Negyvenharmadik fejezet

3.6K 320 32
                                    


Jimin

A zuhanyzásból végül fürdés lesz, ami az időhúzás végett sikeredik így. Kissé megszeppentem attól a csóktól és ha csak visszagondolok rá, már akkor rosszul vagyok, de ez nem a negatív értelme a rossznak, igazából, rohadtul jól esett.

-Jimin~! Itt a kaja! - kiabál be tesóm a fürdőbe.

-Egyetek, majd megyek! - kiabálok vissza és hátra döntöm a fejemet a kád peremére, hogy kiürítsem az elmémet és relaxáljak. Ekkor nyílik ki az ajtó, kikukucskálok szemhéjaim alól és Jungkookot látom meg belépni az ajtón.

-Szia. - köszön rám.

-Szia?! - köszönök vissza és összeráncolom a szemöldökeimet.

-Csak vécére jöttem. - macskakörmözi a vécé szót. - Nagyon ravasz voltál az előbb és nagyon bejött. Most legszívesebben kikapnálak a kádból, az ágyadba vinnélek és ájulásig kefélnélek! - suttogja a párás levegőbe. Felsóhajtok a mondandójára, gyomrom görcsbe rándul és elképzelem, hogy ez tényleg megtörténik.

-Én is szeretném, Jungkookie! - motyogom és simogatni kezdem magam közben.

-Ne csináld ezt, mert nem fogom tudni magam visszafogni! - jelenti ki.

-Várlak majd, miután Chan elalszik! - mosolyodom el, ő is elvigyorodik, majd elhagyja a fürdőt, persze előtte még lehúzza a vécét és kezet mos, mintha tényleg csak pisilni jött volna.

Ezek után sokkal jobban érzem magam, mert egyáltalán nem kínos köztünk a hangulat és ezek szerint nem is vette észre, milyen hatással van rám az utóbbi időben. Ennek nagyon örülök, mert hiába bízom benne, félek ha meglátja mennyire sebezhetővé tett, kihasználja. Tudom, tudom, hogy ő nem tenne ilyet, de mégis bennem van a félsz az exem miatt. Az nagyon mély nyomot hagyott bennem, bármennyire is erős a személyiségem.

Fergetegeset szexelünk Jungkookkal, habár csendben kell lennünk. Nagyon hiányzott már nekem a szex és ha a hangom is kiereszthetném, az még jobb lenne, de így is tökéletes volt.
Miután többször is elélvezünk, Jungkook megint a hátamat simogatja, amivel teljesen ellazít engem. Imádom, hogy ennyire figyelmes velem.

-Ő nem ilyen volt. - csúszik ki a számon meggondolatlanul.

-Hm? Ki? - kérdezi. Elgondolkodom, hogy beszéljek-e vele róla, de a barátom, tényleg az, ezért azt hiszem megérdemli.

-Az exem. - sutoggom, majd nagyot nyelek. Utálok beszélni róla, még Hobival sem szoktam, csak megemlítés szinten. Jungkook keze egy pillanatra megáll, de utána ugyanúgy folytatja a simogatást, ezzel oldva az újonnan jött feszültséget bennem. - Mielőtt összejöttünk, kedves volt és figyelmes, aztán hirtelen teljesen megváltozott, de akkor már úgy éreztem, hogy szeretem és azt hittem ő is így érez, de hatalmasat tévedtem. - motyogom magam elé. Szerencsére nem látom az arcát, mert akkor biztosan nem tudnék mondani semmit és egyenlőre nem is akarok többet megosztani vele.

-Bántott téged? - kérdezi, hangjában egy kis düh is fellelhető és ezt jó hallani. Eljátszom a gondolattal, hogy annó rá kellett volna küldenem arra a faszra és nézni, ahogy péppé veri, de az igazat megvallva, szégyelltem magam amiatt, hogy ennyire elbántak velem.

-Beszéljünk másról, jó? Minden cuccod itt van, vagy hazaugrasz még holnap? - váltok gyorsan témát. Egy kicsit csendben marad, valószínűleg próbálja visszafogni magát, mert tudom, hogy bántja, hogy még mindig nem nyílok meg neki, de időre van szükségem.

-Itt van mindenem és délelőtt el kell indulnunk a reptérre. Nem lenne időm hazamenni. - mondja egy nagy sóhajtás után.

-Hm. Jó lenne ha egy szobába lennénk, de nem hiszem, hogy megoldható.

-Szerintem sem. Pláne, hogy Chan és Hobi között most minden ilyen fura.

-Hobi nagyon rosszul érzi magát a csók miatt, Chan meg nagyon felfújja a dolgot! - rázom meg a fejem hitetlenül. - Miért kell neki mindenből ilyen nagy ügyet csinálni?

-Nem tudom, pedig már igazán megbeszélhetnék. Talán majd a nyaraláson...

