pedig kéznél voltam. Kihasználtnak érzem magam. - De nem bánom, mert sokkal jobb partnert találtam! - ahogy meghallom a görcs egyből eltűnik és el is vigyorodom, de nem látják mert háttal vagyok nekik.
-Ki volt az?
-Úgyse ismered Chan, felesleges lenne magyarázni! - legyint Jimin.
-És neked Kook, összejött valami? - fordul felém haverom. Gonosz dolog fordul meg a fejemben, mire elnyomom alattomos mosolyom.
-Hát volt valaki, de nem igazán mozgatott meg bennem semmit... Egynek elment! - egy pillanatra Jimin felé nézek, akin tisztán látszik a meglepettség, ami lassan fordul át dühvé. Ajajj, sikerült magamra haragítani a kis Csuporkámat...
-Talán te se voltál a számára egy szexisten! - morogja az orra alatt, miközben gyilkos tekintete enyémbe fúródik.
-Nem tudom, a nyögéseiből ítélve nagyon is élvezte! - vigyorodom el pimaszul, majd mikor Chan nem néz, a rózsaszín hajúra kacsintok, aki csak dúl-fúl. Felpattan és a hűtőhöz megy, hogy innivalót töltsön magának, majd úgy intézi, hogy nekem jöjjön és az összes tejet rám öntse. Felszisszenek a jéghideg ital miatt, ami alhasamat, de leginkább nadrágomat éri.
VOUS LISEZ
Meg tudsz szerezni?
FanfictionFelnőtt tartalom és erős nyelvezet!!! Jimin talán kicsit nyers személyiséggel van megáldva és eléggé szabadszellemű 20 éves srác, aki bátyjával éli egyetemista életét. Nem veti meg az egyéjszakás kalandokat sem, és nem akar komoly kapcsolatot sem, m...