-Talán. - megfordulok és karjai közé bújok. Nagyon fáradt vagyok és reggel korán kell kelnem, hogy átnézzem, minden meg van-e. Jungkook mellkasán keresztül is érzem, milyen hevesen dobog a szíve, erre elmosolyodom, majd hirtelen felindulásból nyomok egy puszit a bőrére, mely alatt a ketyegője virgonckodik. 

Reggel mikor felkelek, Jungkook még mindig mellettem, pontosabban alattam fekszik, mivel a mellkasát használtam párnának. Hagyom még egy kicsit, hisz Chanyeol későn fog kelni, nem veszi majd észre, hogy velem volt a haverja. Elmegyek lezuhanyozom, hajat is mosok és az arcomat is rendbe rakom, majd egy szál törölközőben tipegek vissza a szobámba, ahol a fekete hajú hason fekve, oldalra fordított fejjel, még mindig az igazak álmát alussza, de ideje kelnie.

Óvatosan simítok végig az arcán, erre csak felhúzza orrát és összehúzza szemöldökeit, majd elfordítja felőlem a fejét a másik irányba. Kuncogok egyet és feltérdelek mellé az ágyra, majd a tarkójára puszilok, így haladok a füle felé.

-Ébresztő Jungkookie! Hasadra süt a nap~! - suttogom bele, majd meg is nyalom a fülcimpáját. Semmi válasz nem jön felőle, ezért jobban arcába hajolok, mintha csak erre várt volna, kissé az oldalára fordul, megragadja a jobb karom és maga alá gyűr. Kicsit meglepődöm és a törölköző és leesett a művelete közben a derekamról, tehát újra meztelenül fekszem alatta.

Nem szólal meg, hanem a nyakamba bújik, beleszippant, majd csókokkal halmozza el. Nagyon jól esne egy gyors reggeli menet, de Chan nem sokára kel, ezért nincs most még arra sem elég időnk, amit jelzek Kooknak is.

-Csak egy picit hagy kényeztesselek még! Ki tudja mikor tudunk majd újra összebújni? - motyogja a bőrömre. Kifújt levegője csiklandozza nyakamat, melyre tiszta libabőr leszek. Megmarkolja a farkamat és nem cicózik egy percet sem, azonnal verni kezdi.

-Ah, Jungkookh! - nyögöm a füle mellett. Ajkaimra tapad, miközben keze sem áll meg, de mégis a csókja az, ami teljesen elveszi az eszem és percekkel később, a szájába nyögve élvezek a markába. - Köszönömh! - lihegem. Jungkook megőrjít, kihozza azt a pici érzelmes oldalamat, amim van, és fogalmam sincs ez jó-e, vagy rossz.

-Szívesen bébi. - morogja a fülembe rekedtesen, majd megmozdul, ezért ágaskodó pénisze a lábamnak nyomódik. Lenyúlok és én is megmarkolom, ő felnyög, de elhúzza kezem a faszától. - Nincs már időnk, Jimin.

-Akkor mi lesz a csomagoddal?

-Majd elintézem fürdés közben. - vállat ránt és leszáll rólam, aztán magára húzza az alsóját, összeszedi a ruháját és elhagyja a szobámat. Csak az illata marad az ágyamban, amiből mélyet szippantok és ha nem most élveztem volna el, biztosan felizgulnék tőle.

Szerencsére Channak nem tűnik fel semmi abból, amit a háta mögött csináltunk tegnap éjjel is, ezért nyugodtan készülünk mindannyian össze. Hoseok intézett nekünk fuvart a reptérre, ezért ő nincs itt, Jungkook pedig mivel itt töltötte az éjjelt, nem kell külön felvennünk náluk.

Nagyon várom a nyaralást. Úgy érzem, hogy jó lesz és direkt olyan szigetet választottunk, ahol sok a buli és zajlik az élet, mert egyikünk sem egy nagy túrázós, de ha mégis megjön a kedvünk, akkor átmehetünk komppal másik szigetekre. Igazából nekem csak az a lényeg, hogy sok időt tudjak tölteni Jungkookkal, amit Chan jobban tesz ha nem szabotál, mert belefojtom a tengerbe.




Tudom, kicsit unalmas lett, de szerettem volna egy ilyen bensőségesebb részt most. Remélem tetszett nektek!

Más!
Tudom, hogy leginkább a bl témát szeretitek, nekem pedig az új ficim hetero (Yoongi ff.), mégis ha beleolvasnátok és visszajeleznétek róla, nagyon jól esne. 🥺💜
A főszereplő picit hasonlít majd erre a Jiminre, mert mindketten kaptak a saját személyiségemből...😄☺️
Előre is köszönöm, mindenkinek, aki megteszi, persze az se baj, ha hidegen hagy titeket!😊💜

Köszönöm, hogy elolvastad!🖤

Meg tudsz szerezni?  Where stories live. Discover now